En nu kan dat niet meer. Die mooie Noorse stranden in Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik keek vanmorgen nog naar een reisprogamma waar Daphne Bunskoek over het mooie noorweegse strand liep.
Noorwegen is volgens mij behoorlijk anti-moslim. Daarnaast is het misschien een doelwit die niet iedereen zou verwachten en daarom makkelijker. Hoop dat het bij die 2 doden blijft ... R.I.P.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar waarom Noorwegen?
Not likely.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef rouwe111 het volgende:
[..]
Noorwegen is volgens mij behoorlijk anti-moslim. Daarnaast is het misschien een doelwit die niet iedereen zou verwachten en daarom makkelijker. Hoop dat het bij die 2 doden blijft ... R.I.P.
Last net ergens, dat gebouwen tot 1 km in de omtrek beschadigd zijn (ramen kapot)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef Absurditeit het volgende:
5 straten verderop zijn de ramen er nog uitgeblazen volgens een reporter van The Guardian. Heftige shit ingezet.
Oh ffs, waarom staat er nog geen hek om TRU en BNW?quote:
Buitenaards leven lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een snotje op de lens.
Het was maar een geintjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh ffs, waarom staat er nog geen hek om TRU en BNW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |