SPOILER: verboden voor lezzerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. besteld en nu ga ik naar bed."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:50 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, wassen. Morgen maar. Ik heb net twee nieuweJe hebt geen idee hoe ontzettend niet leuk dit eigenlijk is hè...SPOILER: verboden voor lezzerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. besteld en nu ga ik naar bed.
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik zeg het maar gewoon even.
Je hebt echt niks begrepen van mijn opmerkingen hierover in de afgelopen jaren.
Jammer...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:31 schreef Nizno het volgende:
kan niet eens vlees snijden.. dus ipv grieks restaurant wijken we uit naar mac.... dat is ernstig....
Nee, nee, niet boos zijn, het is weekend, en de zon schijnt (achter de wolken danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ontzettend niet leuk dit eigenlijk is hè...
Jammer...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit if you don't mind.
VOORAL het eerste. Daarna mag ook wel af en toe Spice Girls en Lady Gaga.quote:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
VOORAL het eerste. Daarna mag ook wel af en toe Spice Girls en Lady Gaga.
Heb ik nou zo slecht opgelet?quote:
Dat had ik ook gemist eigenlijk......quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik nou zo slecht opgelet?
Hoe kom jij aan een gipsarm
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ontzettend niet leuk dit eigenlijk is hè...
Jammer...
Is er soms iemand met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit if you don't mind.
Ik had al het gevoel dat ik iets vergat. Vertel eens inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik nou zo slecht opgelet?
Hoe kom jij aan een gipsarm
Goed, meidquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:58 schreef lezzer het volgende:
ignore, doe ik voortaan ook.
Oké?
Als het niet overal al gequote was zou ik het editten...
Ja, het is echt vreselijk. 84 doden, ongelooflijkquote:
Kom maar bij tante Blue-eyesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
De wereld is een nare plek
Nu wil ik geaag knuffels voor mijn priveverdrietje. Heeft iemand die?
Maar dat is helegaar geen priveverdrietje, daar hebben we allemaal last vanquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zit jij W nou in het ootje te nemen?
Een Surinaamse bakfiets
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
De wereld is een nare plek
Nu wil ik geaag knuffels voor mijn priveverdrietje. Heeft iemand die?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:58 schreef lezzer het volgende:
ignore, doe ik voortaan ook.
Oké?
Als het niet overal al gequote was zou ik het editten...
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga nu weer even grienen en chocola in mijn gezicht.duwen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de Mrs. wordt er toch ook niet gelukkig van?quote:
Dat komt ook omdat er om elke scheet uit eten gegaan moet worden enz.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nah onttrek je er dan aan.
Of minder het iig. Want ik hoor je best vaak je angst uiten voor weeeeeer er heen moeten :/
Voor mij ook, maar ik heb al eens een relatie gehad waar mijn vriendin altijd alleen moest.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef soapie het volgende:
Zo ben ik ook weer eens....
Als ik ergens ziek van wordt is het voor mij een goede reden om niet te gaan........ Laat mijn dag niet verzieken door zo'n figuur...
Ik ga ook wel eens niet mee hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dr zit nog een hele wereld aan mogelijkheden tussen iedere keer mee en nooit mee natuurlijk.
in film of in echt?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef lezzer het volgende:
Linda Hamilton op tv
-beetje jammer dat ze aids heeft dan wel weer-
quote:
Was je t kwijt?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef lezzer het volgende:
Ik denk al, waar zijn ze nou
De verrassing van de dag is toch wel dat mijn schoonzus mijn vest aan heeft
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef lezzer het volgende:
Ik ben op weg in ieder geval![]()
Ik lees er van DP ook goede dingen over
Loopt daar íemand rond die de moeite waard is?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:46 schreef lezzer het volgende:
Vrouw X tegen schoonzus: goh wat heb jij een fijn vest aan!![]()
Ze zou eens moeten wetenVrouw X heeft een hekel aan mij
![]()
Ik ook aan haar trouwens.
En dan snel in een labeltje je initialen schrijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Nirak het volgende:
Lezzer, doe alsof je het koud hebt en leen je vest terug
ik vind Mrs leukquote:Op zondag 24 juli 2011 18:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Loopt daar Ãemand rond die de moeite waard is?
Ze zegt dat het al jaren geleden is geweest. Ik kon er toch niet meer in zegt ze... Ja ja..quote:Op zondag 24 juli 2011 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mrs. vindt jou gewoon oeronaantrekkelijk in dat vest vermoed ik
Vertel?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
Overigens is gisteren na ons vertrek bij de draak alsnog de bom gebarsten daar...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, suffie!quote:Ik wilde ook graag naar de Canal Pride, maar ik ben dan in Blackpool.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk weer. Het kan zo bij Shownieuws.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja, heel erg tokkie.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heerlijk weer. Het kan zo bij Shownieuws.
niet gezien... wel gelezen dat jij wel een knuffel verdiend na weer een gezellige dag met schoonfamilie.......quote:Op maandag 25 juli 2011 16:17 schreef lezzer het volgende:
Heeft er iemand al iets van Game of Thrones gezien eigenlijk?
oeps... euh..... jahquote:
Thanksquote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet gezien... wel gelezen dat jij wel een knuffel verdiend na weer een gezellige dag met schoonfamilie....... [ afbeelding ]
Coolquote:
quote:
Verslag doen hoor, dat willen wij misschien ook.quote:
Ja... Dat dus...quote:Op maandag 25 juli 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
Ik ga de komende weken helemaal nergens heen
Oh, wacht
Ik moet zeggen, het bevalt ook hartstikke goed hoor, om de zomer door te werken. Mrs vindt het ook kei-relaxt. En, in het najaar gaan we weer (met een beetje mazzel dan..).quote:Op maandag 25 juli 2011 19:20 schreef NanKing het volgende:
ja maar ja maar, jij gaat heul vaak op ferkansie
Al wel bekend waar de reis heen zou moeten gaan in het najaar? Warm/koud, ver weg/dicht bij, actief/luieren?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het bevalt ook hartstikke goed hoor, om de zomer door te werken. Mrs vindt het ook kei-relaxt. En, in het najaar gaan we weer (met een beetje mazzel dan..).
Eigenlijk liever met de auto. En dan ook nog eens niet te ver. Zie hier de uitdaging.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
Zuid Spanje?
Costa del Sol of Alicante bijvoorbeeld. Daar is het rustig nog 28 graden in oktober.
En anders gewoon naar Gran Canaria.
Geen licht op je auto? Of op de snelweg?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:
Wij rijden nu op de snelweg. Opeens geen licht
Best eng rijden en heel veilig zal t niet zijn...
Wij gaat trouwens niet met de auto omdat de tolwegen + benzine duurder zijn dan een vliegticket.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Geen licht op auto. Dimlicht doet niks.
Vliegen betekent gedoe met bagage. Das met Dottir niet cool.
Dat zou verstandiger zijn, maar we moeten echt naar huis/bed. Slecht he..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef Nizno het volgende:
ieuw Van! Zou je niet maken dan dat je op een vluchthaven gaat staan en de anwb bellen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wij gaat trouwens niet met de auto omdat de tolwegen + benzine duurder zijn dan een vliegticket.
nou goed uitkijken dan.. en anders alarmlichten aan!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou verstandiger zijn, maar we moeten echt naar huis/bed. Slecht he..
Nog maar een kwartier.
goed zo... geen brokken want dat is heul foutquote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef Vanyel het volgende:
Dat eerste
Morgen overdag rijden, woensdag garage.
dan helemaal extra uitkijken!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
En vreemd want we hebben Dottir niet bij ons.
ja heuj je snapt me welquote:
Ik zou best een filiaal in de Randstad willen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ging je verhuizen naar Rotterdam?
Er zijn er die wel goed zijn hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik heb me plechtig voorgenomen NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER ONDER EEN VROUW
Nou ge wit me te vinden eej!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou best een filiaal in de Randstad willen.
Vooral in Rotterdam is in onze branche nog veel te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja wie weet ligt het ook wel gewoon aan mij. Dat kan. (Maar als er op de enige vrijdagmiddagborrel in tijden waarbij niemand van het vriendjesteam van de manegeresse aanwezig is enkel en door iedereen wordt gefoeterd hoe zij alles en iedereen tegenwerkt en dat niemand snapt waar ze nou in hemelsnaam op afgerekend wordt en waar ze haar salaris mee verdient, dan denk ik dat eerlijk gezegd niet.)
Ik moet wel zeggen dat ik stiekem hou van werken voor mannen die een belangrijke rol in de organisatie hebben, waarbij ze wel heel open en eerlijk alles bespreken, dus waarbij ik alles WEET binnen een organisatie en me overal tegenaan kan bemoeien, zonder dat ik echt verantwoodelijkheden heb. Alle vrouwen die ik in hogere posities heb ervaren waren veel territoriumgerichter. "Daar heb jij niets mee te maken poppetje." vs. "Ik ben benieuwd naar je mening over dit en dat en ik denk zelf zus en zo."
Dat zeg ik het kan ook aan mij liggen. Misschien heb ik wel een daddycomplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |