abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99884847
Ja, ik zou als ik jou was zelf niet meer proberen info los te peuteren, hoe moeilijk dat ook is.

Laat je ouders dat maar doen, en zo raak je haar niet helemaal uit het oog als het misgaat met je ouders. Zorg dat ze je gaat vertrouwen... uiteindelijk vertelt ze je misschien zelfs uit zichzelf wel een keer wat er gaande is.
Karma will get back @ you
pi_99885096
Ik vind dat TS zich wel erg bemoeid met het leven van z'n zusje, je klinkt nogal als een oud wijf.

Bovendien is het haar leven, ze is 22.
٩๏̯͡๏)۶
pi_99885587
Daarom mag je nog wel zorg hebben voor je familie
pi_99885834
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door ceecee87 op 25-07-2011 09:44:03 ]
pi_99886429
Bedoel je niet decrypten?
pi_99886798
whatever :') ik werk in de zorg, dus weinig computerkennis
pi_99887188
Maar als ze zo extreem is in het demonstreren etc. Kan het toch best zijn dat ze bij een of andere hack groepering is aangesloten, en dat hoeft dan niet eens als hacker te zijn, aangezien die ook altijd van die idealistische beelden hebben.
pi_99887347
ze is zwanger geraakt van een getrouwde vent daarom moeten ze meer carefull doen en zal zij gaan denien etc. zodat de echtgenote van minnaar er niet achter komt.
pi_99887355
Misschien heeft ze wel gewoon adhd. Ik mag geen diagnose stellen maar die springen ook van de hak op de tak en kunnen extreem gedreven zijn in waar hun interesse ligt. En in hun jongere jaren lekker dwars zijn.
pi_99887385
weg before the shitstorm

[ Bericht 97% gewijzigd door ceecee87 op 25-07-2011 09:44:26 (op verzoek van zusje weg) ]
pi_99887528
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef missyB het volgende:
ze is zwanger geraakt van een getrouwde vent daarom moeten ze meer carefull doen en zal zij gaan denien etc. zodat de echtgenote van minnaar er niet achter komt.
Praat eens normaal joh
pi_99887668
.

[ Bericht 86% gewijzigd door ceecee87 op 25-07-2011 09:44:44 ]
pi_99887694
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef mousy31 het volgende:
Misschien heeft ze wel gewoon adhd. Ik mag geen diagnose stellen maar die springen ook van de hak op de tak en kunnen extreem gedreven zijn in waar hun interesse ligt. En in hun jongere jaren lekker dwars zijn.
ADD kan dan ook, ADHD maar alleen in je hoofd, zegmaar.

(Succes TS..)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:04:40 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_99887824
Zwanger..nicotine..redbull?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_99887852
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ceecee87 op 25-07-2011 09:44:54 ]
pi_99888431
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

ADD kan dan ook, ADHD maar alleen in je hoofd, zegmaar.

(Succes TS..)
ADD is hetzelfde maar dan zonder de hyperactiviteit
pi_99889314
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ceecee87 op 25-07-2011 09:45:04 ]
pi_99889738
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef ceecee87 het volgende:
Ze is niet echt alternatief...ik weet niet, niet standaard alternatief iig.

Wel merk ik dat ze de laatste tijd paranoide is...mijn tante, waar ze nog wel redelijk contact mee heeft, vertelde me dat ze dacht dat de 'inlichtingendiensten' haar mail nacheckten :') Dat had ze gehoord van 'iemand'. Toen mijn tante vroeg wie diegene dan was, hield ze stijf haar mond dicht, sloeg ze weer helemaal dicht en negeerde elke volgende vraag.

Ik vind dat zorgwekkend.
ehm, haar mail wordt toch ook gecheckt? door jullie moeder. da's niet paranoide, da's dan realistisch dat ze het door heeft. en dan lees ik over je moeder die haar moeilijk vond tijdens haar puberjaren en der meesleepte naar psychologen e.d..

als ze 13 was, dan zouden zulke akties gerechtvaardigd (en gewenst) zijn. maar nu? echt niet. geef die meid wat ademruimte zeg! ze is 22 en heeft recht op haar privacy!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99889922
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef simmu het volgende:

[..]

ehm, haar mail wordt toch ook gecheckt? door jullie moeder. da's niet paranoide, da's dan realistisch dat ze het door heeft. en dan lees ik over je moeder die haar moeilijk vond tijdens haar puberjaren en der meesleepte naar psychologen e.d..

als ze 13 was, dan zouden zulke akties gerechtvaardigd (en gewenst) zijn. maar nu? echt niet. geef die meid wat ademruimte zeg! ze is 22 en heeft recht op haar privacy!
Als je 22 bent en je bent duidelijk van het padje af, je gaat naar engeland zonder wat te zeggen, je bent zwanger en nog rookt nog steeds + je kan niet zonder je netwerk en servers en de hele ellende. Dan lijkt het mij dat je moet ingrijpen.
pi_99890044
Zeg eh, ze trekt nu toch niet definitief bij jou in hè? Zoveel drama wil je niet, echt niet :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99890211
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef mysterieblonde het volgende:

[..]

Als je 22 bent en je bent duidelijk van het padje af, je gaat naar engeland zonder wat te zeggen, je bent zwanger en nog rookt nog steeds + je kan niet zonder je netwerk en servers en de hele ellende. Dan lijkt het mij dat je moet ingrijpen.
dan kan je als familie vragen wat er nou precies aan de hand is en je hulp aanbieden. zonder pardon dingen afdwingen en andermans email lezen daarentegen is gewoon not done. illegaal ook trouwens. lekker hypocriet om dan te zeiken dat ze voor verhoor moest komen wegens hacken. zij was tenminste niet schuldig! der moeder wel.

hoe sneu en rot het ook is. met 22 heb je gewoon het recht om je eigen leven te verkloten, mocht je dat willen.
pi_99891673
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef simmu het volgende:

[..]

dan kan je als familie vragen wat er nou precies aan de hand is en je hulp aanbieden. zonder pardon dingen afdwingen en andermans email lezen daarentegen is gewoon not done. illegaal ook trouwens. lekker hypocriet om dan te zeiken dat ze voor verhoor moest komen wegens hacken. zij was tenminste niet schuldig! der moeder wel.

hoe sneu en rot het ook is. met 22 heb je gewoon het recht om je eigen leven te verkloten, mocht je dat willen.
Ja maar, als ze niks wil vertellen...Dan heb je op een gegeven moment geen keuze meer. Je wil toch ook niet dat ze nog verder de weg kwijtraakt en dat je niet eens kan zeggen dat je alles geprobeerd hebt om dit te verkomen? Nood breekt wet.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:36:32 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_99892043
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef mysterieblonde het volgende:

[..]

Helemaal naar engeland hee, dat ligt ook maar een steenworp verderop hoor, Ik ga ook regelmatig een dagje naar belgie of weekend je frankrijk. Ben ik nu contactgestoord?

Niet dat ze dr wow-account moet verlengen maar puh-lease
pi_99892137
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Helemaal naar engeland hee, dat ligt ook maar een steenworp verderop hoor, Ik ga ook regelmatig een dagje naar belgie of weekend je frankrijk. Ben ik nu contactgestoord?

Niet dat ze dr wow-account moet verlengen maar puh-lease
Wel als je zomaar vertrekt zonder wat tegen iemand te zeggen.
pi_99892143
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef simmu het volgende:
lekker hypocriet om dan te zeiken dat ze voor verhoor moest komen wegens hacken. zij was tenminste niet schuldig! der moeder wel.
Wat is er hypocriet? Het leven draait niet om de wetten van iemand anders, der moeder is schuldig ja, uit bescherming voor haar eigen kind (als zij dat gerechtvaardigd vind is het dus niet hypocriet)!
quote:
Ja maar ze verneukt het leven van haar ongeboren kind er ook mee, heeft ze daar ook recht op?
Rustig aan.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:56:10 #116
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_99893291
- De zus van TS houdt zich bezig met hacken en de scene van idealisme eromheen
- Het is gebeurd in Engeland
- De man is 40 jaar oud
- Ze vereert die man als een soort goeroe
- Ze wil er niks over zeggen

De zus van TS heeft seks gehad met Julian Assange :o :o :o.

Waarschijnlijk was het condoom geknapt ;).

The plot thickens... })

[ Bericht 5% gewijzigd door Premium_Quality op 24-07-2011 21:02:41 ]
pi_99893354
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef mysterieblonde het volgende:

[..]

op je 22ste mag je gerust op vakantie lijkt me :? sinds wanneer dien je dan je moeder exact te vertellen wat je plannen zijn? het rechtvaardigt nog steeds niet dat moeders dan botweg andermans email gaat zitten lezen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is er hypocriet? Het leven draait niet om de wetten van iemand anders, der moeder is schuldig ja, uit bescherming voor haar eigen kind (als zij dat gerechtvaardigd vind is het dus niet hypocriet)!
het leven draait om een heleboel. ook de wetten van het land. en die stellen dat je niet zomaar andermans post (en email valt onder post) open mag maken en lezen. briefgeheim en alles. da's een vrij fundamenteel recht. overigens voel ik me vaak zat prima gerechtvaardigd om iemand zn harses in te slaan :Y desondanks doe ik dat niet en als ik het zou doen, zou het ook gewoon niet gerechtvaardigd zijn. plus dat die lastige wet bezwaar maakt tegen zulke dingen.
quote:
[..]

Ja maar ze verneukt het leven van haar ongeboren kind er ook mee, heeft ze daar ook recht op?
die discussie ga ik niet aan. :N ik ben degene die verweten kreeg geen abortus gedaan te hebben toen achteraf bleek dat 1 van mijn tweeling downsyndroom had. het enige wat ik er over kwijt wil, hoe sneu het ook is soms; vrouwen zijn nog altijd zelf eigenaar van hun lijf. ook als ze zwanger zijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:57:37 #118
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_99893374
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef mysterieblonde het volgende:

[..]

Ik ben aan niemand verantwoording verplicht, en op de 23e ook niet meer.
pi_99893400
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ceecee87 op 25-07-2011 09:45:25 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 21:02:38 #120
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_99893653
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Want die ouders kunnen iets doen als TS' zusje dat niet wil? Natuurlijk niet.
Nee, Dus als zus niet goed voor het kind zorgt kunnen vader en moeder er niet dicht bovenop zitten? Ik bedoel niet dat ze direct het kind afpakken, maar wel ervoor zorgen dat er gezond baby eten en luiers in huis zijn... Ik noem maar een dwarsstraat.

TS z'n ouders lijken me erg oppassend in deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')