quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Thanks voor de heropening
.
[ afbeelding ]
Amy Oliver.
Vast tijdelijk dicht zodat Myraela kon nadenken over een leuke grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Myraela op 23-07-2011 20:51:06 ]
Er zijn een aantal mensen die het niet vinden kunnen, grappen over Winehouse in dit stadium. Myraela zei daarover terecht: "no, no, no"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
Vast tijdelijk dicht zodat Myraela kon nadenken over een leuke grap
De politie heeft de dader gebroken en hij heeft bekend...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Amy Winehouse overleden, dader bekend. Internationaal opsporingsbevel voor ene Jack D.
Ene mevrouw Mary Huana zou medeplichtig zijn aan deze daad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Amy Winehouse overleden, dader bekend. Internationaal opsporingsbevel voor ene Jack D.
Dhr. H. E. Roine zat ook in het complot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ene mevrouw Mary Huana zou medeplichtig zijn aan deze daad.
En vergeet Ko Keen en Geert Henk Bakema niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dhr. H. E. Roine zat ook in het complot.
Zo hè, helemaal zelf bedacht?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Rockiejj het volgende:
"We tried to make her go to rehab, but she said no, no, no!"
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens, Amish Winehouse.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens, Amish Winehouse.
[ afbeelding ]
mooi verhaalquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen die huilen dat grappen over Winehouse niet kunnen maar nooit wat zeggen over grappen over terroristische aanslagen waarbij elke dag tientallen, zo niet honderden mensen bij om het leven komen.
Serieus, ik heb haar nooit gezien of gehoord. Ik las het bericht omdat de naam mij wel bekend voor kwam en misschien heb ik haar ooit gezien, een vage herinnering of zo. Toen ik die afbeeldingen van haar zag wist ik i.i.g echt niet wie dit was.
Boeit me verder ook niets, ik heb nooit een band gehad met junks.
quote:
Jullie zijn de enigen die hier huilen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
jupquote:
Een tekstuele hommage kun je hier brengen. dit topic is voor Paintz.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef EvilSandwich het volgende:
Laat Amy lekker dood zijn, ik heb nooit iets om die crackhoer gegeven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |