Whehehehe goeie TT
Kees is 1 keer weggelopen, maar dat was Noes dr schuld, en ze liep regelrecht naar huis alwaar de buuf haar uit het portiek kon plukken.
Karel is 1 keer de weg kwijt geweest in een maisveld, maar dat telt niet, want hij was niet kwijt, ik zag hem namelijk wel rondrennen ( althans, ik zag de mais bewegen en ik hoorde piepjes en kefjes ) maar hij vond gewoon de uitgang niet meer. Ik heb twee uur zitten wachten

.
Chico, uhm ,1 keer toen ik m net had, was ie aan de achterkant per ongeluk weer de flat uitgelopen terwijl ik met iemand stond te kletsen in de hal, maar hij was meteen naar Diego zn huis gehold en voor het raam op en neer gaan springen, dus die belden me nog voor ik doorhad dat ie weg was al op
Toen was er jaren geen enkel probleem maar ineens die kwestie op de markt ( daar kon echt niemand iets aan doen, hij liep zelfs aangelijnd, maar dat was wel de engste keer dat ie kwijt was

). En daarna toen de dag dat Kees bleef, toen was Chico per ongeluk de verkeerde kant op gehobbeld en in paniek het bos in gerend maar toen vond een fietser hem en die bracht hem braaf terug want hij liep zo mee. En vorig jaar in de schemer, toen we hem riepen en hij het geluid van de andere kant hoorde komen door die heuvels en in blinde paniek naar de manege gesprint was, met de buuf op zn hielen. Toen ie bij iemand die les stond te geven in de verlichte bak zo in de armen sprong van "help"

.
Da was ook wel genoeg voor de rest van mn leven.
Maar goed, ze lopen wel altijd allemaal los, dus op zich vind ik de score nog wel meevallen, met zoveel honden op zoveel jaar tijd.
Ow ja, Frits die liep altijd naar de auto als ie geen zin meer had, maakte niet uit waar we waren, en die ging dan onder de auto liggen wachten tot we terugkwamen. Of in het veld bij ons huis , dan bleef ie in de berm staan bij het fietspad, en wachtte hij daar rustig 2 uur tot we terugkwamen, gewoon omdat ie geen zin had om te lopen.
Maar dat was geen weglopen