Doet 't lekker zelfquote:
Kan me de foto niet herinneren.. plaats 'm nog isquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
Mensen die vorig jaar ook in dit subforum zaten hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen van mijn beste vriend en Lowlands maatje die in zijn lip gestoken was door een wesp.
Jippie, ik heb er een tent mee gewonnen bij Lowlove
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Leuk nieuws!
Mensen die vorig jaar ook in dit subforum zaten hebben vast wel eens een foto voorbij zien komen van mijn beste vriend en Lowlands maatje die in zijn lip gestoken was door een wesp.
Jippie, ik heb er een tent mee gewonnen bij Lowlove
"Ziet eruit als een penis.. En ruikt als een penis"quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:42 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga trouwens voor de paarse tipitent. Ik hoop dat ik geluk heb
http://www.lowlove.nl/nieuws/lowlove/tententest
Zeg dat wel, dit was 3 minuten na de steek.quote:
John (de vent in kwestie) zei dat het meeviel. Alleen het uitzuigen ging moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Die foto ken ik nog wel ja, lijkt me pijnlijk moet ik zeggen..
Daarom.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef TWP het volgende:
[..]
"Ziet eruit als een penis.. En ruikt als een penis"
Goeie vraag, geen idee eigenlijk....heb vorig een tree Grolsch meteen mee naar binnen gesleept. Netjes per 6 omgeruild voor koude blikkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:09 schreef SpauldingPF het volgende:
Weet iemand of dit voor het eerst is trouwens, op de LL site stond dat je alleen met drank het campingterrein opmag vanaf het parkeerterrein als je nog geen bandje hebt, de eerste x dus. Vorig jaar zijn we een aantal x heen en weer gelopen om onze biervoorraad goed genoeg aan te vullen, want die 16 halve liter blikken pp zijn natuurlijk veel te weinig.
Ja wij gaan eerst met alle tenten die kant op, en de chauffeurs zetten de auto`s weg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee eigenlijk....heb vorig een tree Grolsch meteen mee naar binnen gesleept. Netjes per 6 omgeruild voor koude blikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |