Ook lekker denigrerend, nou is er alleen een speciale manier voor mooie vrouwen pfft...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Echt ziek. Complete handleidingen voor het maken van bommen, tips voor het doodschieten van mooie vrouwen zonder te aarzelen, uitgewerkte plannen voor het plegen van een genocide op bepaalde bevolkingsgroepen van nu tot 2083, what the hell lees ik allemaal...
Ja echt he, zit echt met verbazing alles door te lezen. Gewoon te ziek voor woorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Echt ziek. Complete handleidingen voor het maken van bommen, tips voor het doodschieten van mooie vrouwen zonder te aarzelen, uitgewerkte plannen voor het plegen van een genocide op bepaalde bevolkingsgroepen van nu tot 2083, what the hell lees ik allemaal...
waar kun je dat lezen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt he, zit echt met verbazing alles door te lezen. Gewoon te ziek voor woorden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Even een stukje gekopieerd ben benieuwd wanneer we de videogames weer de schuld gaan geven.
[..]
SPOILER: ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja. de lol dus.![]()
Ach, er zat wel een mod te zeiken dat ie het niet in het topic wou zien, maar daarna zet fok het wel op de FP..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
Mag fok dit eigenlijk wel online zetten aangezien er in staat hoe je een bom etc moet maken. Is al wel op internet te vinden maar toch.
Ja las het net.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, er zat wel een mod te zeiken dat ie het niet in het topic wou zien, maar daarna zet fok het wel op de FP..
Dus jij bent ook zo'n schijnheilige?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
btw.. zat net 3/4 pagina terug te kijken.
Michhas.
Wat ergquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
btw.. zat net 3/4 pagina terug te kijken.
Michhas.
Als om zulkse dingen gaat wel mischien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n schijnheilige?
Ja en meerdere mensen moesten er om lachen en wie krijgt de schuld? Ik. Prima hoor.quote:
haha ja zo gaat dat....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en meerdere mensen moesten er om lachen en wie krijgt de schuld? Ik. Prima hoor.
Is een foto uit een krant zo te zien?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Foto van dichtbij op dat eiland.
http://i54.tinypic.com/29pruo9.jpg<blockquote>
Via tinypic zal dus wel niet lang blijven staan.
Ja dacht ik ook al meteen aan, hoeveel mensen zich wel niet verstopt hebben en niet tevoorschijn zijn gekomen terwijl de politie roept dat de kust veilig is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is een foto uit een krant zo te zien?
Lijkt me trouwens echt raar als er eerst iemand komt die zich voordoet als politie en die daarna iedereen neerschiet. En even later komt de echte politie + SWAT.... lijkt me moeilijk om dan nog vertrouwen te hebben.
Inderdaad, als je dat dagboek doorleest intelligent is ie zeker. Maar goed daar heb ik dan ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef KoningStoma het volgende:
Die kerel was zeker niet dom. Hij was wel gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |