quote:
Geen gratis edittijd?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:00:01 schreef svann het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door svann op 24-07-2011 01:00 ]
Ja, die ga ik zometeen proberen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef svann het volgende:
Ja, gelukt, Nathan
edittijdtalk
En ken je deze: Op de seconde nauwkeurig: XX:XX:XX #1
Ja, zeg!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie. We hadden wel dezelfde smiley!
Hihi, heb hem ook netquote:
En hetzelfde (faal)tijdstip.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie. We hadden wel dezelfde smiley!
Procentueel blijf je nog ruim achter.quote:
Ja, dat wordt elk uur allemaal helemaal ververst en dat gebeurt, uiteraard, volledig geautomatiseerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef svann het volgende:
En dat wordt allemaal elk uur ververst? Wat een werk heb je daaraan, Arcee!
Dat was de achterliggende gedachte idd.quote:Wel leuk dat je meerdere periodes hebt weergegeven.
Zo is het ook voor mensen die kort meedoen of het nu pas ontdekken een uitdaging.
Per persoon, of wat?quote:Misschien de all time scores onderaan, hoewel...
Wat bedoel je? Boven elk toplijstje staat precies wat het is.quote:Zet iig even de topictekst bóven dat statsgeval.
En dat het all time-, week- en dagstats betreft.
Valt mee, niet zo slecht als Wickedangel iig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef nathan3020 het volgende:
Ik ben volgens mij wel de gene die het procentueel het allerslechtste is.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Arcee het volgende:
Ja, dat wordt elk uur allemaal helemaal ververst en dat gebeurt, uiteraard, volledig geautomatiseerd, dus ik heb er 0,0 werk aan.
![]()
Nee, de korste periode bovenaan, dus dag, week, all time.quote:Per persoon, of wat?
Als je het topic opent zie je dat enorm lange statsplaatje.quote:Wat bedoel je? Boven elk toplijstje staat precies wat het is.
Precies, dat laatste, ik laat 't zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef svann het volgende:
Nee, de korste periode bovenaan, dus dag, week, all time.
Hoewel... :p
True, maar ik kan de OP niet editen. Verzoekje in MEN-FB gedaan.quote:Als je het topic opent zie je dat enorm lange statsplaatje.
Zoveel scrollen sucks grote tijd, dus dat doet de langswippende aspirant-poster niet.
Handiger is het dus de uitleg over de bedoeling van het topic bóven dat plaatje zetten zodat het na het openen van het topic meteen te lezen is.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Arcee het volgende:
Valt mee, niet zo slecht als Wickedangel iig.
Mijn vakantie zit er bijna opquote:
quote:
Nét op tijd om te vroeg te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:59 schreef mazaru het volgende:
Bij de volgende toon is het 19.00 uur......
PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!
Exact 24 uur verder.quote:
"Guitar".quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef Arcee het volgende:
Welke recente nummers moet ik beluisteren die doen denken aan de hits van mid jaren 80?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |