Die fiets is te klein voor je, dat kan ik zo zien. De 57-61 is een categorie binnen marktplaats. Zegt inderdaad niks. Maar een verkoper die zegt "het is maat 57" zegt nog niks want je weet niet hoe dat gemeten is. Het meest betrouwbaar is de geometrietabel van de fabrikant. Dan kun je opzoeken wat de belangrijke maten zijn van het frame (bovenbuislengte en balhoofdbuislengte) en bepalen of het geschikt voor je is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef Timo023 het volgende:
@ Pritt:
Bedankt voor je reactie.
Heb vanavond mijn binnenbeen lengte gemeten en die was 88,5 en dan kwam ik op 58/ 59.
Bij deze advertentie staat frame maat 57 tot 61. is dat niet een beetje ruim?
OP lezen is moeilijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:17 schreef Swindler het volgende:
Iemand een goede webshop waar ik SPD-SL pedalen kan kopen en schoenen+plaatjes?
Sorry de vraag was meer ook, welke moet ik in godsnaam kopen, welke combo, ik kan geen webshop vinden waar je een startset kan halen. En heb geen idee wat met elkaar "matcht".quote:
www.marktplaats.nl heeft geen zoekfunctie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Goddelijker het volgende:
Wat kost een beetje leuke 2e hands fiets?
Want ik heb het nu 1 keer geprobeerd en het lijkt me heel leuk, alleen vraag ik me dus af wat de kosten zijn.
Jawel. Tenminste, toen ik hem vanochtend bezocht nog wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl heeft geen zoekfunctie?
afhankelijk van wat je doel is heb je een leuke tweedehands fiets tussen de 100 en 1500 euroquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Goddelijker het volgende:
Want ik heb het nu 1 keer geprobeerd en het lijkt me heel leuk, alleen vraag ik me dus af wat de kosten zijn.
Naast je ballen of onder je ballen? Het moet ernaast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:32 schreef Timo023 het volgende:
hallo mensen bedankt voor al jullie reacties.
@ ultra_ivo: Ik heb een boek tussen mijn benen gedaan waar mijn zadel zou komen. Die heb ik recht gezet met een waterpas. Daarna heb ik de afstand bovenzijde boek tot aan de grond gemeten. ( zo stond het op internet). Is dit niet de juiste manier?
Dan weet je dus wat ze kosten... Vraag beantwoordquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jawel. Tenminste, toen ik hem vanochtend bezocht nog wel.
Maar het varieert daar tussen de 300 en 1500 euro bij wijze van.
Dit dus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:23 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
afhankelijk van wat je doel is heb je een leuke tweedehands fiets tussen de 100 en 1500 euro
In een poging om iets behulpzamer te zijn dan de andere antwoordersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Goddelijker het volgende:
Gewoon 1-2x in de week recreatief rijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
In een poging om iets behulpzamer te zijn dan de andere antwoorders:
Wat wil je er mee doen en wat is je budget?
Voor een *nieuwe* instapfiets ben je zeker rond de 900-1000 kwijt, maar das heel basic met een neit al te boeiende afmontage. Wil je al iets meer dan enkel een instapfiets zit je zo tegen de 1400/1500 euro... Dan heb je echt een prima beginnersfiets met redelijk goede afmontage (vanaf Shimano 105)... En hoe meer je wilt, hoe duurder het wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon 1-2x in de week recreatief rijden.
Budget... Lastig... Ik wil er geen 1000 aan uitgeven bijvoorbeeld.
Dus zoiets zou als beginner erg mooi zijn;quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Voor een *nieuwe* instapfiets ben je zeker rond de 900-1000 kwijt, maar das heel basic met een neit al te boeiende afmontage. Wil je al iets meer dan enkel een instapfiets zit je zo tegen de 1400/1500 euro... Dan heb je echt een prima beginnersfiets met redelijk goede afmontage (vanaf Shimano 105)... En hoe meer je wilt, hoe duurder het wordt.
Voor een goede tweedehands fiets ben je denk ik dus zo rond de 500-750 euro kwijt.
Dat is een fiets die nieuw idd zo'n 900 euro heeft gekost. Als-ie echt in nieuwstaat is, het je maat is, en je dit bedrag uit wilt geven, denk ik dat dit wel een goede koop is, ja. Mooie beginners/recreantenfietsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dus zoiets zou als beginner erg mooi zijn;
http://link.marktplaats.nl/475483948
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |