Praat eens normaal johquote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef missyB het volgende:
ze is zwanger geraakt van een getrouwde vent daarom moeten ze meer carefull doen en zal zij gaan denien etc. zodat de echtgenote van minnaar er niet achter komt.
ADD kan dan ook, ADHD maar alleen in je hoofd, zegmaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef mousy31 het volgende:
Misschien heeft ze wel gewoon adhd. Ik mag geen diagnose stellen maar die springen ook van de hak op de tak en kunnen extreem gedreven zijn in waar hun interesse ligt. En in hun jongere jaren lekker dwars zijn.
ADD is hetzelfde maar dan zonder de hyperactiviteitquote:Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
ADD kan dan ook, ADHD maar alleen in je hoofd, zegmaar.
(Succes TS..)
ehm, haar mail wordt toch ook gecheckt? door jullie moeder. da's niet paranoide, da's dan realistisch dat ze het door heeft. en dan lees ik over je moeder die haar moeilijk vond tijdens haar puberjaren en der meesleepte naar psychologen e.d..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef ceecee87 het volgende:
Ze is niet echt alternatief...ik weet niet, niet standaard alternatief iig.
Wel merk ik dat ze de laatste tijd paranoide is...mijn tante, waar ze nog wel redelijk contact mee heeft, vertelde me dat ze dacht dat de 'inlichtingendiensten' haar mail nachecktenDat had ze gehoord van 'iemand'. Toen mijn tante vroeg wie diegene dan was, hield ze stijf haar mond dicht, sloeg ze weer helemaal dicht en negeerde elke volgende vraag.
Ik vind dat zorgwekkend.
Als je 22 bent en je bent duidelijk van het padje af, je gaat naar engeland zonder wat te zeggen, je bent zwanger en nog rookt nog steeds + je kan niet zonder je netwerk en servers en de hele ellende. Dan lijkt het mij dat je moet ingrijpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef simmu het volgende:
[..]
ehm, haar mail wordt toch ook gecheckt? door jullie moeder. da's niet paranoide, da's dan realistisch dat ze het door heeft. en dan lees ik over je moeder die haar moeilijk vond tijdens haar puberjaren en der meesleepte naar psychologen e.d..
als ze 13 was, dan zouden zulke akties gerechtvaardigd (en gewenst) zijn. maar nu? echt niet. geef die meid wat ademruimte zeg! ze is 22 en heeft recht op haar privacy!
dan kan je als familie vragen wat er nou precies aan de hand is en je hulp aanbieden. zonder pardon dingen afdwingen en andermans email lezen daarentegen is gewoon not done. illegaal ook trouwens. lekker hypocriet om dan te zeiken dat ze voor verhoor moest komen wegens hacken. zij was tenminste niet schuldig! der moeder wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Als je 22 bent en je bent duidelijk van het padje af, je gaat naar engeland zonder wat te zeggen, je bent zwanger en nog rookt nog steeds + je kan niet zonder je netwerk en servers en de hele ellende. Dan lijkt het mij dat je moet ingrijpen.
Ja maar, als ze niks wil vertellen...Dan heb je op een gegeven moment geen keuze meer. Je wil toch ook niet dat ze nog verder de weg kwijtraakt en dat je niet eens kan zeggen dat je alles geprobeerd hebt om dit te verkomen? Nood breekt wet.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef simmu het volgende:
[..]
dan kan je als familie vragen wat er nou precies aan de hand is en je hulp aanbieden. zonder pardon dingen afdwingen en andermans email lezen daarentegen is gewoon not done. illegaal ook trouwens. lekker hypocriet om dan te zeiken dat ze voor verhoor moest komen wegens hacken. zij was tenminste niet schuldig! der moeder wel.
hoe sneu en rot het ook is. met 22 heb je gewoon het recht om je eigen leven te verkloten, mocht je dat willen.
Helemaal naar engeland hee, dat ligt ook maar een steenworp verderop hoor, Ik ga ook regelmatig een dagje naar belgie of weekend je frankrijk. Ben ik nu contactgestoord?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Als je 22 bent en je bent duidelijk van het padje af, je gaat naar engeland zonder wat te zeggen, je bent zwanger en nog rookt nog steeds + je kan niet zonder je netwerk en servers en de hele ellende. Dan lijkt het mij dat je moet ingrijpen.
Wel als je zomaar vertrekt zonder wat tegen iemand te zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Helemaal naar engeland hee, dat ligt ook maar een steenworp verderop hoor, Ik ga ook regelmatig een dagje naar belgie of weekend je frankrijk. Ben ik nu contactgestoord?
Niet dat ze dr wow-account moet verlengen maar puh-lease
Wat is er hypocriet? Het leven draait niet om de wetten van iemand anders, der moeder is schuldig ja, uit bescherming voor haar eigen kind (als zij dat gerechtvaardigd vind is het dus niet hypocriet)!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef simmu het volgende:
lekker hypocriet om dan te zeiken dat ze voor verhoor moest komen wegens hacken. zij was tenminste niet schuldig! der moeder wel.
Ja maar ze verneukt het leven van haar ongeboren kind er ook mee, heeft ze daar ook recht op?quote:hoe sneu en rot het ook is. met 22 heb je gewoon het recht om je eigen leven te verkloten, mocht je dat willen.
op je 22ste mag je gerust op vakantie lijkt mequote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Wel als je zomaar vertrekt zonder wat tegen iemand te zeggen.
het leven draait om een heleboel. ook de wetten van het land. en die stellen dat je niet zomaar andermans post (en email valt onder post) open mag maken en lezen. briefgeheim en alles. da's een vrij fundamenteel recht. overigens voel ik me vaak zat prima gerechtvaardigd om iemand zn harses in te slaanquote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet? Het leven draait niet om de wetten van iemand anders, der moeder is schuldig ja, uit bescherming voor haar eigen kind (als zij dat gerechtvaardigd vind is het dus niet hypocriet)!
die discussie ga ik niet aan.quote:[..]
Ja maar ze verneukt het leven van haar ongeboren kind er ook mee, heeft ze daar ook recht op?
Ik ben aan niemand verantwoording verplicht, en op de 23e ook niet meer.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Wel als je zomaar vertrekt zonder wat tegen iemand te zeggen.
Nee, Dus als zus niet goed voor het kind zorgt kunnen vader en moeder er niet dicht bovenop zitten? Ik bedoel niet dat ze direct het kind afpakken, maar wel ervoor zorgen dat er gezond baby eten en luiers in huis zijn... Ik noem maar een dwarsstraat.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Want die ouders kunnen iets doen als TS' zusje dat niet wil? Natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |