DIT DUS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lion en chrome gaan niet helemaal lekker...
Precies!quote:
Ben daar heel benieuwd naar, goede combo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef Bozz187 het volgende:
hahah wtf!!
zit net ff een short clip te kijken over het nieuwe jay-z/kayne west album.
russel crowe heeft ook gewoon geholpen met dat album WTF!
Lol?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Lol.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14262237
Ja lol. Zat er aan te komen, kan me er niet druk om maken. Ze heeft zichzelf kapot gemaakt door alle drank en drugs.quote:
Ja dat is een mooi gebaar naar al die kinderen die naar haar opkeken. DRUGS ARE BAD MKAY..quote:
Dus jij lacht hardop omdat er iemand dood is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja lol. Zat er aan te komen, kan me er niet druk om maken. Ze heeft zichzelf kapot gemaakt door alle drank en drugs.
Dus ik moet gaan huilen om iemand die zich al jarenlang om zeep helpt door drank en drugs? Nee. Natuurlijk is het erg, maar ze veroorzaakte het zelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus jij lacht hardop omdat er iemand dood is?
Dat is best wel triest.
Hetzelfde wat mijn ouders deden, dan mocht ik niet aan het stopcontact zitten. En als iuk het dan wel deed en een klap kreeg lachten ze me ook uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus jij lacht hardop omdat er iemand dood is?
Dat is best wel triest.
Shit motherfucker, lees eens wat ik zeg voordat je reageertquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan huilen om iemand die zich al jarenlang om zeep helpt door drank en drugs? Nee. Natuurlijk is het erg, maar ze veroorzaakte het zelf.
Wat er gister is gebeurd dat is pas erg, onschuldige mensen die nog een heel leven voor zich hadden.
Zie bovenstaande reactie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hetzelfde wat mijn ouders deden, dan mocht ik niet aan het stopcontact zitten. En als iuk het dan wel deed en een klap kreeg lachten ze me ook uit.
Zij wist ook donders goed waar ze mee bezig was en ja als je geen hulp zoekt of krijgt is dat kut, maar ja het is niet zo dat zij dat niet had.
Na zo vaak in rehab zitten toch steeds helemaal hard gaan overal is dit de les die je krijgt.
Waar zie je mij hardop lachen dan? Zeg ik HAHA wat grappig ze is dood. Nee zeg alleen lol, in de zin van dat zat er een keer aan te komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit motherfucker, lees eens wat ik zeg voordat je reageert
Zeg ik dat je moet gaan huilen? Nee.
Zeg ik dat ik het wél erg vind? Nee.
Ik zeg alleen dat ik je fucking sad vind omdat je erom lacht
[..]
Zie bovenstaande reactie.
Het zat er inderdaad aan te komen en het is inderdaad haar eigen schuld, maar om nou hardop te gaan lachen?
Nu staat lol wel voor Laughing out loud natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zie je mij hardop lachen dan? Zeg ik HAHA wat grappig ze is dood. Nee zeg alleen lol, in de zin van dat zat er een keer aan te komen.
En dan vind je mij maar sad, prima. Ik vind het sad als iemand zich de dood in drinkt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu staat lol wel voor Laughing out loud natuurlijk
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zie je mij hardop lachen dan? Zeg ik HAHA wat grappig ze is dood. Nee zeg alleen lol, in de zin van dat zat er een keer aan te komen.
En dan vind je mij maar sad, prima. Ik vind het sad als iemand zich de dood in drinkt.
Oopsie, busted fool.quote:lol - originally meant "laughing out loud", but now is the most common expression in any text conversation, just used instead of HAHA or any giggle or something like that.
Wat moet jij toch altijd je gelijk krijgen bij mij, prima Mich dan lach ik keihard om haar dood, blij?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen
[..]
Oopsie, busted fool.
Prima, gooi het daar maar weer opquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet jij toch altijd je gelijk krijgen bij mij, prima Mich dan lach ik keihard om haar dood, blij?
Ik gooi het helemaal nergens op en ik verander niet van onderwerp, ik wil gewoon niet verder discussieren hierover want het gaat nergens over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima, gooi het daar maar weer op
Je kan er niet tegen dat je weer eens onzin uit loopt te kramen en ik je er op wijs, dus verander je snel van onderwerp om het zo te laten lijken dat ik hier de fout maak
Zwakjes wel [ afbeelding ]
Nou Michhas reageer dan ook even zo heftig op Boz dat hij erom moest lachen, en op Teun reageer je ook niet zo. Dit is al de zoveelste keer dat als ik een opmerking maak waar andere het misschien ook mee eens zijn je alleen mij afzeikt. En daar hebben we het al over gehad en ga het niet nog een keer doen. Damn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:22 schreef Bozz187 het volgende:
....
care ik moest wel hard op lachen omdat die troella dood is
Fuck offquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Michhas reageer dan ook even zo heftig op Boz dat hij erom moest lachen, en op Teun reageer je ook niet zo. Dit is al de zoveelste keer dat als ik een opmerking maak waar andere het misschien ook mee eens zijn je alleen mij afzeikt. En daar hebben we het al over gehad en ga het niet nog een keer doen. Damn.
Zeg dat nu niet! Dadelijk krijg je een boze Michhas achter je aan. Oh nee zo doet hij alleen tegen mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef Fsmxi het volgende:
Ik dacht ook lol toen ik het hoorde. Maar ja
Het probleem zit hem in het feit dat michhas een hart heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef Fsmxi het volgende:
Ik dacht ook lol toen ik het hoorde. Maar ja
Ja maar dit bedoel ik dus precies, en dan neem ik even dat voorbeeld van gister wat daar is gebeurd dat is pas erg. Jongeren van onze leeftijd die nog een heel leven voor zich hadden en dan achterna worden gezeten door zo'n klapmongool en stuk voor stuk worden afgeschoten en de rest een levenslang trauma er aan over houden. En dan zo'n wijf dat zich helemaal naar de klote zuipt, alles wat los en vast zit opsnuift, en daar moet ik dan medelijden mee hebben? Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in het feit dat michhas een hart heeft.
Kijk ik geef geen fuck om dat soort shit, elke dag sterven er mensen op ergere manieren en daar gaat 0,0 publiciteit naartoe. Ik ben gewoon klaar met dit soort gezwam de media is fucked up en ik heb schijt aan al dat soort dingen.
Dat is inderdaad nog wat taboe-achtig in de moderne wereld. Wordt eigenlijk alleen bewaard voor de echte "slechten" in het openbaar. (Hierin vat ik lachen om de doden op als een vorm van kwaadspreken)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is er mis met lachen om dode mensen? Is dat iets heiligs ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniale seriequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Bozz187 het volgende:
@gwar ja ik moest wel lachen toen ik het zag op het nieuws zomaar straks dikke care.
lachen om dode mensen ( nike ) "just do it"
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in het feit dat michhas een hart heeft.
Kijk ik geef geen fuck om dat soort shit, elke dag sterven er mensen op ergere manieren en daar gaat 0,0 publiciteit naartoe. Ik ben gewoon klaar met dit soort gezwam de media is fucked up en ik heb schijt aan al dat soort dingen.
Negers negers, alstublieft. Lees eens wat ik zeg, zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dit bedoel ik dus precies, en dan neem ik even dat voorbeeld van gister wat daar is gebeurd dat is pas erg. Jongeren van onze leeftijd die nog een heel leven voor zich hadden en dan achterna worden gezeten door zo'n klapmongool en stuk voor stuk worden afgeschoten en de rest een levenslang trauma er aan over houden. En dan zo'n wijf dat zich helemaal naar de klote zuipt, alles wat los en vast zit opsnuift, en daar moet ik dan medelijden mee hebben? Nee.
Ik vergelijk het helemaal nergens mee, ik zeg alleen dat ik je 'lol' opmerking heeeuuul raar vond komende van jou.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf, waarom plaats je dat in hemelsnaam in dit topic? Had ik niet gezegd dat dit tussen ons zou blijven? Tegen jou vertel ik dus ook niets meer. En hoe durf je dat in hemelsnaam hier mee te vergelijken.
Maakt dat wat uit? Dood is dood, en erom lachen is FUCKING RESPECTLOOS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
aangezien zei zichzelf de dood in werkt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef tliciouz het volgende:
Zoiets hoor je hier helemaal niet neer te zetten als ik je dit in vertrouwen vertel, dus pas even je post aan dank je wel.
Gastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is er mis met lachen om dode mensen? Is dat iets heiligs ofzo?
Erom lachen is misschien wel respectloos, maar soms zijn er situaties dat je er eigenlijk niet helemaal ook kunt helpen (in dit geval de lichte voorspelbaarheid en ook imo dat ze juist doorbrak met Rehab). Beetje hetzelfde als leedvermaak. Ook niet altijd tof, helemaal als slachtoffer, maar wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Dood is dood, en erom lachen is FUCKING RESPECTLOOS.
Jij komt er nog wel achter als je zo in het leven staat.
[..]
Ja op de frontpage ook breaking news.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Een aan alcohol en drugs verslaafd nutteloos wijf is dood en iedereen is die 92 doden in Noorwegen alweer vergeten
Is dat serieus ja? Oh ik zie het al ja, ongelooflijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op de frontpage ook breaking news.Flikker toch op, waar stond dat bericht gister op de frontpage dan toen er 80 onschuldige jongeren werden vermoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |