Blue waffle is helemaal niks aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:49 schreef Faalhaasje het volgende:
Blue waffle valt nog mee vergeleken met al die filmpjes van 1 man 1 jar en dergelijke.
? die is niks ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:59 schreef Faalhaasje het volgende:
Dit topic mag niet sterven!![]()
http://www.themacuser.com/ <---- Klik maar eens
Wat is Lemon party? Nee ik wil het niet zien, maar kan je het samenvatten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:30 schreef summer2bird het volgende:
Bleu Waffle
Lemon Party
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.urbandictionary.com/quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is Lemon party? Nee ik wil het niet zien, maar kan je het samenvatten?
sickquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:37 schreef cool15 het volgende:
blue waffels fondue
[..]
http://www.urbandictionary.com/
in engels of wat is het, met urbandictonary durf ik allesquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:23 schreef TrollenFTW het volgende:
Kneusje wil duiken.
Die durf ik niet meer te googlen.
Geen idee wat het in het Engels is, titel is Nederlandsch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:24 schreef cool15 het volgende:
[..]
in engels of wat is het, met urbandictonary durf ik alles
Nee de titel is 'Kneusje wil duiken.'quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:32 schreef kwaliteit. het volgende:
Zijn hoofd brak toch bijna in tweeën?
Man breekt gezicht in twee.
Dat filmpje was niet echt prettig inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:23 schreef TrollenFTW het volgende:
Kneusje wil duiken.
Als je dat 'kneusje' hebt gezien, kan je alles aan man. 3 guys 1 hammer is dan maybe nog shocking, maar voor de rest..quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat filmpje was niet echt prettig inderdaad.Wij gingen dat vorig jaar in de klas kijken, dus daar ken ik het van. Lekker hoor, op zo'n groot scherm.
![]()
En 2 girls 1 cup, heb ik ook nog niet zo'n behoefte aan om dat te googlen.
Ja, maar ik ga zo eten en dan heb ik niet zo'n behoefte aan vrouwen die elkaars uitwerpselen opeten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je dat 'kneusje' hebt gezien, kan je alles aan man. 3 guys 1 hammer is dan maybe nog shocking, maar voor de rest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Done it, seen it, didnt care. Al die videos dan he.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als je dat 'kneusje' hebt gezien, kan je alles aan man. 3 guys 1 hammer is dan maybe nog shocking, maar voor de rest..
Vertelquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:21 schreef Totaalzinloos het volgende:
Wat een pussies hier. 2g1c is overrated. Heb wel viezere dingen gezien
Stoerquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:21 schreef Totaalzinloos het volgende:
Wat een pussies hier. 2g1c is overrated. Heb wel viezere dingen gezien
Net gekeken. Valt op zich wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:23 schreef TrollenFTW het volgende:
Kneusje wil duiken.
Hmm...Misschien google?quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef MonteCristo het volgende:
Waar vind ik een video van de pain olympics?
Ben nu wel benieuwd...
Ik heb allang gezocht en had een link gevonden waar de video het dus niet doet. hooguit een paar seconden. Zo'n autist ben ik niet. sjeez.quote:
Dat ze z'n kop eraf zagen... zie het nog voor me..quote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef Tinos85 het volgende:
Executie van die journalist door de Taliban, dat is pas ranzig
Mocht je het gezien hebben, zeg effe wat je zag. Ik durf niet te kijken.quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef MonteCristo het volgende:
Waar vind ik een video van de pain olympics?
Ben nu wel benieuwd...
edit: ik heb een link gevonden, maar dat is zo'n stream video wat maar een paar seconden afspeelt en daarna bevriest
Je ziet allemaal dwazen hun piemels en ballen vastknopen met een touw. Vervolgens hakken ze het eraf met een botte bijl of een keukenmes. Of ze snijden het helemaal openquote:Op maandag 5 september 2011 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht je het gezien hebben, zeg effe wat je zag. Ik durf niet te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |