vanuit TS gezien inderdaad wel, maar vanuit de kopers, die in zo'n forumdraadje de vragende partij zijn, valt dat nog te bezien. Je kunt niet overal naar gaan kijken, en zeker als je er niet heel veel verstand van hebt en hulp nodig hebt om mee te gaan kijken kun je beter op de bussen inzetten die op papier betere kansen geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel, maar je kunt toch op z'n minst even gaan kijken voor je zo'n oordeel velt?
Ik ben het met je eens dat er gewaarschuwd mag worden.. Als in 'kijk even goed naar de dorpels' of 'kijk even onder het matje bij de voorportier'..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:42 schreef CafeRoker het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, hoe lullig het voor kluup ook wel niet is
Er wordt een flinke hoeveelheid meuk aangeboden en het gebeurt maar al te vaak dat verliefde kopers daar met beide poten instampen. Een beetje waarschuwen op een forum kan voor wat meer realiteitsbesef zorgen. En bij twijfel niet inhalen want het gaat immers om veel geld. Nogmaals, kluup is daar nu het slachtoffer van, dat is heel zuur, en ik hoop dat z'n bus spoedig een nieuw baasje vindt.
oh, dat deel van het commentaar bedoel je. Ja, daar kan ik me inderdaad wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er gewaarschuwd mag worden.. Als in 'kijk even goed naar de dorpels' of 'kijk even onder het matje bij de voorportier'..
Maar van dat gelul als "Hij komt niet door de RDW, want deze voertuigen hebben geen typegoedkeuring", dáár word ik niet goed van, want die bewering is aanwijsbaar onjuist.
En ook het eeuwige gezever over 'slechter plaatstaal' en 'slechte lasnaden' is echt iets wat telkens terugkomt, maar nog niemand die daar een bewijs voor kan leveren. Op thesamba.com loopt ook een discussie hierover en niemand komt met foto's, laat staan waargebeurde verhalen. Het is allemaal van "ik hoorde dat..."..
Afijn, het lijkt nu net alsof het hier om een totaal rotte bus gaat, maar er zijn al kijkers geweest die het allemaal erg mee vonden vallen. Hoogste bod so far is ¤8000,-. geen verkeerd bod, maar hoop toch nog iets meer uit de kosten te komen.
Wat tof!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Repeating het volgende:
Je staat bij toppers! @Marktplaats.
keversite zijn stel azijn pissers die alles afmoetten zeiken.. zolang je daar betaald voor je account ben je heiligquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:30 schreef Kluupkluup het volgende:
BTW..
Op de keversite stelt iemand dat het op kenteken zetten ene probleem kan worden, met een verhaal dat deze bus geen typegoedkeuring kan hebben..
Als hij dit hele topic had gelezen, had hij gezien dat ik contact met de RDW heb gehad en op papier heb staan dat het voertuig géén IKS-keuring nodig heeft. Enkel moet voldoen aan de permanente eisen, dus APK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door T42 op 20-08-2011 01:07:05 ]
Als je dat allemaal uit moet besteden, ben je al snel duizenden euro's kwijt. Dus dat zie ik niet gebeuren. Of je moet een goed adres in Polen hebben of iets dergelijks. Daar zullen ze goedkoper maar ook niet gratis werken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:05 schreef CafeRoker het volgende:
zeg kluup, mocht je toch op die 8000 euro blijven hangen, is het dan toch niet aantrekkelijker om ergens geld vandaan te halen voor de reparatie en hem toch zelf op kenteken te krijgen?
Mwah... die reis, is vakantie geweest. Tja dat is leergeld. En als ik het zo heb gelezen valt het voor de rest allemaal nog wel mee bij verkoop van 8k, maar wie weet komt er nog wel iemand die de vraagprijs biedt, wie weet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:23 schreef CafeRoker het volgende:
Hij gaat er op deze manier met wat pech ook duizenden euro's op inleveren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |