Lekker geslapen op je vloerkleed of toch maar gewoon naar bed gegaan?quote:
Ook niet om te neuken.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef Tegan het volgende:
Julie zei wel dat er een twist kwam, dus misschien gaat niemand naar huis maar weten J&J dan wel dat ze geen allies meer hebben.
Dan hoort achteraf in slaap vallen op dat kleed er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Anyway, neuken op een kleed is gewoon briljant.
Nouja, vooruit. Maar, gister niet geneukt op het kleedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoort achteraf in slaap vallen op dat kleed er ook gewoon bij.
Wij gaan naar de botanische tuinen in Berlijn. Daarna nog ff naar de Gedägtniskirche, dan hebben we alle lokaties uit 'Over de muur' ook bezocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ga straks even naar Breda. Wat ga jij doen vandaag?
Ik zou het maar bewaren voor een bijzonder iemand. Zou toch jammer zijn als je fantasie door een prutser wordt verknald.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, vooruit. Maar, gister niet geneukt op het kleeddus gewoon naar bed gegaan.
Zoveel kan er niet mis gaan in die fantasiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het maar bewaren voor een bijzonder iemand. Zou toch jammer zijn als je fantasie door een prutser wordt verknald.
Ik heb niets met Duitslandquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij gaan naar de botanische tuinen in Berlijn. Daarna nog ff naar de Gedägtniskirche, dan hebben we alle lokaties uit 'Over de muur' ook bezocht.
In dat geval kun je Q. gewoon uitnodigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoveel kan er niet mis gaan in die fantasie. Seksuele handeling en op dat kleed en je bent er al.
Het is maar een land. Berlijn is best de moeite waard trouwens. Ruim opgezet, erg vriendelijke mensen en genoeg te doen. Je hebt niet direct het idee in een grote stad te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb niets met Duitslandmaar zo'n tuin lijkt me wel tof
.
Ik denk dat het meer is dat ik niet zoveel heb met Westerse cultuur opdoen, want dat zie ik overal in NL al. Of ik moet echt iets aparts zien (China ofzo) of ik ga liever ergens heen met lekker hoge temperaturenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar een land. Berlijn is best de moeite waard trouwens. Ruim opgezet, erg vriendelijke mensen en genoeg te doen. Je hebt niet direct het idee in een grote stad te zijn.
Heb je je kleed nu gisteren al uitgetest?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Anyway, neuken op een kleed is gewoon briljant.
Met Q. heb ik iig zeker een speciaal iemand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval kun je Q. gewoon uitnodigen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met Q. heb ik iig zeker een speciaal iemand.
Ik bewaar hem voor jou blijkbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je je kleed nu gisteren al uitgetest?
Azië is erg tof ja. Ondanks dat het hier Westers is, zijn de mensen in hun gedrag heel anders dan Nederlanders. Westers zijn komt in vele soorten en maten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dat ik niet zoveel heb met Westerse cultuur opdoen, want dat zie ik overal in NL al. Of ik moet echt iets aparts zien (China ofzo) of ik ga liever ergens heen met lekker hoge temperaturen. Londen is de uitzondering, want Britten zijn gewoon onwijs gaaf
. Brits accent
.
Berlijn staat nog steeds hoog op mn verlanglijstje maar dit jaar gaat er helaas niet meer van komen, vrije dagen zijn op. Volgend jaar maar eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar een land. Berlijn is best de moeite waard trouwens. Ruim opgezet, erg vriendelijke mensen en genoeg te doen. Je hebt niet direct het idee in een grote stad te zijn.
China is tof.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dat ik niet zoveel heb met Westerse cultuur opdoen, want dat zie ik overal in NL al. Of ik moet echt iets aparts zien (China ofzo) of ik ga liever ergens heen met lekker hoge temperaturen. Londen is de uitzondering, want Britten zijn gewoon onwijs gaaf
. Brits accent
.
Dat had ik vroeger ook maar ben daar sinds mn China-reis een beetje van terug gekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:52 schreef Tegan het volgende:
Ik vind reizen sowieso maar duur, meer het geld niet waard. Koop liever een nieuwe computer van mijn vakantiegeld
. [/kluizenaar]
Ik verdien geloof ik een hele hoop minder dan jijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar ben daar sinds mn China-reis een beetje van terug gekomen.Alhoewel ik vorig jaar een nieuwe MBP heb gekocht en ook nog naar China ben geweest.
* Wacht op CL die plaatje van de short bus post.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met Q. heb ik iig zeker een speciaal iemand.
patserquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar ben daar sinds mn China-reis een beetje van terug gekomen.Alhoewel ik vorig jaar een nieuwe MBP heb gekocht en ook nog naar China ben geweest.
Gelukkig had Q. mijn joke niet door.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Wacht op CL die plaatje van de short bus post.
Het is zo duur als je het zelf maakt. Beetje zoeken op internet, niet iets via een organisatie doen, scheelt echt een hoop geld. En je wordt ook niet geconfronteerd met idiote figuren bij een georganiseerde groepsreis als je zelf alles regelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:52 schreef Tegan het volgende:
Ik vind reizen sowieso maar duur, meer het geld niet waard. Koop liever een nieuwe computer van mijn vakantiegeld
. [/kluizenaar]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zo duur als je het zelf maakt. Beetje zoeken op internet, niet iets via een organisatie doen, scheelt echt een hoop geld. En je wordt ook niet geconfronteerd met idiote figuren bij een georganiseerde groepsreis als je zelf alles regelt.
Hij is echt speciaal.quote:
Ik bedoel maar.quote:
Ik vermaak me altijd prima met volslagen onbekenden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Alleen op vakantie.Met echte vrienden op vakantie.
Pro-tip: er rijdt ook een trein.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef Tegan het volgende:
Owja, de bus van Tilburg naar Breda is gewoon meer dan een uur!
We hebben al eerder geconstateerd dat jij er iets andere normen op nahoudt als het gaat om wat vrienden zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Q. het volgende:
En daarbij, veel van de mensen met wie ik vorig jaar op vakantie ben gegaan zijn nu vrienden van me.Zometeen nog een etentje met eentje.
Dan nog is het wel duurder dan ik zou willen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zo duur als je het zelf maakt. Beetje zoeken op internet, niet iets via een organisatie doen, scheelt echt een hoop geld. En je wordt ook niet geconfronteerd met idiote figuren bij een georganiseerde groepsreis als je zelf alles regelt.
Dan gewoon een rijke vent zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan nog is het wel duurder dan ik zou willen.
Idd, laten we het daar maar niet meer over hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben al eerder geconstateerd dat jij er iets andere normen op nahoudt als het gaat om wat vrienden zijn.
Goed punt. Nou ja, toeristische route is ook wel weer leuk. Welke wordt het?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:17 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is duurder dan een buskaartje. En de bus moet ik sowieso ook.
Welke bus? Dat is niet belangrijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed punt. Nou ja, toeristische route is ook wel weer leuk. Welke wordt het?
*naar Breda vliegt*quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:43 schreef Tegan het volgende:
Nee. Wel iets anders. Je mag me wel spotten in Breda zelf.
Het is een teken!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:45 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens echt nooit naar Breda en nu rijdt de bus gewoon langs allemaal plekken waar ik rijles had...
Je was op 500 meter vanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een teken!
Ik heb trouwens nog nooit zoveel gereden als deze weekAchteruit de oprit op wil nog niet helemaal zonder instructies. En Ikea Amersfoort was gisteren ook een bijzonder ritje.
Utrecht is mooier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ben weer bijna weg uit Breda. Het is wel een mooie stad.
Ga je mond spoelen.quote:
Je vergeet de kermisquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef JDude het volgende:
Nou vooruit, Tilburg heeft de 013. En eh, de... eh, nee dat was het eigenlijk wel.
Dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
Kermis. Biijna net zo erg als Carnaval...
Gammele achtbaantjes!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
Daar hoeft het in Tilburg geen kermis voor te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op terrasjes hangen en tokkies kijken!
Op een terras zitten en tokkies kijken ook niet, alleen zijn het er met de kermis veel meer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar hoeft het in Tilburg geen kermis voor te zijn.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
Wooooooooooooowwwww!!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog naamloos...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
ja.We gingen alleen kijken en toen van oke... wanneer is ze oud genoeg en toen uhm ja ging ze mee.
Rennen naar de winkel, voor dekentje enz.
Iedereen wou haar aaien..
Anniekuuk!quote:
Doggie!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog naamloos...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog naamloos...
Noukie doet afstandelijk, vindt het vreemd. Maar is ook niet afwijzend, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]![]()
.
Mooi beestje! En tof dat je er alsnog 1 hebt meegenomen.
Hoe reageert Noukie (toch?) erop?
Ze kijkt wat zielig op de foto, maar in de auto was ze heel speels en vrolijk. Dus denk eerder dat het haar vermoeide blik is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ze kijkt wel een beetje zieligmaar wel supercute
Aan liefde heeft ze bij jullie geen gebrek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kijkt wat zielig op de foto, maar in de auto was ze heel speels en vrolijk. Dus denk eerder dat het haar vermoeide blik is.
Ik doe iig mijn best. Lit ook, die is minder hondenmens.quote:
Bij een familie waar de pups oud genoeg zijn om bij de moeder weg te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Maar waar kun je zo een pup meenemen dan?
OMG!!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog naamloos...
Jonge hondjes kijken altijd zieligquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ze kijkt wel een beetje zieligmaar wel supercute
quote:
Ik had 'r twee jaar geleden al opgegeven, gelukkig had ik er geen geld opgezetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Hoewel dat bij dat soort mensen nooit écht als een verrassing komt...
hoi spuitelfquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef dawg het volgende:
amy whinehouse is dood gevonden. die heeft t nog lang volgehouden zeg
Neuh, soort antikraak. Tot het verkocht is en hopelijk heb ik voor die tijd zelf iets gevonden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens CL, lees ik de laatste tijd op FB goed dat je een eigen huisje hebt? Deze keer for real?
Maar het is toch een typische reactie als een zanger doodgaat. Die nieuwe cd zal wel gelijk op1 komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo goed waren die ook weer niet
echt ik vind het best een gok, straks is het binnen 2 maanden verkocht, heb je dan een boel geinvesteerd aan meubels enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, soort antikraak. Tot het verkocht is en hopelijk heb ik voor die tijd zelf iets gevonden.
Ooh top, je huurt een huis wat te koop staat dus? Dat is best prima. Waar ergens?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, soort antikraak. Tot het verkocht is en hopelijk heb ik voor die tijd zelf iets gevonden.
Er staan in die straat zes woningen te koop, dat zijn ze bijna allemaal, behalve die van m'n buren aan één kant. Niemand wil daar wonenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt ik vind het best een gok, straks is het binnen 2 maanden verkocht, heb je dan een boel geinvesteerd aan meubels enzo
Die heeft ze toch wel nodig, tenzij ze ineens gaat samenwonen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt ik vind het best een gok, straks is het binnen 2 maanden verkocht, heb je dan een boel geinvesteerd aan meubels enzo
Leidsche Rijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh top, je huurt een huis wat te koop staat dus? Dat is best prima. Waar ergens?
Terwijde?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan in die straat zes woningen te koop, dat zijn ze bijna allemaal, behalve die van m'n buren aan één kant. Niemand wil daar wonen
quote:
Bijna goedquote:
Toch niet in de buurt van de Franz von Suppehof hoop ik... die straten zijn een van de slechtste van Utrecht. Met oud en nieuw is de auto van een goede vriend daar nog in de brand gezet.quote:
Is het echt zo'n erge buurt dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan in die straat zes woningen te koop, dat zijn ze bijna allemaal, behalve die van m'n buren aan één kant. Niemand wil daar wonen
In terwijde hebben ze koopwoningen van +/- 3 ton tegenover de pauperste sociale huurwoningen gezet. Maar dat hebben ze niet gezegd bij de verkoop van de koopwoningen...quote:
Ja, er gaan wel vaker auto's de fik in daar, maar m'n nicht (haar huis is het dus) heeft nooit ergens last van gehad en haar auto stond voor het huis en daar is niks mee gebeurd. Het is volgens mij echt net dat ene hofje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt van de Franz von Suppehof hoop ik... die straten zijn een van de slechtste van Utrecht. Met oud en nieuw is de auto van een goede vriend daar nog in de brand gezet.
Het zijn volgens mij wel mooie huurwoningen hoor, maar er zit gewoon fout volk in. Bij mij in straat zitten geen bontjasjes in ieder geval, voor zover ik ze kan zien aan de overkant en aan de achterkant ook niet, maar het volgende hofje, daar was dat gesodemieter dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In terwijde hebben ze koopwoningen van +/- 3 ton tegenover de pauperste sociale huurwoningen gezet. Maar dat hebben ze niet gezegd bij de verkoop van de koopwoningen...
nee jouw straat is leegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij wel mooie huurwoningen hoor, maar er zit gewoon fout volk in. Bij mij in straat zitten geen bontjasjes in ieder geval, voor zover ik ze kan zien aan de overkant en aan de achterkant ook niet, maar het volgende hofje, daar was dat gesodemieter dus.
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jouw straat is leegmaar idd dan heb je wel even waarschijnlijk om daar te kunnen vertoefen
Nou ja, één huis staat leeg, de rest is wel nog bewoondquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jouw straat is leegmaar idd dan heb je wel even waarschijnlijk om daar te kunnen vertoefen
Ik was toch altijd wel blij dat als ik daar bleef overnachten, dat mijn auto achter het hek stondquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, één huis staat leeg, de rest is wel nog bewoondAnders had ik er niet lekker gezeten. Al zit er 's avonds in het park ook vaag volk in de speeltuintjes, maar ik heb daar de afgelopen jaren tig keer op de katten gepast en heb nooit ergens last van gehad. ja die ene keer dat de kaartjesautomaat van het station vol was gesmeerd met stront, maar dat is ook minstens 4 jaar geleden. In Overvecht lag de hal steeds vol met bloed, dat vond ik erger.
Het ligt alleen in the middle of nowhere qua voorzieningen en het is geen lekkere fietsroute naar de stadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was toch altijd wel blij dat als ik daar bleef overnachten, dat mijn auto achter het hek stond![]()
Maar he, zoals nu is het perfect wonen daaro voor jou en een kleine kans dat de boel verkocht wordt, tenzij de gemeente er wat aan doet.
ach en anders komt ie al wonende wel vol hoor, jou kennendequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Het begint nu vorm aan te nemenEcht allemaal Ikea, behalve de bank
Alleen de bank en m'n boekenkast en bureau moeten nog. Ik dacht eerst: die woonkamer is veul te groot! Maar hij kom vol hoor!
Ja, vast welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach en anders komt ie al wonende wel vol hoor, jou kennende
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zie de uitnodiging voor de housewarming wel verschijnen
Paarsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was wakker.Slaapt nu alweer.
O CL je bent natuurlijk altijd welkom.
ik mag haar nu alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze heeft ook een paars riempje.Paars is echt wel haar kleur.
Gaaf beest!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was wakker.Slaapt nu alweer.
O CL je bent natuurlijk altijd welkom.
Wat goed van jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een teken!
Ik heb trouwens nog nooit zoveel gereden als deze weekAchteruit de oprit op wil nog niet helemaal zonder instructies. En Ikea Amersfoort was gisteren ook een bijzonder ritje.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog naamloos...
Omg.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef JDude het volgende:
Er is Irish Mist, Pringles en een tv. Prima dus!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef JDude het volgende:
Dat geldt zowel voor de tienerheks als de afwas trouwens. Vaatwassert.
Buffyquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:14 schreef JDude het volgende:
Hier zijn we net weer begonnen met S1 van Buffy the Vampire Slayer. Over jeugdsentiment gesproken.
Ik heb Kuuks de complete serie cadeau gedaan. Heb ik zelf ook nog wat aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:14 schreef Tegan het volgende:
Buffy. Dat moet ik ook weer een keer helemaal gaan kijken
.
Prima opgedroogd.quote:
Dat is van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb net alle 11 seizoenen van MASH binnen..... nostalgie
Tof. Die moet ik ook ooit hebben als ik geld over hebquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb Kuuks de complete serie cadeau gedaan. Heb ik zelf ook nog wat aan.
Mjah,ook van voor mijn tijd, maar niet zo heel lang geleden werd het nog gewoon op tv uitgezonden.... als is niet zo heel lang geleden misschien ook al wel een jaar of 8-10 geledenquote:
Maar die hebben geen dovenondertitelingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef JDude het volgende:
Het zou me niet verbazen als er ergens tussen die 100+ zenders eentje zit die het nog steeds uitzendt.
Niet? Ik kijk zelfs Top Gear met Engelse ondertitels zodat ik alles kan volgen in plaats van 90%quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Maar die hebben geen dovenondertiteling
TG op de BBC kijken,quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet? Ik kijk zelfs Top Gear met Engelse ondertitels zodat ik alles kan volgen in plaats van 90%.
Morgen weer!quote:
Adobe Acrobat is uiteraard de meest voor de hand liggende. Maar (zacht uitgedrukt) niet zo gratis als je zou willenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie een programmaatje waarmee je pdf's kunt bewerken? Een getalletje kunt veranderen enzo?
Ik moet het downloaden omdat die tyfuslijers van Ziggo BBC2 uit het pakket hebben gehaaldquote:
Uhuh!quote:
Beetje te prijzig om even twee getalletjes te wijzigenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Adobe Acrobat is uiteraard de meest voor de hand liggende. Maar (zacht uitgedrukt) niet zo gratis als je zou willen.
Bron bestand vragen? De meest gebruikte methode.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje te prijzig om even twee getalletjes te wijzigen
Ze doen goed hun best om de analoge kabel onaantrekkelijk te maken ja. Terecht wel, achterhaald gedoequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet het downloaden omdat die tyfuslijers van Ziggo BBC2 uit het pakket hebben gehaald
Komende week echt even achter een ander abonnement aan.
Die staat op een server waar ik nu niet bij kanquote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bron bestand vragen? De meest gebruikte methode.
Das waar, maar het ik heb nu ineens een stuk minder de neiging om bij Ziggo te blijven na zo'n streek. Het wordt denk ik glasvezel via KPN.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze doen goed hun best om de analoge kabel onaantrekkelijk te maken ja. Terecht wel, achterhaald gedoe.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
Niet iedereen is gezegend met een baan in het onderwijs.
Leugens.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Dat ik in het onderwijs werk wil niet zeggen dat ik barst van de vakanties hoor.
Ik ben wel schoon, maar niet zo'n goede klusser.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zoek nog iemand die mijn huis schoon maakt. Interesse?
Nee serieus. Ik werk iedere week 4 uur extra om tot 9 weken vakantie per jaar te komen.quote:
9 weken? Wat doe ik verkeerd met mijn 24 dagen?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik werk iedere week 4 uur extra om tot 9 weken vakantie per jaar te komen.
Daar wordt ons gezamenlijke inkomen niet veel wijzer vanquote:Op zondag 24 juli 2011 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien moet Kuuksk er maar eens voor gaan betalen [ afbeelding ]
Uit welk gesticht zijn die ontsnapt?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:18 schreef Kuukske het volgende:
JD wordt Rinus-ontmaagd op dit moment. Whahaha. Dat gezicht!
Hellmouth? Als Buffy er ook is, dan neem ik die twee zwakzinnigen maar voor lief.quote:
Ah, dat verklaart het een en ander.quote:
Oh boy, brick games!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef JDude het volgende:
Ik heb net Tetris voor de iPhone geinstalleerd, en nu zit dat deuntje in m'n hoofd.
Thuisbezorgd.nl kennen ze daar vast ook niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
In het huis van je ouders zitten, niets in de kast hebben en alle supermarkten in de buurt met zondagsluiting. Zuigt.
Wij hebben iig nog 4 eieren in de koelkast.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
In het huis van je ouders zitten, niets in de kast hebben en alle supermarkten in de buurt met zondagsluiting. Zuigt.
Weet je wat pas zwaar is. Geen naam voor je hond weten en mensen.. ja mensen die je keus niet makkelijker maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb mijn portie suggesties al gedaanquote:Op zondag 24 juli 2011 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is. Geen naam voor je hond weten en mensen.. ja mensen die je keus niet makkelijker maken.![]()
Maar jij bent dan ook zo aardig en behulpzaam.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijn portie suggesties al gedaan.
Krijgen we nog een pic als ze haar naam heeft?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zo aardig en behulpzaam.![]()
Het lijkt Tessa te worden. Britt ligt nu achter.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zo aardig en behulpzaam.![]()
Het lijkt Tessa te worden. Britt ligt nu achter.
dr is wel een pizzaboer maar die moet je contant betalenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl kennen ze daar vast ook niet?
Noem 'm Linux!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is. Geen naam voor je hond weten en mensen.. ja mensen die je keus niet makkelijker maken.![]()
Welkom in 2011!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dr is wel een pizzaboer maar die moet je contant betalen
Heb je haar nog niet gezien?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijgen we nog een pic als ze haar naam heeft?
Jouw voorstel inderdaad.quote:
Tis een zij.quote:
Dan niet overal, hier kan je kiezen.quote:
Ramona!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, nice.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik stel Cobol voor als alternatieve naam.
Cobol? Seriously? Ze zei toch al dat het een meisje is!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik stel Cobol voor als alternatieve naam.
Beetje mijn hond zijn naam jatten.quote:
Ada dan. Jij je zin.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cobol? Seriously? Ze zei toch al dat het een meisje is!
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ,maak me gek. Ik vind het goed geweest. Het is Tessa
[ afbeelding ] Klein miss Tessa.Kruising labrador/berner sennen
Daarom koester ik de namen van mijn honden nu juist.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alsof de helft van de honden niet "pluto" heten
Hoe lief! Berner sennens zijn echt toffe honden. En hoe snel pups dan groter worden hč, geniet van 't kleine dingquote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
Nerdquote:
KNUFFELEEEEENquote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
CL! De Hampster van mijn broer is wakker!
Iets zegt mij dat dit een slecht moment is om er een "knuffelen? Dat doe je maar met de kat" in te gooienquote:
Jawel, ik wilde gewoon meer pics. Tis echt een superschatje. Wil bijna de monitor een knuffel gevenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je haar nog niet gezien?![]()
Tis zo'n beauty.
Heb net m'n negerhamster geknuffeldquote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit een slecht moment is om er een "knuffelen? Dat doe je maar met de kat" in te gooien
Oeh! Nieuwe pc, wat ligt erin?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef CherryLips het volgende:
En m'n woordenboeken werken ein-de-lijk op windows 7nu het vertaalprogramma nog.
Nee, nou hoor je te zeggen "JA WAAR BLIJFT DIE OPWARMING NU CO2 HOAX KLIMAAT LINKSE HOBBY1!1!1!!1!".quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Tot 20 centimeter sneeuw in Italië
ARMAGEDDON
Nee, laptop nog van vorig jaarquote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oeh! Nieuwe pc, wat ligt erin?![]()
/nerd
Er zit hier een heel topic vol met pc-nerds om je te helpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, laptop nog van vorig jaar
PC moet nog komen maar ik heb er zo de ballen verstand vanHet beste zou zijn om naar zo'n PC-toko te gaan en om hem samen te laten stellen, maar ik heb dus geen idee wat goed is en dan loop ik zo de winkel uit met een veel te duur apparaat omdat ik geen nee kan zeggen.
Omg. T. IIquote:Op zondag 24 juli 2011 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
Maar alle websites lopen PB af te zeiken, is het echt zo erg?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:42 schreef Tegan het volgende:
En CL. Je kan haast niet in de fout gaan met een pc hoor.
M'n vorige PC begon dus al na 2,5 jaar te kloten. Dat is wel een beetje jammer. maar die was achteraf gezien niet eens zo duur en stond echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan, schijnen ze ook niet zo goed tegen te kunnenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zou niet zo snel een PB kopen, maar wij hebben er een staan uit 1998 en die werkt nog en draait XP.
Dat wordt wel minder als ik een aparte studeerkamer heb als het goed is.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Als'ie dag en nacht aanstaat zou ik vooral een zuinige voeding en processor kiezen
Dat zegt me dus ook niksquote:Op zondag 24 juli 2011 23:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Als'ie dag en nacht aanstaat zou ik vooral een zuinige voeding en processor kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |