abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 10:51:59 #26
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99869655
Hms, mijn emailbox krijgt de laatste tijd elke dag minstens 2 of 3 fake berichten. Waar komen die toch vandaan als ik op geen enkele vreemde fora sta aangemeld! Alleen die van Blizzard zelf! :') Maja, niets aan te doen!

Vandaag weer ééntje, een 7 dagen Free Firelands geval. Mijn account is echter zo actief als maar zijn kan, dus dat kan nooit een waarheidsgetrouw emailtje voor mij zijn! ;(


Vandaag maar WEER eens dailies, dailies, dailies doen! :O
  zondag 24 juli 2011 @ 11:21:23 #27
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99870224
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:08 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hey ik ben mijn battlenet password vergeten maar die reset functie voor je password werkt daar niet. Ik krijg geen bevestiging mails. Heb geprobeerd Blizzard hierover te contacteren maar die geven een auto-reply terug dat het email adres niet meer in gebruik is. En met battlenet kan ik enkel contact opnemen door een ticket te open (hiervoor moet ik eerst inloggen?). Emails komen ook niet in mijn spambox terecht.

[..]

Alleen die confirmation E-mail krijg ik niet ;( .....

Waar kan ik nu heen mailen?
Je weet zeker dat je account op het e-mailadres staat dat je nu gebruikt? Ik bedoel, als jij in de veronderstelling bent dat het op je huidige e-mailadres geregistreerd staat maar Blizzard verstuurt ze naar je oude... schiet ook niet op natuurlijk. Mocht het daar nu echter ook niet aan liggen: je kunt ook altijd nog bellen met de klantenservice van Blizzard.

@ Bienelientjee: Ik krijg drie van die mailtjes per dag op een adres dat ik niet eens voor mijn account gebruik. Op het adres dat ik wel gebruik, krijg ik zelden wat. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:24:02 #28
298248 Man_bijt_hond
Na het commando pijp hond
pi_99870277
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:21 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je weet zeker dat je account op het e-mailadres staat dat je nu gebruikt? Ik bedoel, als jij in de veronderstelling bent dat het op je huidige e-mailadres geregistreerd staat maar Blizzard verstuurt ze naar je oude... schiet ook niet op natuurlijk. Mocht het daar nu echter ook niet aan liggen: je kunt ook altijd nog bellen met de klantenservice van Blizzard.
Ja dat weet ik zeker. Het email adres staat er ook boven. En wanneer ik een security scan aanvraag. Ontvang ik vreemd genoeg wel een email. Ook heb ik maar 1 email adres.

Welk nummer is dat? En is het in het Engels of NL :) .
Is er een probleem, stap er overheen.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:29:25 #29
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99870363
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:

[..]

Ja dat weet ik zeker. Het email adres staat er ook boven. En wanneer ik een security scan aanvraag. Ontvang ik vreemd genoeg wel een email. Ook heb ik maar 1 email adres.
Dan kan het daar niet aan liggen inderdaad. Misschien toch eens met Blizzard bellen? Als zij beweren dat je e-mailadres niet meer in gebruik is, dan gaat het wellicht om een administratiefout o.i.d.

Nummers staan hier: http://eu.blizzard.com/su(...)n_GB&articleId=23210

Is alleen niet in het Nederlands, wel in het Engels, Duits, Spaans, Frans of Russisch...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:44:51 #30
298248 Man_bijt_hond
Na het commando pijp hond
pi_99870706
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:29 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dan kan het daar niet aan liggen inderdaad. Misschien toch eens met Blizzard bellen? Als zij beweren dat je e-mailadres niet meer in gebruik is, dan gaat het wellicht om een administratiefout o.i.d.

Nummers staan hier: http://eu.blizzard.com/su(...)n_GB&articleId=23210

Is alleen niet in het Nederlands, wel in het Engels, Duits, Spaans, Frans of Russisch...
Is er ook een E-mail adres om contact op te nemen? Engels typen gaat me nog wel aardig af, maar het spreken is echt een ramp.
Is er een probleem, stap er overheen.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:06:53 #31
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99871309
Een e-mailadres kan ik zo snel niet vinden, ben ik bang. Dit las ik echter op de officiële fora:

The support site ticket system needs me to be logged in to use it. What should I do if I can’t log in (compromised account, forgotten password, etc)?
The first step if you can’t login is to recover your account. Start by using our log in help page (https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html), and if you’re still stuck, give our billing support team a call (http://eu.blizzard.com/support/article/23210).

Ik ben bang dat je toch zult moeten bellen... Al denk ik overigens dat die lui bij de klantenservice voldoende ervaring hebben met mensen die slecht Engels spreken, daar veel Scandinaviërs waarschijnlijk ook dat nummer bellen en ook niet allemaal geweldig Engels spreken. Mocht het écht niet lukken, vraag dan aan iemand die het wel spreken om als halve tolk te fungeren. Als je iets niet weet dan kun je het aan hem vragen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_99871343
Nou, ik kreeg ooit een Schot aan de lijn en mijn Engels is erg goed, maar dat was voor mij ook een hele kluif om te verstaan :D (ik vond het een idiote keus voor een telefoonteam waar ook niet-Engelsen naar toe bellen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99873304
De dailies zitten er weer op, 115 marks nu. Morgen dus de tweede van de drie vendors *O*
  zondag 24 juli 2011 @ 13:37:34 #34
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_99874182
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ze dingen controleren. Het kan binnen een uur geactiveerd zijn en het kan idd 72 uur duren ;)
Vriend van mij was na 48 uur nog niet geactiveerd, dus die belde maar even wat er loos was. Bleken ze zijn Nederlandse creditcard in combinatie met een Engels woonadres en een google email adres (geen gmail) niet te vertrouwen :D
Oh, handig. Heb ook een Nederlandse CC gebruikt met m'n Engelse adres. _O-
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_99885734
Ok :')

Net een full account gekocht (nou ja, 2 uur geleden ofzo), en nu heb ik 2 WoW 'installaties', WoW1 en WoW2. 1 is de trial met m'n chars, 2 de full zonder :') _O-

Maar even een support ticket aangemaakt -O-
Ja doei.
pi_99887749
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ok :')

Net een full account gekocht (nou ja, 2 uur geleden ofzo), en nu heb ik 2 WoW 'installaties', WoW1 en WoW2. 1 is de trial met m'n chars, 2 de full zonder :') _O-

Maar even een support ticket aangemaakt -O-
Hoe vaak dat wel niet gebeurd. Gaan ze waarschijnlijk niet fixen voor je
pi_99887813
want?
Ja doei.
pi_99888276
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
want?
Blizzard zijn eikels en ze vertikken het
  zondag 24 juli 2011 @ 19:31:06 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99888852
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.

Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
pi_99889257
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:17 schreef TwyLight het volgende:

Blizzard zijn eikels en ze vertikken het
Ik ben anders elke keer prima geholpen als ik hulp nodig had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99892363
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.

Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
Had ik ook ja, je moet bij het inloggen kiezen maar daarna blijft hij gewoon altijd op de gekozen wow-account staan, tenzij je het veranderd in dat dropdown-lijstje.
pi_99892608
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben anders elke keer prima geholpen als ik hulp nodig had.
Dan hoop ik maar dat ze 't op kunnen lossen -O- baal hier wel van! :o
Heb ook gewoon gehandeld via 'upgraden naar full account' en niets raars gedaan -O-
Ja doei.
pi_99893083
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Hoe vaak dat wel niet gebeurd. Gaan ze waarschijnlijk niet fixen voor je
onzin heb ik ook gehad een paar weken terug en gewoon netjes geholpen dus
Every war is different, every war is the same.
pi_99893634
Hallo, op welke website kan ik de goedkoopste speeltijd kopen, waarna ik de code digitaal opgestuurd krijg? Ik dacht dat er in de OP altijd een overzichtje stond met handige links, maar denk dat dat weggehaald is?

Alvast bedankt :P
pi_99893999
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hms, ik had vanochtend die email geverifieerd op battlenet. Door te kijken of ik inderdaad 7 dagen vrij had gekregen. (Natuurlijk niet, maar even nachecken kan geen kwaad!) Nu heb ik 3 soorten in mijn lijst schijnbaar. WoW: Cataclysm (die ik nu altijd gebruik), een oude WOW: PTR en een WoW: Starter Edition. Bij die laatste kon ik een soort update aanklikken. Ik deed maar wat eigenlijk.

Nu moest ik bij het inloggen kiezen tussen die twee (de cataclysm en die starter edition). Die tweede is zeker nog van vroeger, maar kan ik dat nog uitzetten? Of lekker laten gaan?.
Omdat weg te krijgen moet je een ticket aanmaken bij blizz. maar je kan het gewoon laten staan
Every war is different, every war is the same.
pi_99896325
Bienelientje, ik had ook een mail over 7 dagen gratis game-tijd en ik logde net in op battle.net en kon inderdaad 7 dagen activeren.. Dus ik speel nu weer even gratiesj :P
pi_99896345
Het is trolling time on argent dawn :')
  zondag 24 juli 2011 @ 21:48:06 #48
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99896403
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef Thrilled het volgende:
Bienelientje, ik had ook een mail over 7 dagen gratis game-tijd en ik logde net in op battle.net en kon inderdaad 7 dagen activeren.. Dus ik speel nu weer even gratiesj :P
Ja, ik niet dus! ;) Ben meteen via battle.net zelf gaan kijken, maar zag dat nergens staan. Dus het moet wel een fake geweest zijn.
pi_99900607
oh zo bedoel je.. ja ik klik ook niet in de mailtjes zelf.. krijg er genoeg mailtjes over dat mijn account in gevaar is, of dat ik moet verifieren dat ik wel ben, wie ik zeg dat ik ben enzo :')
pi_99900765
Alliance kan echt niet pvpen hé. Laatste 10 BG's die ik heb gedaan allemaal gewonnen :')

11*
Oh blijkbaar kunnen ze wel AV winnen :[
Isle of conquest was ook weer een makkie

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperKaasNacho op 24-07-2011 23:59:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')