abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 24 juli 2011 @ 16:46:46 #251
145738 superworm
is erbij
pi_99882127
quote:
Hmm. Nou ja, nog even afwachten en anders aanpassen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_99882174
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef superworm het volgende:

[..]

Ja dus:

[..]

Volgens mij bedoelt hij: Ik heb dat interview toegevoegd, omdat ik zelf ook zoiets leuk zou vinden om te lezen als het over een andere "resistance fighter" zou gaan.

Zowel Q en A zijn volgens mij Anders. ( :') hoe sneu )
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:50:09 #253
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_99882296
Kan iemand die doc ff reuppen please?
#YOLO
  zondag 24 juli 2011 @ 16:55:05 #254
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_99882495
Fascinerend om te lezen, maar uiterst gevaarlijk document.

Het zou me niet verbazen als hier aanzienlijk meer dan een paar gedesillusioneerde pubers, avonturiers en bat-shit crazy psychopaten mee aan de haal gaan.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:02:28 #255
58560 Oksel
Gezellig.
pi_99882794

Hij kiest wel een geniaal stuk muziek..

Hij heeft daar volkomen in trance, waarschijnlijk alles in een soort van slow-motion zient om zich heen staan schieten. Volkomen onder invloed van ephadrine en stereoiden.. bizar.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:04:48 #256
58560 Oksel
Gezellig.
pi_99882890
Moet trouwens makkelijkste klusje ooit voor de politie zijn. Alles staat precies omschreven. Z'n werk zal standaard literatuur worden op elke politie / crimi opleiding.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:16:18 #257
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99883417
Heeft iemand hier eigenlijk aandachtig het filmpje bekeken ? Zo ja wat vond je daar van? Ik vind het nogal verwarrend.

Hoe marxisme tot een islamitische overheersing leidt enz, ik zie de link niet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99883519
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef MouzurX het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk aandachtig het filmpje bekeken ? Zo ja wat vond je daar van? Ik vind het nogal verwarrend.

Hoe marxisme tot een islamitische overheersing leidt enz, ik zie de link niet.
Een soort Fitna. Niet alleen wat betreft de boodschap, maar ook qua knulligheid.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:20:03 #259
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99883585
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Een soort Fitna. Niet alleen wat betreft de boodschap, maar ook qua knulligheid.
Ja maar heb je echt goed gekeken naar wat er werd gezegd of?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99884098
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:30 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Wederom, er wordt teveel gedacht vanuit het hier en nu. Hij beziet het vanuit een grand plan wat vele decennia zal duren. Hij is slechts een pionier, een initiator. Hij zet de eerste zet door de politieke elite van morgen te treffen. Denk wel dat die jongens en meiden op dat eiland zo ernstig getraumatiseerd zijn dat het hun hele politieke carrière als ze volwassen zijn zal beïnvloeden.

Draagvlak van vandaag is men over tien jaar al weer lang vergeten. Maar wie dan de sociaaldemocratische politici zijn, die wilde hij treffen.
Precies. Anders zijn standpunten zijn cultureel conservatief, en zoals ook te lezen valt anti-racistisch. Hij legt de schuld van de Islamisering niet bij de moslims, maar bij de mensen die volgens hem de moslims de gelegenheid geven.

Hij schrijft ook ergens dat als de vijand te sterk is, dat je ze dan elders op zwakke punten moet pakken. Daarom heeft hij dat sociaal democratische jeugdkamp aangevallen. Hij laat de politieke elite, en bijna de gehele natie, verslagen achter en pakt tevens de indoctrinatie (in zijn ogen) bij de wortel aan. Bovendien valt in nieuwsberichten te lezen dat de minister president het kamp zou bezoeken, mogelijk heeft hij die ook vergeefs lopen zoeken.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:40:54 #261
93664 waht
Mushir
pi_99884438
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:03 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb het doorgelezen.

Het meest verontrustende vind ik dat dit een intelligente vent is. Los van het feit dat het psychopatisch is, is de visie wel doordacht. Hij heeft op basis van een eigen manifest een religie gemaakt, wat zich direct ontaarde in extremisme. Een obsessie.
En dit is een vent die niet in een sociaal isolement zat, gewoon deelnam aan het economisch verkeer en een afgeronde opleiding aan het hoger onderwijs had. Wat dat betreft geen stereotype "lone wolf".

Alleen lijkt het erop dat dit soort types nooit een partner en/of kinderen heeft.

Ik vind het trouwens zeer onverstandig dat dit gepubliceerd is. Dit is potentieel werk om opgepakt te worden door volgelingen en/of sympathisanten. Natuurlijk uit rechts-extremistische hoek. En het werkt christenfundementalisme in de hand. Ik begrijp niet dat dit monster nog een podium geboden wordt door dit manifest nog even openbaar te maken. Erg gevaarlijk.
Eens, maar dat blijkt z'n voornaamste doel te zijn geweest. Eenmaal op internet gezet en naar zovelen ge-emailed is er geen houden meer aan. Wat wederom duidt op z'n intelligentie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:44:04 #262
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_99884537
Ik zal vast boze reacties krijgen maar ik zeg het toch diep respect hoe hij zijn werk heeft voorbereid.
pi_99884587
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:40 schreef waht het volgende:

[..]

Eens, maar dat blijkt z'n voornaamste doel te zijn geweest. Eenmaal op internet gezet en naar zovelen ge-emailed is er geen houden meer aan. Wat wederom duidt op z'n intelligentie.
Zelfs zonder internet heeft censuur geen zin. Gecensureerde boeken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht en bereiken vaak de cultstatus.

Rechts extremisten hebben ook altijd Mein Kampf weten te bemachtigen in landen waar dat verboden was, evenals er in Sovjetlanden vele bijbels in omloop waren.
pi_99884775
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:52 schreef Felyrion het volgende:
Het enge van het hele stuk vind ik zijn intelligentie en bewustheid waarmee hij alles heeft gedaan. Hij wist van tevoren dat hij kinderen ging uitmoorden op dat eiland.
Hij heeft zelfs zelf gifkogels gemaakt om elk raak schot te laten tellen.
En in zijn manifest lijkt de ontplofte bom niet meer dan een "afleidingsmanouvre" om de politie etc. op het verkeerde been te zetten.

[..]

[..]

Gifkogels?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99884821
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gifkogels?
Staat ergens dat hij nicotine heeft gekocht, waarvan 3-4 druppels dodelijk zou zijn.
lama
  zondag 24 juli 2011 @ 17:53:34 #266
93664 waht
Mushir
pi_99884866
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Zelfs zonder internet heeft censuur geen zin. Gecensureerde boeken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht en bereiken vaak de cultstatus.

Rechts extremisten hebben ook altijd Mein Kampf weten te bemachtigen in landen waar dat verboden was, evenals er in Sovjetlanden vele bijbels in omloop waren.
Dat wel, maar voor vrijdag wist niemand van het bestaan van dat bestand af. Als de politie het naderhand op z'n computertje had gevonden hadden ze het niet moeten publiceren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:53:44 #267
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_99884875
quote:
I’ve also scheduled to meet my stepmom, Tove Øvermo, in March. She used to work as a director in Norwegian UDI (the foremost government organization tasked with approving applications and granting foreigners (mostly Muslims) legal permits). Ironically, UDI is a highly valued target for Knights Templar in Norway as it is an essential tool and facilitator for the Norwegian multiculturalist regime. However, I think she’s retired now, so she is currently not in danger of any KT attacks. Although I care for her a great deal, I wouldn’t hold it against the KT if she was executed during an attack against UDI, as she used to be a primary tool and category B traitor for the multiculturalist regime of Norway, high treason she should be familiar with. Tove, being very intelligent and committed in the advancement of her own career under the multiculturalist regime, is fully aware that she is a willing and participating subject/tool for the Multiculturalist Alliance in the indirect genocide of Norwegians through the continued Islamisation of Norway.
pi_99884906
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Oksel het volgende:

Hij heeft daar volkomen in trance, waarschijnlijk alles in een soort van slow-motion zient om zich heen staan schieten. Volkomen onder invloed van ephadrine en stereoiden.. bizar.
Dit volg ik even niet, heeft hij dit stuk muziek opgehad tijdens het schieten?
Life is Music
  zondag 24 juli 2011 @ 17:54:57 #269
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_99884917
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

jep
Ik ken een nummer dat als hij die had geluisterd, nou dat stonden er ook geen bomen meer op dat eiland :P
pi_99884999
-

[ Bericht 36% gewijzigd door sp3c op 24-07-2011 18:02:49 ]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99885047
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:53 schreef waht het volgende:

[..]

Dat wel, maar voor vrijdag wist niemand van het bestaan van dat bestand af. Als de politie het naderhand op z'n computertje had gevonden hadden ze het niet moeten publiceren.
Ik betwijfel of niemand ervan afwist.. Is het niet beter als we allemaal afweten van wat voor zieke teksten er gedeeld worden? Zo zijn er voor mij vandaag al diverse deksels van beerputten gelicht door allerlei links naar extreemrechtse en illuminati fora waarvan ik het bestaan niet wist...

Ignorance is bliss.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:58:19 #272
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_99885066
quote:
My thought was to save the last flask for my last martyrdom celebration and enjoy it with the two high class model whores I intend to rent prior to the mission. My interpretation of being a “Perfect Knight” does not and should not include celibacy, although some of my KT peers might disagree with me on this point. I believe that in order to strengthen the resolve, morale and motivation prior to a martyrdom operation, the Justiciar Knight should be encouraged to embrace and take advantage of a significant reward system designed to increase focus and remove any last doubts.
Goed koekoek, deze jongeheer.
pi_99885090
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Oksel het volgende:

Requiem for a dream is al jaren een geliefd muziekstuk bij gamers, vooral als achtergrondmuziek bij youtube filmpjes mbt hun overwinningen.
pi_99885217
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:54 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ja dat had hij op max. volume op zijn iPod aan tijdens het knallen.
Hij heeft de smeekbedes van die kids niet eens gehoord...
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 18:05:09 #275
236264 crew  capricia
pi_99885330
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dat had hij op max. volume op zijn iPod aan tijdens het knallen.
Hij heeft de smeekbedes van die kids niet eens gehoord...
Dat schrijft ie wel in zijn manuscript. Of het echt zo gegaan is, weten we toch helemaal niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')