Volgens mij ben jij het zusje.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:48 schreef ceecee87 het volgende:
Korte en laatste update.
Ik heb de privacy van mijn zusje ernstig geschonden. Wil mijn excuses hiervoor aanbieden. Mijn zusje heeft dit niet gewild en ik verzoek iedereen zijn/haar reacties te wissen of de moderators het topic in de prullebak te gooien.
Voor de betekenis van het woord mongool moet je maar even in de spiegel kijken jochiequote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
Heb je weer zo'n mongool die alles verwijdert.... Komt toch wel weer terug hoor.
ah, ze is erachter gekomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:48 schreef ceecee87 het volgende:
Korte en laatste update.
Ik heb de privacy van mijn zusje ernstig geschonden. Wil mijn excuses hiervoor aanbieden. Mijn zusje heeft dit niet gewild en ik verzoek iedereen zijn/haar reacties te wissen of de moderators het topic in de prullebak te gooien.
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:48 schreef ceecee87 het volgende:
Korte en laatste update.
Voor de betekenis van het openen van een topic moet je toch maar even in de regels van dit forum kijken, knul.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:55 schreef ceecee87 het volgende:
[..]
Voor de betekenis van het woord mongool moet je maar even in de spiegel kijken jochie
Respect voor de regels. (Y).quote:Op maandag 25 juli 2011 10:00 schreef ceecee87 het volgende:
Respect is FOK! vreemd idd. Daarom ben ik er ook niet actief normaliter...
Sowieso FOK!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Respect voor de regels. (Y).
Het weghalen van de Openings Post (OP)
Ah, zusje kwam er dus idd achterquote:
Ik gok dat TS nu op zijn werk zit en zusje ingelogd is op zijn thuiscomputer.quote:
Gezond nadenken voor dat je iets op internet zet is jou blijkbaar vreemd.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:00 schreef ceecee87 het volgende:
[..]
Respect is FOK! vreemd idd. Daarom ben ik er ook niet actief normaliter...
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat TS nu op zijn werk zit en zusje ingelogd is op zijn thuiscomputer.
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik gok dat TS nu op zijn werk zit en zusje ingelogd is op zijn thuiscomputer.
Hoe is het met je rokerige baby, zusje? Dat vond ik nog wel een behoorlijke faalactie.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef ceecee87 het volgende:
Maar zelf weten FOK!...zet de openingspost maar fijn terug..............
Ik dacht niet na over de gevolgen voor haar privacy, en wil daar mijn excuses voor aanbieden...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezond nadenken voor dat je iets op internet zet is jou blijkbaar vreemd.
Jouw moeder deed een faalactie toen ze jou baarde...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe is het met je rokerige baby, zusje? Dat vond ik nog wel een behoorlijke faalactie.
Aanvaard, de OP gaat niet wegquote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef ceecee87 het volgende:
[..]
Ik dacht niet na over de gevolgen voor haar privacy, en wil daar mijn excuses voor aanbieden...
OP moet gewoon terug.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef ceecee87 het volgende:
[..]
Thnx....ur a hero (tenzij je bedoelt dat de OP teruggezet wordt...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |