abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 17:39:55 #101
351418 Kissofarose
I say something!
pi_99884408
Ik zie dat je het al uitgemaakt hebt, goed zo want deze relatie komt niet gauw meer goed zoals ik het las. Je had het eigenlijk al helemaal uitgetypt wat de redenen waren dat je niet meer bij haar wilde zijn, maar onbewust was er misschien een angst dat je het vertrouwde niet los wilde laten.

Veel plezier met lekker flirten en zoeken naar een vriendin die beter bij je past!
Don't worry, be happy!
pi_99901284
Waarom hebben mensen met dit soort problemen ook altijd honden?
  maandag 25 juli 2011 @ 13:40:20 #103
327244 PurmerendseZoutbietser
ik wil nog meer strooizout @#%
pi_99919362
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:16 schreef TheFrankey het volgende:
Waarom hebben mensen met dit soort problemen ook altijd honden?
om elkaar af te blaffen :?
pi_99931499
hahahaha,,, nouja de honden zijn van mij,,, we hebben ook een kat en 2 cavia's... die zijn van haar ;)
pi_99931970
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:30 schreef HuskyRulz het volgende:
hahahaha,,, nouja de honden zijn van mij,,, we hebben ook een kat en 2 cavia's... die zijn van haar ;)
Hadden bedoel je?
pi_99934441
ja bedoel hadden... is nog een beetje onwennig na zo'n tijd...
  maandag 25 juli 2011 @ 20:48:20 #107
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99934734
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef HuskyRulz het volgende:
ja bedoel hadden... is nog een beetje onwennig na zo'n tijd...
Ach het kan even duren, maar het wordt vanzelf beter dan dat het geweest is.
Tenzij je hardleers bent en je nog een 2e keer aan dezelfde steen gaat stoten.
pi_99936159
Jezus man, het lijkt mijn ex wel.. Geloof me, je wordt niet gelukkig met zijn wijf dat mss. wel eens lief is maar vooral veel nukken en kuren heeft.
Wees blij dat je dat geval kwijt bent ;)
pi_99994239
Uitmaken. En als ik je serieus moet vertellen hoe.. Je zegt gewoon hoi xxxx ik wil niet meer met je verder. Als je dat gezegd hebt volgen alle redenen waarom vanzelf.

In dat geval alleen geen dingen zeggen als het lag niet aan jou etc etc. De boodschap moet wel duidelijk blijven.
pi_99995900
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:35 schreef HuskyRulz het volgende:

[..]

Hmmm ja i know... weetje dat je al de zoveelste bent die me dat verteld... maarja als je in de situatie zit is het soms net even lastiger...
Klopt, zo heb ik het ook nog een poging gegeven nadat zij vreemdging. Slechtste wat ik had kunnen doen, vanaf dat moment is het een kwestie van tijd voor het over is.
pi_99996059
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:30 schreef HuskyRulz het volgende:
tnx allemaal... ja het voelt wel een beetje leeg maar ook wel opluchting... idd gewoon me gedachte verzetten :) werk zat trouwens dus dat komt wel goed haha...

@nonverbaal: uhu je hebt zekers gelijk... ff niks vast tot alles lekker op orde is ;) ga lekker genieten als alles beetje gezakt is en dan gaan we heerlijk verder...
Hulde! Ik heb het ook week geleden uitgemaakt ongeveer, soortgelijke reden (zie post hierboven ergens). Makkelijk wordt het nooit denk ik, maar onderbewust weet je dat je het goede gedaan hebt.

Succes ^O^
pi_99996105
Gefeliciteerd, tijd om je leven weer op te pakken.
pi_99997269
Ik vind jou ook wel ruggegraatloos klinken TS. 'Ze zorgt niet voor me, en dan moet ik in de hozende regen de honden uitlaten :'( ', je kan toch wel voor jezelf opkomen? 'Als ik meer seks wil zegt ze dat ik zeur :'( ', ik vind dat ook alles behalve aantrekkelijk klinken, jouw 'mannelijkheid'. Als je haar destijds hebt vergeven voor dat slippertje met die vriend van je is het ook niet zo fraai om dat nu in het klachtenlijstje over je vriendin op fok te gooien.

Ik zeg beeindig de relatie en probeer beiden iemand anders gelukkig te maken, het klinkt nu alsof jullie allebei niet tevreden zijn.

O ik lees dat dat al gebeurd is. Fijn.
pi_99998640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind jou ook wel ruggegraatloos klinken TS. 'Ze zorgt niet voor me, en dan moet ik in de hozende regen de honden uitlaten :'( ', je kan toch wel voor jezelf opkomen? 'Als ik meer seks wil zegt ze dat ik zeur :'( ', ik vind dat ook alles behalve aantrekkelijk klinken, jouw 'mannelijkheid'. Als je haar destijds hebt vergeven voor dat slippertje met die vriend van je is het ook niet zo fraai om dat nu in het klachtenlijstje over je vriendin op fok te gooien.

Ik zeg beeindig de relatie en probeer beiden iemand anders gelukkig te maken, het klinkt nu alsof jullie allebei niet tevreden zijn.

O ik lees dat dat al gebeurd is. Fijn.
Sommige dingen moeten meer automatisch gaan. Mijn vriendin zou het niet moeten flikken om zich zo op te stellen. En ik niet bij haar. Als ik echt ziek op de bank lig (dan moet ik wel heel erg ziek zijn, haat stil zitten/liggen) dan moet het niet zo zijn dat je op je strepen moet gaan staan. Dan doe ik het liever zelf.

En volgens mij heeft TS zijn vriendin niet vergeven. Dat is alleen maar zo gebracht om het nog een kans te willen geven en een relatie die al wat jaartjes duurt een kans te geven en de druk er wat van af te halen. Als ik vreemd zou gaan en mijn vriendin zou aangeven dat zij mij heeft vergeven ga ik er in ieder geval niet van uit dat dat echt zo is. Ik ga er vanuit dat ik bij elk wissewasje de naam van diegene waarmee ik vreemd ben gegaan te horen krijg. Als je je daarna zo opstelt dan is het niet meer dan normaal dat dit mee gaat spelen bij het wel of niet aanhouden van de relatie.
pi_99999200
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Crutch het volgende:
Wat een wraakzuchtige suggesties ook. :')
Dat meisje heeft waarschijnlijk nogal wat issues in haar hoofd waar ze zelf ook niet uitkomt.

Is het eerlijk om haar dan op zo'n manier het huis uit te werken?
Praat haar vreemdgaan maar goed :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_99999488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:19 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Sommige dingen moeten meer automatisch gaan. Mijn vriendin zou het niet moeten flikken om zich zo op te stellen. En ik niet bij haar. Als ik echt ziek op de bank lig (dan moet ik wel heel erg ziek zijn, haat stil zitten/liggen) dan moet het niet zo zijn dat je op je strepen moet gaan staan. Dan doe ik het liever zelf.

En volgens mij heeft TS zijn vriendin niet vergeven. Dat is alleen maar zo gebracht om het nog een kans te willen geven en een relatie die al wat jaartjes duurt een kans te geven en de druk er wat van af te halen. Als ik vreemd zou gaan en mijn vriendin zou aangeven dat zij mij heeft vergeven ga ik er in ieder geval niet van uit dat dat echt zo is. Ik ga er vanuit dat ik bij elk wissewasje de naam van diegene waarmee ik vreemd ben gegaan te horen krijg. Als je je daarna zo opstelt dan is het niet meer dan normaal dat dit mee gaat spelen bij het wel of niet aanhouden van de relatie.
Mensen kijken verschillend tegen vreemdgaan aan. Ik vind het wel degelijk iets dat vergeven kan worden. Als je bij je vriendin blijft na haar fout, vind ik het nogal ineffectief om dat telkens op te brengen. Kap er dan mee, inderdaad. Terugdraaien gaat namelijk niet.

TS geeft eerder aan zichzelf al ziek te noemen als hij teveel gezopen heeft. Nu ben ik best bekend met hele ernstige katers, maar zou ik dat nooit ziek noemen en ligt de verantwoordelijkheid daarvoor toch echt bij jezelf. Ik vind door de hele post een beetje een aanstellerige zeur doorklinken, in ieder geval.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:35:37 #117
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99999542
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:30 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Praat haar vreemdgaan maar goed :').
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef Crutch het volgende:
Persoonlijk had ik haar na het vreemdgaan al vierkant de deur uitgeschopt.
Je moeder is een hamster
pi_99999752
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

[..]

Niet gelezen, excuses :P.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_100000863
Ts ik ben trots op je!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_100002745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mensen kijken verschillend tegen vreemdgaan aan. Ik vind het wel degelijk iets dat vergeven kan worden. Als je bij je vriendin blijft na haar fout, vind ik het nogal ineffectief om dat telkens op te brengen. Kap er dan mee, inderdaad. Terugdraaien gaat namelijk niet.

TS geeft eerder aan zichzelf al ziek te noemen als hij teveel gezopen heeft. Nu ben ik best bekend met hele ernstige katers, maar zou ik dat nooit ziek noemen en ligt de verantwoordelijkheid daarvoor toch echt bij jezelf. Ik vind door de hele post een beetje een aanstellerige zeur doorklinken, in ieder geval.
Ik kan overigens nergens vinden dat hij haar vergeven had. Dus dat onderdeel bespreken hebben we niet zoveel aan. Dacht dat ik dat ergens had gelezen namelijk..

Ik moet inderdaad toegeven dat er best een zeurderig tintje soms aan de manier van posten zit. Maar misschien komt dat ook wel door de insteek van dit topic. Het echt zat zijn van de relatie, al is het waarschijnlijk ook wel een karaktertrekje. :)

Waarom weet ik niet, maar ik krijg ook het idee dat TS zijn ex tegen zichzelf praatte terwijl ze tegen vrienden aan het praten was. En daarmee bedoel ik zo vaak aangeven dat ze zo gek en verliefd op TS was/is. Dan klopt er iets dus niet. Heb geen zin om allemaal doemscenario's te bedenken, maar vond het wel opvallend.
pi_100003386
Jullie zijn waarschijnlijker beter af zonder elkaar, maar moet wel zeggen dat ik je wel een beetje een zeikerdje vind, TS.
pi_100018891
hahaha nou een aantal vinden mij een zeikerd en dat is jullie goedrecht...

Ik heb nergens gezegt dat ik het haar vergeven had dat zij vreemd was gegaan... maar ja ik ben in sommige situaties bereid voor een relatie te willen vechten... ik ben eigenlijk nooit in een ruzie terug gekomen op het feit dat zij dat geflikt heeft,,, maar heb haar wel verteld dat het iets was wat met de tijd moest slijten...

Het gaat niet om zeuren over dingen maar wanneer alles met gezeur moet doe ik het liever zelf... en ik ben van mening dat je in een relatie wel voor elkaar moet zorgen. Als ik een kater heb of door me eigen schuld me broerd voel verwacht ik van niemand dat ze voor me zorgen,,, maar als je echt ziek bent (en dan ook echt ziek) dan moet je kunnen rekeken op je partner.

Bepaalde dingen moet je ook kunnen bepraten... het komt er gewoon op neer dat alles van mij kant kwam... Ik kan me wel vinden in het feit dat jullie zeggen dat ik geen ruggengraat heb maar ik vind niet dat ik zeur... Ik kwam hier met een lijst aan dingen die mij ergerde,,, het enige wat ik zocht was een stukje bevestiging dat dit niet een gezonde relatie was...

Ik voel me ook opgelucht dat ze weg is en ik ga rustig genieten van mijn vrijheid en heb ineidergeval geleerd van dit alles ;)
pi_100019539
Ts, je hebt goed gehandeld (Y)
pi_100022466
Daaaamn wats dat voor een zielloze bitch, hier komt nu t beste advies dat je ooit zal krygen; dumpen in een container!! wat blyft er nog over dan? geen liefde, geen seks en al helemaal geen aardigheid, ik nomineer jouw tot t meest geduldige jonge ooit, echt dat je 't zolang hebt uitgehouden. Of als je écht zoveel van die **** houdt dat je het niet zo snel wilt breken, dan probeer (als die bitch 't laat) er eens rustig en serieus over te praten, als ze dan NOG STEEDS diezelfde oude vriendin is dan weg met haar hoor, je verdient beter dan dat x
pi_100022494
Oh.. ik lees al dat het uit is.. bravoooo =)
pi_100022568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:41 schreef HuskyRulz het volgende:
hahaha nou een aantal vinden mij een zeikerd en dat is jullie goedrecht...

Ik heb nergens gezegt dat ik het haar vergeven had dat zij vreemd was gegaan... maar ja ik ben in sommige situaties bereid voor een relatie te willen vechten... ik ben eigenlijk nooit in een ruzie terug gekomen op het feit dat zij dat geflikt heeft,,, maar heb haar wel verteld dat het iets was wat met de tijd moest slijten...

Het gaat niet om zeuren over dingen maar wanneer alles met gezeur moet doe ik het liever zelf... en ik ben van mening dat je in een relatie wel voor elkaar moet zorgen. Als ik een kater heb of door me eigen schuld me broerd voel verwacht ik van niemand dat ze voor me zorgen,,, maar als je echt ziek bent (en dan ook echt ziek) dan moet je kunnen rekeken op je partner.

Bepaalde dingen moet je ook kunnen bepraten... het komt er gewoon op neer dat alles van mij kant kwam... Ik kan me wel vinden in het feit dat jullie zeggen dat ik geen ruggengraat heb maar ik vind niet dat ik zeur... Ik kwam hier met een lijst aan dingen die mij ergerde,,, het enige wat ik zocht was een stukje bevestiging dat dit niet een gezonde relatie was...

Ik voel me ook opgelucht dat ze weg is en ik ga rustig genieten van mijn vrijheid en heb ineidergeval geleerd van dit alles ;)
Goed gedaan in ieder geval! Ik mag vaak nogal bot uit de hoek komen, maar je hebt toch erg mooi opgelost :)
pi_100025407
en al flink aan het genieten van de vrijheid geweest?
lekker met een sletje aan de haal en die over de spullen van je ex heen aan het batsen? *O*

Sorry kon het niet laten, maar als ik het verhaal zo las is dit de enige goede beslissing
pi_100025785
whahahaha,,,, nee dat vind ik nou ook weer overbodig:P plus ik ben zelf niet zo van de sletjes hahaha ;)
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:30:52 #129
350458 HakkyWalker
Mr Johnny Baco
pi_100029904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef HuskyRulz het volgende:
whahahaha,,,, nee dat vind ik nou ook weer overbodig:P plus ik ben zelf niet zo van de sletjes hahaha ;)
Je ex was er anders wel een toch?
pi_100035345
hahaha onder de gordel :P geen commentaar ;) plus er zijn sletjes en er zijn sletjes ;) en daarnaast ik ben toch ook weg bij me ex :Y
pi_100049717
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef HuskyRulz het volgende:
" de onderwerpen waar we ruzie over hebben worden steeds kleiner (een pan niet uit de oven halen, of eens een keer iets vergeten"
"mij dan de dood in wenst"
"Er is nauwelijk intimiteit"
"slaat ze zichtzelf"
"vreemd gegaan met een hele goede vriend van mij,,, op een moment dat ik echt heel ziek was"
"zorgt ze niet voor me als ik ziek ben... als ik met 40 graden op de bank lig me longen op te hoesten is alles te veel gevraagt en kan ik in de hozende regen de honden uitlaten (die ik al altijd uitlaat"
"ze is sociaal verlegen/ afwijkend"
"de relatie voelt dood..."
Ik geloof dat jij al antwoord geeft op je eigen vraag :)
pi_100049783
Trouwens:

quote:
Daarnaast is ze nu een dik half jaar geleden vreemd gegaan met een hele goede vriend van mij,,, op een moment dat ik echt heel ziek was (tja had te veel gezopen),,, ze liet me letterlijk liggen in de schuur dat een andere vriend gewoon voor me heeft gezorgt terwijl zij zat te fozen met een ander in mijn huis :S
a) waarom woon je in vredesnaam nog samen met haar?
b) waarom is dat een hele goede vriend van jou?

wtf :')
pi_100049805
Oh en ik loop achter zie ik net O-)
pi_100054073
Als er een r&p award was had ik je voorgedragen ts. Veel topics gezien met gelijkende problemen maar weinig ts'en met een ruggengraat

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2011 17:17:15 ]
pi_102510874
Hallo,

Nou na regen komt zonnenschijn en het leek me nuttig dit toch ook even te benadrukken,.. Er zijn nu 61 dagen voorbij sinds ze weg is (en nee niet dat ik de dagen tel maar er staat dat er 61 dagen niet gereageerd is)!!!

Alles gaat super,,, lekker aan het daten,,, aan het ontstressen van alle problemen en me heerlijk aan het focussen op wat ik allemaal wil...

Dus ja, de beste beslissing ooit! En het fijne is dat het allemaal nog zo goed gaat ook haha :D
  donderdag 29 september 2011 @ 14:49:34 #136
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_102513605
Oh je hebt het al uitgemaakt ;) goed bezig kerel!
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:05:34 #137
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_102514126
Leuk zo'n update ^O^ Goede beslissing dus.
pi_102514719
Ik heb vanaf mijn 19e tot mijn 23e zonder toeslagen op mezelf gewoond; ja het was krap want je verdient dan niet veel maar ja het kan wel dus voel je ook niet schuldig :)

Ben blij voor je TS, dit was de juiste beslissing :)
pi_102515097
Toppie :D
  donderdag 29 september 2011 @ 15:48:26 #140
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_102515530
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:25 schreef HuskyRulz het volgende:
Hallo,

Nou na regen komt zonnenschijn en het leek me nuttig dit toch ook even te benadrukken,.. Er zijn nu 61 dagen voorbij sinds ze weg is (en nee niet dat ik de dagen tel maar er staat dat er 61 dagen niet gereageerd is)!!!

Alles gaat super,,, lekker aan het daten,,, aan het ontstressen van alle problemen en me heerlijk aan het focussen op wat ik allemaal wil...

Dus ja, de beste beslissing ooit! En het fijne is dat het allemaal nog zo goed gaat ook haha :D
U = baas. Waarvoor hulde.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_102526667
Edit: TS is inmiddels weer single, laat maar :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_102529887
Verder no iets gehoord van haar TS?
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')