quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:14 schreef Aisumasen het volgende:
En de veelbesproken Alpha-afsluiters zijn...
Arctic Monkeys, Elbow en... The Offspring
quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:37 schreef Aisumasen het volgende:
Overtyp- (), druk- en zetfouten voorbehouden!
![]()
Lekker liggen in de modderquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Lijkt me wel dat je dan een kale vlakte krijgt..?
Staan wel eettentjes denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Lijkt me wel dat je dan een kale vlakte krijgt..?
Dit dus :s chase and status had ik ook niet om half 5 verwacht ..quote:
Ja, maar volgens mij staan alle gave acts op de zondag als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zondag nog niet gezien, maar de overlap valt tot nu toe reuze mee.
Eigenlijk alleen Anna Calvi/Destroyer en Amon Tobin/Âme.
Denk een unicum voor een Lowlands-act, 3 jaar achter elkaar? Van de Lima naar de India naar de Alpha, ze konden ook niet echt anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Djiezes. Selah Sue als 1 na laatste in de Alpha?? Gaat 't niet?
Zondag:quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:21 schreef Aisumasen het volgende:
Deze dan ook maar, wederom wat ik hierboven zei...
[..]
Dat.quote:
Je hoeft alleen maar van de camping naar de Bravo te lopen op zondag. En die is dit jaar nog dichterbij de camping ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En het ís te doen, zondag. Maar arme voetjes..
Ze zijn ook gewoon de grootste band van het hele festival.quote:
Nee, sorry. Moet ook naar de Grolsch, X-ray, Alpha en India.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar van de camping naar de Bravo te lopen op zondag. En die is dit jaar nog dichterbij de camping ook.
Ik ook ja, op de vrijdag en de zaterdag dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ga vaker in de Alpha komen dan normaal
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat.
En het ís te doen, zondag. Maar arme voetjes..
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar vrijdag wordt wel 'De Grote Frustratiedag':
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |