Of waar dat blauw gestreepte shirt over heen ligt, is weinig meer van overquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die ene man die op de grond ligt op straat, leeft duidelijk niet meer.
Afghanistanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef LXIV het volgende:
Waarom een aanslag in Noorwegen? Dat land valt toch niemand lastig?
Maar waarom blaas je dan geen OV-punt op ofzo waar veel mensen zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef Libris het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij symbolisch.
BBC speculeert nu dat de reden is dat er al 10 jaar Noorse troepen in Afghanistan zijn
Het is dan ook nog niet zeker dat het om een aanslag gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef LXIV het volgende:
Misschien daarom wel, meer impact met als gedacht 'Iedereen is te pakken'.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef LXIV het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan wie de aanslag pleegt. Groepen zoals de ETA gaan voor bijna een symbolische aanval op een gebouw of persoon die bij hun vijanden horen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Grote misvatting. Doel is nooit zo veel mogelijk slachtoffers, maar zo groot mogelijke impact. Anders zouden er alleen aanslagen in sportstadia zijn.
Dank voor die spoilersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Let op, schokkende foto's:
http://www.demotix.com/si(...)ed/photos/763014.jpg
http://www.demotix.com/si(...)ng-Norway_763018.jpg
Is een plein.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo, stond daar een gebouw (in het midden) of was het een leeg stuk, want het ziet er van deze kant nogal wazig uit.
Tja.. die connectie maakt iedereen al vrij snel denk ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef Libris het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij symbolisch.
BBC speculeert nu dat de reden is dat er al 10 jaar Noorse troepen in Afghanistan zijn
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Underverse het volgende:
Lijkt op een gasexplosie in een woning...
Beste gasaansluiting (of ophoping) dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Underverse het volgende:
Heb je zelf aan de pols gevoeld? Wellicht is er 1 in in zware coma. Maar je hebt gelijk hoor, sowieso zal er meer dan 1 dode zijn.quote:
Lijkt mij een aanslag...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Underverse het volgende:
Je hebt duidelijk niet gekekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je zelf aan de pols gevoeld? Wellicht is er 1 in in zware coma. Maar je hebt gelijk hoor, sowieso zal er meer dan 1 dode zijn.
Daarom liggen ze beide ook met een kleedje over hun hoofd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je zelf aan de pols gevoeld? Wellicht is er 1 in in zware coma. Maar je hebt gelijk hoor, sowieso zal er meer dan 1 dode zijn.
Ik had die foto's al bekeken voor dat ze in dit topic kwamen. Maar je kan het niet zeker weten. Tis wel aannemelijk natuurlijk.quote:
Dus ze overdekken mensen die in coma liggen? Ng wat moeilijker laten ademhalen en niet voor ze zorgen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had die foto's al bekeken voor dat ze in dit topic kwamen. Maar je kan het niet zeker weten. Tis wel aannemelijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |