Je weet zeker dat je account op het e-mailadres staat dat je nu gebruikt? Ik bedoel, als jij in de veronderstelling bent dat het op je huidige e-mailadres geregistreerd staat maar Blizzard verstuurt ze naar je oude... schiet ook niet op natuurlijk. Mocht het daar nu echter ook niet aan liggen: je kunt ook altijd nog bellen met de klantenservice van Blizzard.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:08 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hey ik ben mijn battlenet password vergeten maar die reset functie voor je password werkt daar niet. Ik krijg geen bevestiging mails. Heb geprobeerd Blizzard hierover te contacteren maar die geven een auto-reply terug dat het email adres niet meer in gebruik is. En met battlenet kan ik enkel contact opnemen door een ticket te open (hiervoor moet ik eerst inloggen?). Emails komen ook niet in mijn spambox terecht.
[..]
Alleen die confirmation E-mail krijg ik niet.....
Waar kan ik nu heen mailen?
Ja dat weet ik zeker. Het email adres staat er ook boven. En wanneer ik een security scan aanvraag. Ontvang ik vreemd genoeg wel een email. Ook heb ik maar 1 email adres.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je account op het e-mailadres staat dat je nu gebruikt? Ik bedoel, als jij in de veronderstelling bent dat het op je huidige e-mailadres geregistreerd staat maar Blizzard verstuurt ze naar je oude... schiet ook niet op natuurlijk. Mocht het daar nu echter ook niet aan liggen: je kunt ook altijd nog bellen met de klantenservice van Blizzard.
Dan kan het daar niet aan liggen inderdaad. Misschien toch eens met Blizzard bellen? Als zij beweren dat je e-mailadres niet meer in gebruik is, dan gaat het wellicht om een administratiefout o.i.d.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker. Het email adres staat er ook boven. En wanneer ik een security scan aanvraag. Ontvang ik vreemd genoeg wel een email. Ook heb ik maar 1 email adres.
Is er ook een E-mail adres om contact op te nemen? Engels typen gaat me nog wel aardig af, maar het spreken is echt een ramp.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan kan het daar niet aan liggen inderdaad. Misschien toch eens met Blizzard bellen? Als zij beweren dat je e-mailadres niet meer in gebruik is, dan gaat het wellicht om een administratiefout o.i.d.
Nummers staan hier: http://eu.blizzard.com/su(...)n_GB&articleId=23210
Is alleen niet in het Nederlands, wel in het Engels, Duits, Spaans, Frans of Russisch...
Oh, handig. Heb ook een Nederlandse CC gebruikt met m'n Engelse adres.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze dingen controleren. Het kan binnen een uur geactiveerd zijn en het kan idd 72 uur duren
Vriend van mij was na 48 uur nog niet geactiveerd, dus die belde maar even wat er loos was. Bleken ze zijn Nederlandse creditcard in combinatie met een Engels woonadres en een google email adres (geen gmail) niet te vertrouwen
Hoe vaak dat wel niet gebeurd. Gaan ze waarschijnlijk niet fixen voor jequote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ok
Net een full account gekocht (nou ja, 2 uur geleden ofzo), en nu heb ik 2 WoW 'installaties', WoW1 en WoW2. 1 is de trial met m'n chars, 2 de full zonder![]()
Maar even een support ticket aangemaakt
Ik ben anders elke keer prima geholpen als ik hulp nodig had.quote:
Had ik ook ja, je moet bij het inloggen kiezen maar daarna blijft hij gewoon altijd op de gekozen wow-account staan, tenzij je het veranderd in dat dropdown-lijstje.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.
Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
Dan hoop ik maar dat ze 't op kunnen lossenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben anders elke keer prima geholpen als ik hulp nodig had.
onzin heb ik ook gehad een paar weken terug en gewoon netjes geholpen dusquote:Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe vaak dat wel niet gebeurd. Gaan ze waarschijnlijk niet fixen voor je
Omdat weg te krijgen moet je een ticket aanmaken bij blizz. maar je kan het gewoon laten staanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.
Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
Ja, ik niet dus!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef Thrilled het volgende:
Bienelientje, ik had ook een mail over 7 dagen gratis game-tijd en ik logde net in op battle.net en kon inderdaad 7 dagen activeren.. Dus ik speel nu weer even gratiesj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |