Wellicht heeft Irene een treffende Gert Jakobs-imitatie in huis, je weet het niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:02 schreef maril het volgende:
Ik bedenk me wel dat Carlo en Irene dit programma na kunnen doen met Carlo als Danny Nelissen.
Dit zou zomaar kunnen, de moeder van Jan Smit deed ze ook treffend.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wellicht heeft Irene een treffende Gert Jakobs-imitatie in huis, je weet het niet.
Dat is van één jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
De deelnemers aan de Amstel Curacau Race waren:
[..]
Zeg het maar jongens
Alsof dat soort dingen altijd algemeen bekend zijn bij pers en publiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
En Danny is de enige op de wereld die dit weet? Moet toch allang algemeen bekend zijn..
Als Danny en Leo het al weten...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef groenen het volgende:
[..]
Alsof dat soort dingen altijd algemeen bekend zijn bij pers en publiek.![]()
Danny draaide gister een beetje door nadat de hele tafel zich een beetje tegen hem keerde.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Falco het volgende:
Zat Danny gisteravond te trollen? Ik heb niet gekeken...
Jawel toch, de kutscheetjes-aflevering?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef marcodej het volgende:
De uitzending is nog steeds niet online btw, en gaat ook niet meer online komen zo te zien.
Dat is zelfs Johan niet gelukt
Hij leek een beetje overspannen, maar in de kern had hij wel een goed punt wmb. De vriendin van een ploeggenoot neuken maakt je niet echt sympathiek.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Falco het volgende:
Ik heb 'm wel op m'n computer staan hier, maar om nou even anderhalf uur te gaan uploaden ergens...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Pranjicc het volgende:
Heeft hier iemand het misschien opgenomen? Zou fijn zijn.
Zet hem op Usenet of op Multiupload ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 14:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel op m'n computer staan hier, maar om nou even anderhalf uur te gaan uploaden ergens...
Je helpt er duizenden liefhebbers mee. Come on!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel op m'n computer staan hier, maar om nou even anderhalf uur te gaan uploaden ergens...
Zou idd erg tof zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je helpt er duizenden liefhebbers mee. Come on!
Danny reageerde wel wat opgefokt toen van Vliet vroeg of Andy het Danny's vrouw gedaan had.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef marcodej het volgende:
Danny draaide gister een beetje door nadat de hele tafel zich een beetje tegen hem keerde.
Vooral Van Vliet en Nelissen waren duidelijk geen vrienden, werd op een gegeven moment zelfs een beetje persoonlijk.
http://ht.ly/5LVPsquote:Drie controles per dag
De UCI voert tijdens de Tour honderden dopingcontroles uit, iets waar niet alle renners even blij mee zijn.
"Ik heb een renner horen klagen dat hij in 24 uur drie keer was gecontroleerd, maar daar is een reden voor", betoogt de Ier.
"We sporen bedriegers op, desnoods met twee of drie controles per dag."
Eigenlijk is Danny heel recht door zee, alleen vond ik dat hij zich gister liet uitdagen.Maar verder een leuk jong hoor!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Falco het volgende:
Hij is nogal snel driftigjes en dat zit hem vooral zelf in de weg....gaat ie snel en boos praten en dat komt onsympathiek over. In de kern snap ik zijn punt wel en daarnaast sowieso iemand met een hoop (wieler)kennis.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef maril het volgende:
[..]
Eigenlijk is Danny heel recht door zee, alleen vond ik dat hij zich gister liet uitdagen.Maar verder een leuk jong hoor!
Tja, waarom zou hij zich daarover niet kunnen uiten. Als een familielid van mij dit zou doen dan zou ik best zeggen dat ik dit niet verstandig of netjes zou vinden. Maar als ik daar op aangesproken zou worden dan zou ik zeggen dat ik dat soort dingen ook wel eens gehoord heb en dat ik dat niet netjes vind, maar meer kan van Vliet daar ook niet aan doen denk ik. Ik vind dit soort dingen niet echt een heel groot probleem. De getrouwde renners komen hun beloften niet na dat is een stuk minder netjes. Ik denk dus dat er nog wel wat ander oud zeer zitten tussen Nelissen en van Vliet.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op andere wielerforums wordt ook de vriendin van Jakob Fuglsang genoemd.
En Danny zou zich gisteren niet teveel hebben willen uitten omdat Leo er bij zat en zijn dochter blijkbaar 'het halve peloton' gedaan heeft. Ook als die renners een relatie hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |