Ik had ook laatst een thee ei gekocht en begon er steeds minder over tevreden te raken. Gisteren maar een soort zeef gekocht. Tot nu toe wel goed..quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Idem. Alleen beginnen theeeieren bij mij na een tijdje minder goed af te dichten...
Ik koop telkens een ander model in de hoop dat die het wel uithoud.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook laatst een thee ei gekocht en begon er steeds minder over tevreden te raken. Gisteren maar een soort zeef gekocht. Tot nu toe wel goed..
Dat is een kopje koffie.quote:
Die heb ik ook inderdaad, maar ik vind een ei eigenlijk handiger. En het gaat zo tegen mijn opvoeding in om voor losse thee een zakje te gebruiken (quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop lege theezakjes, een soort langwerpige buidel uit theezakjespapier, en doe daar mijn eigen thee in. Best of both worlds. Losse echte thee (niet van dat gruis uit theezakjes) en het gemak van theezakjes.
Aanrader
Das meer voor een beker dan voor een pot thee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Die heb ik ook inderdaad, maar ik vind een ei eigenlijk handiger. En het gaat zo tegen mijn opvoeding in om voor losse thee een zakje te gebruiken ().
Ik heb dit soort theedingen: [ afbeelding ]
Is helemaal geen echt thee-ei, natuurlijk...
Die zakjes gebruik ik ook werkt echt prima.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop lege theezakjes, een soort langwerpige buidel uit theezakjespapier, en doe daar mijn eigen thee in. Best of both worlds. Losse echte thee (niet van dat gruis uit theezakjes) en het gemak van theezakjes.
Aanrader
Klopt, daar gebruik ik ze ook voor. Voor een hele pot thee gaat het niet passen inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Das meer voor een beker dan voor een pot thee.
Probeer eens echte thee, je wilt niet meer andersquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef pussywillow het volgende:
BahIk vind Pickwick-thee op zich prima, maar hij moet echt wel een paar minuten trekken, anders heb je gewoon water met een kleurtje.
Hoe veel (schepjes..?) gebruik je voor 1 kopje/1 pot thee van de 'simon levelt' thee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die zakjes gebruik ik ook werkt echt prima.
Laats een beetje zitten rekenen en met losse thee van simon levelt ben je goedkoper uit dan met die (vieze) kant en klaar zakjes van pickwick!
Ik heb een klein maatschepje van een thee winkel, daar heb je er eentje van nodig. Is ongeveer anderhalf theelepeltje. Er zijn van Simon Levelt natuurlijk ook dure thee-en. Maar veel thee zit rond de 3-4-5 euro per 100 gram en je gebruikt ongeveer 2 gram per kopje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef t-amara het volgende:
[..]
Hoe veel (schepjes..?) gebruik je voor 1 kopje/1 pot thee van de 'simon levelt' thee?
Ai, daar bezondig ik me vaak aan. Bij de lunch wil ik geen kruidentheetjes, maar earl grey, en die hebben we hier op kantoor alleen maar in zakjes voor een hele pot. Als ik die een paar minuten laten trekken in mijn ene kopje wordt t bijna nog viezer dan koffie... En ik ga geen hele pot zetten voor één kopje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Klopt, daar gebruik ik ze ook voor. Voor een hele pot thee gaat het niet passen inderdaad.
Oh, ik wil graag mijn thee-ergernis kwijt: pickwickzakjes even dippen in een bak heet water, 2x op en neer, en het dan thee noemen omdat het water bruin is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook, best handigquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Die heb ik ook inderdaad, maar ik vind een ei eigenlijk handiger. En het gaat zo tegen mijn opvoeding in om voor losse thee een zakje te gebruiken ().
Ik heb dit soort theedingen: [ afbeelding ]
Is helemaal geen echt thee-ei, natuurlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |