quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik heb me plechtig voorgenomen NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER ONDER EEN VROUW
nee hoor ik kwam ff langsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat werkt allemaal maar.En ik zit hier zo helemaal alleen.
Gevalletje history repeats...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:43 schreef Blue-eyes het volgende:
DP, jij hebt gewoon net de verkeerde getroffen. Volgens mij maakt het geen bal uit of het nu een man of een vrouw is, als die persoon heel erg autoritair is valt er gewoon niet mee te werken.
Mijn afdelingshoofd is ook een vrouw en een betere manager kan ik me niet bedenken
Wat is er zo erg aan? Ik lees vooral positieve reacties. Alhoewel het wel weer over stereotype gay-pride homo's gaat met een lintje in hun reet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
Iemand die het voor elkaar krijgt dit topic helemaal door te lezen?
Homo's, waarom worden ze niet geacepteerd?
Tja, achter iemands rug om klagen is gewoon niet handig als je er iedere dag mee moet samenwerken..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, dat vind ik wel goed eigenlijk. Als je iets niet zint van je leidinggevende is het wel goed om diegene dat te laten weten
Iemand die het voor elkaar krijgt dit topic helemaal door te lezen?
Homo's, waarom worden ze niet geacepteerd?
Dat dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:19 schreef Nizno het volgende:
Ik heb er idd ook geen probleem mee. Gewoon open over en degenen die het niet accepteren vermijden mij en ik hun. kan ik me niet druk om maken.
Ik ben het met je eens. Het is makkelijk te doen of je tolerant bent en alles accepteert als je tegelijk eist dat het onzichtbaar is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het toch heel dubbel als mensen zeggen "als ze maar normaal doen".
In het dagelijkse leven heb ik er nooit last van trouwens. Geen last van homofobie.
Ja nou kijk IK heb geaccepteerd dat mijn vader zo is. En dat ik het een schat vind, maar dat ik dan op dat moment niet naast hem wil staan. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Jouw vader moet dan ook maar gewoon normaal doen!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef NanKing het volgende:
Ik laat me weer eens verleiden om in zo'n topic mee te posten. Ik zie mezelf al rood aanlopen en boos worden over een uur
Pfff, dat jullie dat volhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |