En ook daar weet je uiteraard alles vanaf....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Noren betalen daar meer dan genoeg belasting voor...
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde net op BBC dat de politie vooralsnog geen reden heeft om een tweede gunman te verwachten, toch?
Het waren 'maar' twee getuigen die het noemden, en dat kan blinde paniek zijn geweest.
2 getuigen is idd weinig. In dat geval lijkt het mij erg onwaarschijnlijk..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde net op BBC dat de politie vooralsnog geen reden heeft om een tweede gunman te verwachten, toch?
Het waren 'maar' twee getuigen die het noemden, en dat kan blinde paniek zijn geweest.
Waarom verbaast dit je? De meeste Joden zien de blanke Europeanen en Amerikanen ('gentiles') als minderwaardig. We zijn net genoeg om als slaven voor ze te dienen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WALGELIJK
(maar hoe doe je zo'n tweet kopie?)
Nou ja, volgens mij praten media elkaar gewoon na, want na de meeste berichten gezien te hebben, geloof ik dat ik maar 2 echte getuigenissen heb gezien. De rest zegt 'getuigen melden...'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef tralalala het volgende:
Dacht dat er veel meer getuigen waren dan die twee?
Link?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zit dat 337 pagina's tellend document dat hij heeft geschreven eens door te kijken. Sick fuck
Vooralsnog gaat er niemand met elkaar op de vuist hoor. Ja, het internet wordt volgeplempt met onzin, maar dat is niet van alleen vandaag. Noorwegen zal waarschijnlijk de komende dagen verenigder zijn dan ooit. Daarna komen er een zooi discussies over politiereactie, wapenbezit, en is dat ook klaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:47 schreef Mishu het volgende:
De dader heeft precies wat hij wilt. Alle groeperingen met elkaar op de vuist FTW
Die fjordman files?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zit dat 337 pagina's tellend document dat hij heeft geschreven eens door te kijken. Sick fuck
Dit. Die paar haatreacties op bijvoorbeeld dat forum, dat is neits nieuws. Het is niet of die users hiervoor niet al aan het haten waren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat er niemand met elkaar op de vuist hoor. Ja, het internet wordt volgeplempt met onzin, maar dat is niet van alleen vandaag. Noorwegen zal waarschijnlijk de komende dagen verenigder zijn dan ooit. Daarna komen er een zooi discussies over politiereactie, wapenbezit, en is dat ook klaar.
Dat is wel heel dubbel....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:45 schreef Marlan het volgende:
[..]
Waarom verbaast dit je? De meeste Joden zien de blanke Europeanen en Amerikanen ('gentiles') als minderwaardig. We zijn net genoeg om als slaven voor ze te dienen.
Dus als er Noorse kinderen bruut vermoord worden, juichen ze dat alleen maar toe.
Jup. Dat is altijd zo met rampen: eerst worden mensen verenigd en stappen ze even over hun verschillen heen, en daarna breekt de hel los.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat er niemand met elkaar op de vuist hoor. Ja, het internet wordt volgeplempt met onzin, maar dat is niet van alleen vandaag. Noorwegen zal waarschijnlijk de komende dagen verenigder zijn dan ooit. Daarna komen er een zooi discussies over politiereactie, wapenbezit, en is dat ook klaar.
Hij kan nu wel zijn verhaal vertellen waardoor andere gekken misschien zijn voorbeeld volgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat was toch al ontkracht door de sites waar die dude op post? hoewel ik het net op 1vandaag ook voorbij hoorde komen.quote:
Euh, ik zeg juist dat de hel *niet* los gaat barsten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jup. Dat is altijd zo met rampen: eerst worden mensen verenigd en stappen ze even over hun verschillen heen, en daarna breekt de hel los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |