Daar had het ook niks mee te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap niet wat het mijn vrije dag te maken heeft
Toen Bloes nog geen last had van het Noordzeekanaal om naar het ZKH te komenquote:
quote:
Schone straten en U zeggen tegen je oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De tijd van de benenwagen en gedegen taalonderwijs.
Eerste beelden net gezien in extra journaal. Dat was een flinke explosie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Aanslag op de PM van Oslo. Dacht dat die Noren met iedereen vriendjes waren
Uit een Hertog pak.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
'Noorse premier serveert bosvruchtenijs'
Knapquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef borisz het volgende:
Broertje gesproken, die klonk behoorlijk dood. Heeft de vierdaagse uitgelopen
.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
Goed. In France op dit moment. Zo eens terug rijden
Ha!quote:
Ehhhhhh whut?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
Bob de Bouwer gaat nu over de voorgevel van mevrouw Roder, daar zit een rare bobbel in door vocht
Dat is nog ff kiezen.. vanmiddag had ik een zwart jurkje met paarse laarzen en leren jasje aan. Voor vanaaf twijfel ik nog tussen die zelfde outfit of dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
potver ja, dat had ik echt niet verwachtquote:
zo overbodig, douchegordijnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
potver ja, dat had ik echt niet verwachtmaar heb toch alles in een keer gekocht. 2x vitragegordijnen, 3x 'gewone' gordijnen waarvan 1 verduisterde, een rolgordijn.
oh en een douchegordijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |