Die zijn bij mijn weten dan ook niet in de eerste instantie gekoppeld aan moslimterrorisme. Dus daarom vroeg ik me af hoe je daar bij komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch zegt dat niet alles. Denk aan Oklahoma/IRA/ETA
Er is nog niets bekend over de dader(s)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef speknek het volgende:
"we're good guys, why are we a target". Linksen die denken dat als je aardig doet tegen moslims dat je dan niet een target bent.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel ook juist dat ik daar blij mee ben, normaal wordt dat te snel geroepen. Misschien een beetje krom geformuleerd, maar ik vind het juist goed
thx, ff lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Also, the public sector leave work early on Fridays during the summer so was this targeted to not hurt too many people?
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Ik bedoelde dat het goed is dat niet meteen ongefundeerd iets geroepen wordt als zo vaak het geval isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die zijn bij mijn weten dan ook niet in de eerste instantie gekoppeld aan moslimterrorisme. Dus daarom vroeg ik me af hoe je daar bij komt.
Klopt, maar dan nog ben je wel een target voor moslims ookal wil je ze te vriend houden, zie Duitsland en Belgie.quote:
ABC is ook ok, NRC ook (liveblog).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is nog niet echt bekend lijkt mij. Denk dat BBC dan het beste is om in de gaten te houden en de NOS en de website van buitenlandse zaken als je Nederlanders verwacht.
Voor sommige extremistische moslims.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog ben je wel een target voor moslims ookal wil je ze te vriend houden, zie Duitsland en Belgie.
Maar volgens mij is dat dus helemaal niet het geval. Als je de statistieken bekijkt zie je moslimterrorisme maar een heel klein aandeel vormt van alle aanslagen. Zeker in het westen. En zolang er geen aanwijzingen zijn die daarop duiden zie je ook niet echt koppelingen met moslimterrorisme. Ja, misschien in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het goed is dat niet meteen ongefundeerd iets geroepen wordt als zo vaak het geval is
Als dit gebeurd zou zijn in een vol kantoor zouden er minstens tientallen doden te betreuren zijn. Ik vraag mij inderdaad af of het überhaupt de bedoeling was mensen te doden. Misschien was het meer een waarschuwing of afleidings manoeuvre voor de echte aanslag die nog gaat komen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Also, the public sector leave work early on Fridays during the summer so was this targeted to not hurt too many people?
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
onnodige pi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Kwaliteit het volgende:
nog 2 bommen, ze weten alleen niet waar. bron: http://www.dagbladet.no/
Het doel is om angst te zaaien in een samenleving, dan maakt het voor de beeldvorming niet heel veel uit of een gebouw vol of leeg is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Mercer het volgende:
Toch sympathiek dat ze een vrijwel leeg gebouw pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |