Sidi is misschien dus wel wat voor mij, ik heb aardig smalle voeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschilt per merk. Meeste merken moet je één of twee maten groter nemen, andere merken hebben dezelfde maat als je schoenmaat. Ook niet elk merk past bij het type voet. Sidi is bijv. niet voor brede voeten.
Gewoon passen dus.
Oh zat niet op te letten. Dacht dat het om die Rabo pakjes gingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Sidi is misschien dus wel wat voor mij, ik heb aardig smalle voeten.
@Freddeh XL-lookpedalen?
Dat hangt ook weer van het type af. De dure lijn van Sidi zijn inderdaad smal maar de instapmodellen zijn zeker niet smaller dan Shimanoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschilt per merk. Meeste merken moet je één of twee maten groter nemen, andere merken hebben dezelfde maat als je schoenmaat. Ook niet elk merk past bij het type voet. Sidi is bijv. niet voor brede voeten.
Gewoon passen dus.
Zie boven, kijk dus wel goed welke types. De schoenen van 200+ euro vallen smal. De goedkopere vallen even breed of smal dan andere merken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Sidi is misschien dus wel wat voor mij, ik heb aardig smalle voeten.
@Freddeh XL-lookpedalen?
2dehands misschien een optie? Of moet je dat niet doen bij schoenen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat hangt ook weer van het type af. De dure lijn van Sidi zijn inderdaad smal maar de instapmodellen zijn zeker niet smaller dan Shimano
[..]
Zie boven, kijk dus wel goed welke types. De schoenen van 200+ euro vallen smal. De goedkopere vallen even breed of smal dan andere merken.
Lol móet hij nodig zeggen. De gast die alleen maar moeilijk met zichzelf had in het begin van de tour. Hij is geestelijk niet een winnaar. Heeft veel geestelijke begeleiding nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Freddeh het volgende:
Mooie quote van Gesink: "Niet te veel medelijden met jezelf hebben"
Waarvoor dank uiteraard, weer een leuke om toe te passen op ons fietsleven
Maar hij rijdt hem wel uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lol móet hij nodig zeggen. De gast die alleen maar moeilijk met zichzelf had in het begin van de tour. Hij is geestelijk niet een winnaar. Heeft veel geestelijke begeleiding nodig.
Ja nadat ze op hem in hebben gepraat! Het is verdomme zijn werk en er is een fokking ploeg om hem heen gebouwd! Zou wat zijn als hij hem niet uitrijdt.quote:
Joh, doe eens rustigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja nadat ze op hem in hebben gepraat! Het is verdomme zijn werk en er is een fokking ploeg om hem heen gebouwd! Zou wat zijn als hij hem niet uitrijdt.
Echter de schuld ligt bij de ploegleiding. Ze wisten wat er in zijn molen speelde en je zag hem al maanden worstelen op wat opvliegingen na. Echter men heeft geen aktie ondernomen en heeft de kop in het zand gestoken in de hoop dat het zou overwaaien.
Ik snap je punt. Het duurt al jaren inmiddels. Denk niet dat we veel kans maken in de top 10 ook. Maar aan de andere kant rijden bijvoorbeeld Westra en Hoogerland wel een hele goede Tour, om het niet over Ruijgh te hebben. Voor een eerste Tour weten ze nu wat het is, en kunnen ze daarop nu gaan concentreren voor volgend jaar (want ze zullen graag weer mee willen doen). Ben benieuwd wat met name die drie er volgend jaar van bakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef jpjedi het volgende:
Oh ok![]()
Was meer frustratie dat wij zo lang moeten wachten op een nieuwe Nederlandse klassementsrijder.
Wachten? Nederland behaald al drie jaar dikke top 10 noteringen in de grote rondes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef jpjedi het volgende:
Oh ok![]()
Was meer frustratie dat wij zo lang moeten wachten op een nieuwe Nederlandse klassementsrijder.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lol móet hij nodig zeggen. De gast die alleen maar moeilijk met zichzelf had in het begin van de tour. Hij is geestelijk niet een winnaar. Heeft veel geestelijke begeleiding nodig.
Ja daar is geen woord van teveel gezegd. Die gast knakt al bij een kleine tegenslag. Met zijn mentaliteit komt hij er niet.quote:
Gesink is juist iemand die bekend staat om zijn mentaliteit en het diep kunnen gaan. Vergeten dat hij met 75 aan het uur op het asfalt geknald is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja daar is geen woord van teveel gezegd. Die gast knakt al bij een kleine tegenslag. Met zijn mentaliteit komt hij er niet.
Wat weet jij nou van z'n mentaliteit joh..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja daar is geen woord van teveel gezegd. Die gast knakt al bij een kleine tegenslag. Met zijn mentaliteit komt hij er niet.
Zet die maar op een tegeltjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Freddeh het volgende:
Mooie quote van Gesink: "Niet te veel medelijden met jezelf hebben"
Waarvoor dank uiteraard, weer een leuke om toe te passen op ons fietsleven
Pics or didn't happenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:28 schreef nodisch18 het volgende:
Mij vanmiddag dan ook maar is op een nieuw stuurlintje getrakteerd![]()
Zojuist gewikkeld (was nog stuurlint-maagd)... en durf te zeggen dat ie er gelikt om zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |