abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99950936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik heb me plechtig voorgenomen NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER ONDER EEN VROUW :D
:'(
Ik ben heus benieuwd naar je mening liefje!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99951184
Ja, ik ook wel :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:43:29 #203
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_99952944
DP, jij hebt gewoon net de verkeerde getroffen. Volgens mij maakt het geen bal uit of het nu een man of een vrouw is, als die persoon heel erg autoritair is valt er gewoon niet mee te werken.
Mijn afdelingshoofd is ook een vrouw en een betere manager kan ik me niet bedenken ^O^
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:59:31 #204
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_99964129
Dat werkt allemaal maar. :( En ik zit hier zo helemaal alleen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:07:27 #205
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_99964420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat werkt allemaal maar. :( En ik zit hier zo helemaal alleen.
nee hoor ik kwam ff langs
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:08:46 #206
309079 Bakfiets.
pi_99964476
Wat fijn. :Y
pi_99966200
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:43 schreef Blue-eyes het volgende:
DP, jij hebt gewoon net de verkeerde getroffen. Volgens mij maakt het geen bal uit of het nu een man of een vrouw is, als die persoon heel erg autoritair is valt er gewoon niet mee te werken.
Mijn afdelingshoofd is ook een vrouw en een betere manager kan ik me niet bedenken ^O^
Gevalletje history repeats...

Maar wat ik zeg, het kan ook aan mij liggen, maar onder de streep maakt het niet uit aan wie het ligt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99970296
Mijn leidinggevende is een fijne kerel :)
Ik heb ook wel anders gehad, heel autoritair, vaak is dat onkunde, prik je zo doorheen :) De man in kwestie heeft mij slecht 1 keer een opdracht gegeven. Na een kort gesprekje heeft hij voortaan anders benaderd :')
pi_99972180
Nou, dat vind ik wel goed eigenlijk. Als je iets niet zint van je leidinggevende is het wel goed om diegene dat te laten weten ;)

Iemand die het voor elkaar krijgt dit topic helemaal door te lezen?
Homo's, waarom worden ze niet geacepteerd?

:r
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:00:15 #210
309079 Bakfiets.
pi_99972609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:

Wat is er zo erg aan? Ik lees vooral positieve reacties. Alhoewel het wel weer over stereotype gay-pride homo's gaat met een lintje in hun reet.
pi_99972792
Mmm, misschien lees ik te selectief dan :@
Ik lees alleen maar "als ze maar normaal doen".
pi_99973028
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
Nou, dat vind ik wel goed eigenlijk. Als je iets niet zint van je leidinggevende is het wel goed om diegene dat te laten weten ;)

Tja, achter iemands rug om klagen is gewoon niet handig als je er iedere dag mee moet samenwerken..

En ik heb het geprobeerd te lezen, maar ben alweer afgehaakt :')
Ikzelf heb noooooit problemen met m'n geaardheid. En moet bekennen dat ik soms zo moe wordt van die eeuwige "ze accepteren ons niet" discussie..

Voor een deel is het hoe je erin staat en ook voor een deel in wat voor omgeving je zit. Dus ik besef ook wel dat ik een van de (vele) gelukkigen ben :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 juli 2011 @ 20:19:28 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_99973462
Ik heb er idd ook geen probleem mee. Gewoon open over en degenen die het niet accepteren vermijden mij en ik hun. kan ik me niet druk om maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_99973604
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:19 schreef Nizno het volgende:
Ik heb er idd ook geen probleem mee. Gewoon open over en degenen die het niet accepteren vermijden mij en ik hun. kan ik me niet druk om maken.
Dat dus :)
pi_99973937
Ik vind het toch heel dubbel als mensen zeggen "als ze maar normaal doen".
In het dagelijkse leven heb ik er nooit last van trouwens. Geen last van homofobie.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:57:04 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_99975529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het toch heel dubbel als mensen zeggen "als ze maar normaal doen".
In het dagelijkse leven heb ik er nooit last van trouwens. Geen last van homofobie.
Ik ben het met je eens. Het is makkelijk te doen of je tolerant bent en alles accepteert als je tegelijk eist dat het onzichtbaar is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_99975739
God mijn vader kan dat ook zo zeggen "als ze maar normaal doen".

Heule heftige discussies kan ik daar met hem over hebben. Voor hem is het normaal dat hij in de supermarkt met vreemden gaat staan grollen, doodgenant als je er naast staat. Is dat normaal? Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_99975917
Jouw vader moet dan ook maar gewoon normaal doen!
:*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99976404
Ik laat me weer eens verleiden om in zo'n topic mee te posten. Ik zie mezelf al rood aanlopen en boos worden over een uur :')
ijs_beer fan!
pi_99976439
En ik hang er ook in :')
pi_99976476
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Jouw vader moet dan ook maar gewoon normaal doen!
:*
Ja nou kijk IK heb geaccepteerd dat mijn vader zo is. En dat ik het een schat vind, maar dat ik dan op dat moment niet naast hem wil staan. Leven en laten leven.

Het stoort me dat hij dan niet kan denken nou prima, we hoeven niet naar de kroeg samen, leven en laten leven.

Overigens is mijn vader wel helemaal down met "mijn" homoos en mijn vader behandelt daarnaast in principe iedereen (mensen die hij niet kent) gelijk, maar als het onderwerp er zo eens op komt kan ik het wel een beetje pijnlijk vinden. Het is wel weer fijn dat hij het gewoon open met me bespreekt en dat hij komt vanuit een punt van niet begrijpen ipv ja hoe zeg je dat vijandigheid.
pi_99979115
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef NanKing het volgende:
Ik laat me weer eens verleiden om in zo'n topic mee te posten. Ik zie mezelf al rood aanlopen en boos worden over een uur :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:
En ik hang er ook in :')
Pfff, dat jullie dat volhouden :')
En die eeuwige discussie over de homodagen...
Alles wat anders is dan de norm heeft meetings... Seksbeurs, extravaganza, starwars meetings, life action play.. Je kunt t zo gek niet verzinnen..
Maar "onze" meetings zijn bijzonderder, want ze zijn voor iedereen toegangkelijk en veel mensen komen dan ook aapjes kijken, vooral die mensen die roepen: "als ze maar normaal doen" ;)
En onze meetings zijn niet om een gekke hobby te laten zien, maar om te zeggen: kijk, dit zijn wij! Wij zijn ook maar normale mensen, maar ook extreme mensen en dat is ook normaal. Tenslotte heb je ook extreme / exteavagante hetero's. Maar de media legt nu eenmaal de nadruk op ons "soort" en vergroot uitzonderingen uit...
pi_99992024
Hoi c_/
pi_99992032
Yo
pi_99992042
sé?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')