Hoi doeiquote:
tot zoquote:
Zet je hem wel ergens hoog in een kast zodat ie niet nat wordt als de boel onderloopt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen maar een beetje Civ5en denk ik.
ga morgen misschien een PS3 kopen, met Infamous2 en Motorstorm Apocalypse
En niet Bobby Edenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Owja Ekstra Weekend marathon dan wil ik wel Henk Westbroek, Rob Stenders en Fred Siebelink als gasten
En dat ze daarna eens stoppen met EW. Dit programma heeft zijn houdbaarheidsdatum wel bereikt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Owja Ekstra Weekend marathon dan wil ik wel Henk Westbroek, Rob Stenders en Fred Siebelink als gasten
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouwquote:
die pakt wel lekker beet.quote:
ik ga dat ding niet in mijn keuken zetten....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet je hem wel ergens hoog in een kast zodat ie niet nat wordt als de boel onderloopt?
Receptie + Examenfeessie hier,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouw
bobbi eden filmpje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik haak nu ook af filmpje kijken met de vrouw
jij ook veel plezier!quote:
wel in noorwegen, maar niet in oslo meende ik zijn vriendin te zien twitteren...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef alors het volgende:
Is Naatje is Oslo???
Bomaanslag en schietpartij Oslo! #5: Meerdere doden bevestigd
oooh okayquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel in noorwegen, maar niet in oslo meende ik zijn vriendin te zien twitteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |