abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:07:17 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_100795207
Typisch 'beste stuurlui' gedrag van die zogenaamde experts. Lekker makkelijk, vanachter hun computer :{w Er zal heus het één en ander moeten gebeuren, maar laat ze er op z'n minst eens naar gaan kijken voor ze dit soort dingen posten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100795835
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, hoe lullig het voor kluup ook wel niet is :{w

Er wordt een flinke hoeveelheid meuk aangeboden en het gebeurt maar al te vaak dat verliefde kopers daar met beide poten instampen. Een beetje waarschuwen op een forum kan voor wat meer realiteitsbesef zorgen. En bij twijfel niet inhalen want het gaat immers om veel geld. Nogmaals, kluup is daar nu het slachtoffer van, dat is heel zuur, en ik hoop dat z'n bus spoedig een nieuw baasje vindt.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:43:57 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_100795863
Ja, dat snap ik ook wel, maar je kunt toch op z'n minst even gaan kijken voor je zo'n oordeel velt?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100795919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel, maar je kunt toch op z'n minst even gaan kijken voor je zo'n oordeel velt?
vanuit TS gezien inderdaad wel, maar vanuit de kopers, die in zo'n forumdraadje de vragende partij zijn, valt dat nog te bezien. Je kunt niet overal naar gaan kijken, en zeker als je er niet heel veel verstand van hebt en hulp nodig hebt om mee te gaan kijken kun je beter op de bussen inzetten die op papier betere kansen geven.

En de potentiele kopers uit die draadjes vragen er niet naar omdat ze er zelf zoveel van af weten..
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:11:57 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_100796173
Nee, klopt. En dat is gewaarschuwd wordt is ook goed, soms kijk je als koper niet helemaal objectief. Maar er worden hier en daar wel weg definitieve conclusies getrokken. Da's best zonde. Maar goed, ik ben ook niet helemaal objectief natuurlijk :+
pi_100802585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 08:42 schreef CafeRoker het volgende:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, hoe lullig het voor kluup ook wel niet is :{w

Er wordt een flinke hoeveelheid meuk aangeboden en het gebeurt maar al te vaak dat verliefde kopers daar met beide poten instampen. Een beetje waarschuwen op een forum kan voor wat meer realiteitsbesef zorgen. En bij twijfel niet inhalen want het gaat immers om veel geld. Nogmaals, kluup is daar nu het slachtoffer van, dat is heel zuur, en ik hoop dat z'n bus spoedig een nieuw baasje vindt.
Ik ben het met je eens dat er gewaarschuwd mag worden.. Als in 'kijk even goed naar de dorpels' of 'kijk even onder het matje bij de voorportier'..

Maar van dat gelul als "Hij komt niet door de RDW, want deze voertuigen hebben geen typegoedkeuring", dáár word ik niet goed van, want die bewering is aanwijsbaar onjuist.

En ook het eeuwige gezever over 'slechter plaatstaal' en 'slechte lasnaden' is echt iets wat telkens terugkomt, maar nog niemand die daar een bewijs voor kan leveren. Op thesamba.com loopt ook een discussie hierover en niemand komt met foto's, laat staan waargebeurde verhalen. Het is allemaal van "ik hoorde dat..."..

Afijn, het lijkt nu net alsof het hier om een totaal rotte bus gaat, maar er zijn al kijkers geweest die het allemaal erg mee vonden vallen. Hoogste bod so far is ¤8000,-. geen verkeerd bod, maar hoop toch nog iets meer uit de kosten te komen.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_100802796
Iemand op die andere site is trouwens wel dermate scherp dat hij ziet dat ik in de openingspost schrijf dat ik 30 april het vliegtuig nam en de 31 aankwam.. Dit moet natuurlijk 1 mei zijn. :D
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:25:00 #83
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_100803634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef loveli het volgende:

[..]

"dit is een topper" *klik*
pi_100804807
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er gewaarschuwd mag worden.. Als in 'kijk even goed naar de dorpels' of 'kijk even onder het matje bij de voorportier'..

Maar van dat gelul als "Hij komt niet door de RDW, want deze voertuigen hebben geen typegoedkeuring", dáár word ik niet goed van, want die bewering is aanwijsbaar onjuist.

En ook het eeuwige gezever over 'slechter plaatstaal' en 'slechte lasnaden' is echt iets wat telkens terugkomt, maar nog niemand die daar een bewijs voor kan leveren. Op thesamba.com loopt ook een discussie hierover en niemand komt met foto's, laat staan waargebeurde verhalen. Het is allemaal van "ik hoorde dat..."..

Afijn, het lijkt nu net alsof het hier om een totaal rotte bus gaat, maar er zijn al kijkers geweest die het allemaal erg mee vonden vallen. Hoogste bod so far is ¤8000,-. geen verkeerd bod, maar hoop toch nog iets meer uit de kosten te komen.
oh, dat deel van het commentaar bedoel je. Ja, daar kan ik me inderdaad wel wat bij voorstellen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:15:19 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_100805776
Mooi artikel in Automobile Magazine over de T1

The Shasta Snow Trip (SST) is unlike any other vintage vehicle event. Open exclusively to pre-1968 Volkswagen Microbuses, this outlaw winter romp is the stuff of legend among VW junkies :D . The idea is simple: make it from the bottom of the Mendocino National Forest to the city of Mount Shasta, California, over some of Northern California's gnarliest dirt roads, in less than two days.

Er zijn 20 foto's te bewonderen 8-)

Hier gaat het verder ;)
http://www.automobilemag.(...)icrobuses/index.html
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:22:26 #86
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100931856
Je staat bij toppers! @Marktplaats.
pi_100932471
Die cabrio _O_
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:12:17 #88
182073 invine
blablabla etc.
pi_100935682

8-)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100941481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Repeating het volgende:
Je staat bij toppers! @Marktplaats.
Wat tof! :D
Morgen weer twee geïnteresseerden die langskomen..
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:09:04 #90
70532 loveli
N
pi_100941759
Veel verkopers zetten een hogere vraagprijs neer dan wat ze willen hebben, ik gok dat het bod van 8k gevoelsmatig daarop gebaseerd is.

En thumbs up voor de topper!
crap in = crap out
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:58:18 #91
53151 T42
Pinball Wizard
pi_100962036
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:30 schreef Kluupkluup het volgende:
BTW..

Op de keversite stelt iemand dat het op kenteken zetten ene probleem kan worden, met een verhaal dat deze bus geen typegoedkeuring kan hebben..

Als hij dit hele topic had gelezen, had hij gezien dat ik contact met de RDW heb gehad en op papier heb staan dat het voertuig géén IKS-keuring nodig heeft. Enkel moet voldoen aan de permanente eisen, dus APK.
keversite zijn stel azijn pissers die alles afmoetten zeiken.. zolang je daar betaald voor je account ben je heilig :') als je iets anders doet dan andere ben je boerenlul die niks met kevers te maken heeft. en ze zullen je motorblok vol stront storten de volgende meeting als je durft te komen.. (jah zo schelden ze en dreigen ze dan :') ) en doet een lid/mod het zelfde (ratstyle, lassen of dergelijke polyester ombouwen) dan is het supertof...
ik mag er ook al een paar jaar niet meer op komen :P heb levenslange ban w/ gelukkig snappen ze mij op keverclub nederland wel ;)

type keuring is na 73 d8 ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door T42 op 20-08-2011 01:07:05 ]
pi_100963042
Die VW bussen zijn ten prooi gevallen aan aantal handelaren die proberen om deze zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Daarna gaan ze met zo min mogelijk werk en mooi verhaal zo'n bus met dikke winst verkopen.
Ken dat bekende bussen duo nog uit de tijd dat ze op een weiland in Lunteren halfgare klassiekers uit Zwitserland verkochten.
pi_100963219
^^Belachelijk inderdaad. Als je bij die lui iets koopt, of erger nog, moet laten repareren, dan reken maar dat je op de slachtbank gelegd wordt! Toen ik die website had gezien wist ik al wel genoeg.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:00:36 #94
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100971100
Zo, even terug zitten lezen. Wát een avontuur man! Echt supergaaf! Jammer dat het dan zo afloopt maar het is niet anders.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_100971209
zeg kluup, mocht je toch op die 8000 euro blijven hangen, is het dan toch niet aantrekkelijker om ergens geld vandaan te halen voor de reparatie en hem toch zelf op kenteken te krijgen?
pi_100971622
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:05 schreef CafeRoker het volgende:
zeg kluup, mocht je toch op die 8000 euro blijven hangen, is het dan toch niet aantrekkelijker om ergens geld vandaan te halen voor de reparatie en hem toch zelf op kenteken te krijgen?
Als je dat allemaal uit moet besteden, ben je al snel duizenden euro's kwijt. Dus dat zie ik niet gebeuren. Of je moet een goed adres in Polen hebben of iets dergelijks. Daar zullen ze goedkoper maar ook niet gratis werken.
pi_100971689
Hij gaat er op deze manier met wat pech ook duizenden euro's op inleveren..
pi_100971800
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:23 schreef CafeRoker het volgende:
Hij gaat er op deze manier met wat pech ook duizenden euro's op inleveren..
Mwah... die reis, is vakantie geweest. Tja dat is leergeld. En als ik het zo heb gelezen valt het voor de rest allemaal nog wel mee bij verkoop van 8k, maar wie weet komt er nog wel iemand die de vraagprijs biedt, wie weet!
pi_100973418
We zullen zien. Vandaag komen er twee serieus geïnteresseerden, waarvan 1 zelfs helemaal uit België. En ze vroegen beiden niet of er 'rek' in de vraagprijs zit. Dan ben je wat mij betreft wel serieus met je interesse.

Maar heb vorige week ook een gast gehad waarvoor ik helemaal terugkwam uit Deventer (naar Utrecht). En het eerste wat hij zei was: 'Voordat je hier heel lang allemaal dingen verteld, ik heb maar ¤6500,- te besteden'.. Lekker dan, zeg dat dan over de mail.. :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:42:02 #100
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_100973500
Hij komt al uit Brazilië, dan is België nog maar een klein stukje :P
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties