Dat kan wel ja. Er kan van alles. Al is het allemaal wel heel toevallig.quote:
Maakt dat uberhaupt iets uit? Ik vind het sneu voor het ongeboren kind dat straks geen fatsoenlijk vaderfiguur heeftquote:
Inderdaad ts, je zusje is zwanger van je vader.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:43 schreef Arnold_fan het volgende:
Iets belangrijks aan het doen zijn, niet willen zeggen wat het is, zwanger raken van de intelligentste man op aarde maar niet zeggen wie het is, geen vrienden, hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Inderdaad ts, je zusje is zwanger van je vader.
Het duidt alvast op een mannelijk persoon die veel aanzien heeft, anderen niets laat vertellen, personen aantrekt die alleen zijn en zwak en ook nog zwanger maakt.quote:
Want die ouders kunnen iets doen als TS' zusje dat niet wil? Natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ik hoop zo heel erg dat dit baby'tje er niet de dupe van gaat worden. Verder geloof ik wel dat je ouders goed voor het kleintje kunnen zorgen mocht het spaak lopen met je zusje...
Wat ik natuurlijk niet hoop...
Heeft mijn moeder gedaan. Sinds 6 maanden praat ze 's avonds met een persoon (of misschien meerdere?) in het Engels. Mijn moeder heeft wel dingen opgevangen een x aantal maanden terug in de trant van "we need to be more carefull," en "i'll denie it anyway, if people find out".quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef NoralyZ het volgende:
Wow, wat een heftig verhaal. Ik ben hier eigenlijk heel erg tegen, maar in dit extreme geval, kan je niet proberen iets op te vangen van de telefoongesprekken die ze voert? Om iets meer duidelijkheid te krijgen over wat je zusje uitspookt en met wie ze omgaat?
En wanneer ging ze naar Engeland?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:19 schreef ceecee87 het volgende:
Ik heb absoluut geen verstand van zwangerschappen en mijn zusje is vrij dik geweest dus een buikje heeft ze nog wel. Maar nu is het gewoon (met name bij de onderbuik en dan tot net onder de navel) een stuk ronder en het voelt veel harder. Dus ik gok een maand of 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |