Kom er maar in mensen..quote:Among the 72 billionaires, 15 were murdered, 17 committed suicide, seven died from accidents, 14 were executed according to the law and 19 died from diseases.
In China wordt je onderhand voor het minste of geringste al ter dood veroordeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:
"14 ter dood veroordeeld" verbaasd me nog het meest...
Verkapt Ik-ben-er-nog-nooit-geweest-en-ik-heb-al-een-mening-klaar-door-de-media postquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:14 schreef dadgad het volgende:
China is toch wel zo'n vreselijk land. Gatver.
Doe toch niet zo neerbuigend alsof ik een onbelezen straatrat ben ok?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Verkapt Ik-ben-er-nog-nooit-geweest-en-ik-heb-al-een-mening-klaar-door-de-media post.
Dat er iemand van het koningshuis is overleden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:23 schreef SicSicSics het volgende:
Dit jaar is in Nederland 5% van alle miljardairs gestorven.
En wat zegt dat dan!?!
Kopstukken van de plaatselijke mafia zijn anders enorm rijk hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:
"14 ter dood veroordeeld" verbaasdt me nog het meest...
En dan kom je uit op deze TT?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef johnnylove het volgende:
In de afgelopen 8 jaar hebben 72 miljardairs! in China een vroegtijdige dood ondervonden.
Kom er maar in mensen..
Bron
Ligt er natuurlijk aan HOE die mensen miljardair geworden zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:
"14 ter dood veroordeeld" verbaasd me nog het meest...
vast en zeker met illegaal vuurwerk verkoopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan HOE die mensen miljardair geworden zijnmeestal doe je dat niet door heel ethische dingen te doen.
China is een prachtig land en veel mensen in de steden zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam (al komen ze voor mensen met onze normen en waarden wat onbeschoft over).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Doe toch niet zo neerbuigend alsof ik een onbelezen straatrat ben ok?
Als ik mijn mening niet mag baseren op betrouwbare media, boeken, documentaires en een algemene geschiedkundige kennis dan heeft je mond open doen weinig zin.
Mijn uitspraak omvat een totaal-beeld dat ik van China gekregen heb. Nee dank je, ik blijf liever hier wonen.
Als toerist ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
China is een prachtig land en veel mensen in de steden zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam (al komen ze voor mensen met onze normen en waarden wat onbeschoft over).
Op het platteland vinden ze het geweldig als je probeert (want het is onmogelijk) een praatje met ze te maken.
Daarbij kun je er geweldig eten, is er overal kunst en cultuur en zijn de voorzieningen (als je tenminste geld hebt) fantastisch.
Oordelen over een land waar je nooit geweest bent kan gewoon niet. Dat is gewoon ronduit debiel, hoeveel je er ook over gelezen of filmpjes gekeken hebt. De natuur in China is echt onovertroffen, prachtige natuurreservaten.
Het enige minpunt is de politieke situatie. Maar daar heb je eigenlijk helemaal geen last van als je er bent.
Nee hoor. Niet alleen als toerist. Ook als westerling als expat. De politieke situatie daar is alleen lastig als je je gaat profileren als anti-overheid. Maar als je gewoon een redelijke baan hebt dan heb je het daar gewoon goed en kun je gewoon relaxed leven en hoef je je niet te profileren.quote:
Net Nederland!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alleen als toerist. Ook als westerling als expat. De politieke situatie daar is alleen lastig als je je gaat profileren als anti-overheid. Maar als je gewoon een redelijke baan hebt dan heb je het daar gewoon goed en kun je gewoon relaxed leven en hoef je je niet te profileren.
Alleen VEEL beter eten! Man, wat kun je daar lekker eten. Die rotzooi die ze hier bij de Chinees verkopen is nog te slecht om in de vuilnisbak te gooien, vergeleken met het goddelijke eten daar.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alleen als toerist. Ook als westerling als expat. De politieke situatie daar is alleen lastig als je je gaat profileren als anti-overheid. Maar als je gewoon een redelijke baan hebt dan heb je het daar gewoon goed en kun je gewoon relaxed leven en hoef je je niet te profileren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het enige minpunt is de politieke situatie. Maar daar heb je eigenlijk helemaal geen last van als je er bent.
Maar wij hebben stampot-andijvie!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alleen VEEL beter eten! Man, wat kun je daar lekker eten. Die rotzooi die ze hier bij de Chinees verkopen is nog te slecht om in de vuilnisbak te gooien, vergeleken met het goddelijke eten daar.
En mooier dan Nederland. En daar hebben ze wel bergen cultuur. Als je ooit op een vervallen stuk Chinese muur hebt gestaan, waar je in de verste verte de muur kunt volgen, dan is al het overige wat je ooit ziet nietig.
Wordt je gevoelens onderbouwen al te lastig voor je?quote:
GADVERDAMME!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |