abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99887554
Ik denk dat een combinatie goed is. Een bench is veilig en daar kan hij de andere katten zien (hopelijk vinden ze hem meteen leuk!) maar het is wel wat klein om te ontdekken en te spelen. Dus als je langere perioden weg bent dan is een aparte kamer voor de eerste tijd misschien beter. Kan hij lekker rennen en spelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99888086
Nou echt lang weg zowieso niet , wie wil dat met zo'n beestje in huis O+ , maar het is vooral voor als we slapen.
Ik heb wel een kamertje over voor hem maar ik dacht dat hij zich daar zo alleen zou voelen nadat hij zoveel katten gewend is bij jou thuis :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99890153
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Plof, miew ende slobber
[ link | afbeelding ]
Wat is ze toch heerlijk lomp! O+ Die blik ook in de camera in het begin.. *Oops*.. Ze worden groot zeg.. ongelovelijk hoe die kleine friemeltjes in een week tijd gegroeid zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
O+ dat filmpje O+ O+ O+ /smelt

ik ben geloof ik stiekem een beetje verliefd :@
Dat had ik vanaf het begin bij O+ Puma O+
pi_99890922
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:11 schreef indaha het volgende:
Nou echt lang weg zowieso niet , wie wil dat met zo'n beestje in huis O+ , maar het is vooral voor als we slapen.
Ik heb wel een kamertje over voor hem maar ik dacht dat hij zich daar zo alleen zou voelen nadat hij zoveel katten gewend is bij jou thuis :)
Als je katten goed op hem reageren dan zou je de bench voor de nacht kunnen proberen zodat ze aan elkaar wennen. Maar als het in het begin nog veel geblaas is, is een aparte kamer voor hem sowieso een veiliger gevoel denk ik.

Toen ik Naartjie kreeg (8 weken), heeft hij een paar nachten bij me op bed geslapen, daarna in de gang en vervolgens bij Siets.
Yoko en Satsu draaien logischerwijze al snel als vanzelf mee in de routine.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99891065
Ik denk idd dat ik beide doe en kijk hoe het gaat :Y , thanks voor de tips :*
pi_99891217
Oh Cat, kun je al beter zien of het jongetjes of meisjes (uiteraard nog steeds zonder enige garantie0 zijn?

Ik ga maandag even bij de baas melden dat ik september een week ofzo vrij neem.. *O*
pi_99891310
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh Cat, kun je al beter zien of het jongetjes of meisjes (uiteraard nog steeds zonder enige garantie0 zijn?
Vandaag nog eens gespiekt en ik denk dat het 4 jongetjes en 1 meisje zijn. :D
Waarbij Polleke uiteraard de dame is. :P
quote:
Ik ga maandag even bij de baas melden dat ik september een week ofzo vrij neem.. *O*
^O^
Ze mogen 9 september weg (mits ge-ent en gezond natuurlijk)
pi_99891512
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vandaag nog eens gespiekt en ik denk dat het 4 jongetjes en 1 meisje zijn. :D
Waarbij Polleke uiteraard de dame is. :P

[..]

^O^
Ze mogen 9 september weg (mits ge-ent en gezond natuurlijk)
Ik vind het zo zielig om mamapoes bij de kittens weg te halen... ;( Andersom is natuurlijk logisch, maar nu kom ik Puma en één kind ophalen en blijft de rest zielig achter..
pi_99891685
Ik vind Cypertje lief O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_99891727
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig om mamapoes bij de kittens weg te halen... ;( Andersom is natuurlijk logisch, maar nu kom ik Puma en één kind ophalen en blijft de rest zielig achter..
Tegen die tijd zijn ze zelfstandig zat. En hopelijk *duimt* gaat iedereen tegen die tijd verhuizen. Poezen zijn geen mensen, dat helpt mij in ieder geval als ik een week momentje krijg.
En Puma is haske lief maar echt geen oermoeder die elke scheet van haar kinderen hoort. Ze doet haar ding, geeft ze eten en warmte en doet de was, gaat wellicht nog wat opvoeden, maar volgens mij kijkt die echt geen 2 keer om nadat ze met je mee is gegaan. Die vindt jou veel te leuk dan. :P Ik ben benieuwd hoe de relatie tussen haar en Polleke gaat worden. :)
pi_99892019
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind Cypertje lief O+
Hij is nog beschikbaar volgens mij O-)
pi_99892063
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tegen die tijd zijn ze zelfstandig zat. En hopelijk *duimt* gaat iedereen tegen die tijd verhuizen. Poezen zijn geen mensen, dat helpt mij in ieder geval als ik een week momentje krijg.
En Puma is haske lief maar echt geen oermoeder die elke scheet van haar kinderen hoort. Ze doet haar ding, geeft ze eten en warmte en doet de was, gaat wellicht nog wat opvoeden, maar volgens mij kijkt die echt geen 2 keer om nadat ze met je mee is gegaan. Die vindt jou veel te leuk dan. :P Ik ben benieuwd hoe de relatie tussen haar en Polleke gaat worden. :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Had je nog een meisje gehad dan had ik die waarschijnlijk ook wel meegenomen om die reden. Of Pol lijkt op d'r moeder natuurlijk en dan gaan ze allebei gewoon hun eigen gang hier :Y
En ik hoop dat die leuke kittens allemaal een fijn baasje krijgen. Ollie is in ieder geval al onder de pannen.
pi_99892667
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Had je nog een meisje gehad dan had ik die waarschijnlijk ook wel meegenomen om die reden. Of Pol lijkt op d'r moeder natuurlijk en dan gaan ze allebei gewoon hun eigen gang hier :Y
En ik hoop dat die leuke kittens allemaal een fijn baasje krijgen. Ollie is in ieder geval al onder de pannen.
Zou je dan voor 3 gaan? :D
Door mijn misrekening vorige keer twijfel ik nu ontzettend. :@ Maar als ze naar het andere gezin gaan dan ga ik met hen ook nog kontje checken, weet je het weer net een beetje eerder dan na het DA bezoek wat pas met week 7 is.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:50:02 #89
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_99892968
Die zwart witte kittens lijken net op de katten hier die in augustus verhuizen ;(. Zooo lief O+. Ik lees 't al heel lang mee hier, maar echt super hoe de zorg voor die beestjes geregeld wordt en hoeveel tijd en moeite je erin steekt. Echt helemaal geweldig. _O_ O+.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_99893203
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zou je dan voor 3 gaan? :D
Door mijn misrekening vorige keer twijfel ik nu ontzettend. :@ Maar als ze naar het andere gezin gaan dan ga ik met hen ook nog kontje checken, weet je het weer net een beetje eerder dan na het DA bezoek wat pas met week 7 is.
_O-

Het is meer dat jij een beetje mijn eigen twijfels uitspreekt over Puma en kroost.. Volgens mij is Puma (de babe O+ ) een verschrikkelijk lieve poes, maar wellicht voor een speelse kitten een wat minder gezellig gezelschap.

Wanneer ga je eigenlijk met vakantie?
pi_99893835
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Het is meer dat jij een beetje mijn eigen twijfels uitspreekt over Puma en kroost.. Volgens mij is Puma (de babe O+ ) een verschrikkelijk lieve poes, maar wellicht voor een speelse kitten een wat minder gezellig gezelschap.

Wanneer ga je eigenlijk met vakantie?
Ik ga half augustus.
En weet je, het is gewoon heel lastig om te voorspellen hoe Puma gaat zijn. Ze is nog jong dus een dierlijke speelkameraad als haar mens er niet is kan ze wellicht ook waarderen. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ze kittens wat groter zijn.
Yoko was/is bijvoorbeeld heel speels, die mepte in haar speelsheid de kittens al zowat de mand door op deze leeftijd... omdat ze bewogen. :') Maar nu heeft ze vooral knuffelcontact met Naartjie.
Behalve als ze Satsu flink loopt te klieren. En vice versa. Dan vergaat horen en zien je van het gegrom en vliegen de katten en plukken haren soms in het rond. Om 5 minuten later naast elkaar te liggen slapen. _O-
pi_99893864
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef livalo het volgende:
Die zwart witte kittens lijken net op de katten hier die in augustus verhuizen ;(. Zooo lief O+. Ik lees 't al heel lang mee hier, maar echt super hoe de zorg voor die beestjes geregeld wordt en hoeveel tijd en moeite je erin steekt. Echt helemaal geweldig. _O_ O+.
Dank je. :)
pi_99893928
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Even hier een ervaring; Sjefke was heel gezellig en heel soms spelerig, maar niet echt meer kitten-like zeg maar, maar Sawyer heeft hem echt "omgespeeld" hoor :D

Je kan natuurlijk denken dat je nou eenmaal niet anders kan als er een kitten in je nek/staart/poot/oor hangt, maar als Sjefke echt niet wil dan gaat ie op de kast liggen waar Sawyer niet bij kan :+
En dat doet ie zelden, hij vindt het stiekem veel te leuk O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_99897390
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ga half augustus.
En weet je, het is gewoon heel lastig om te voorspellen hoe Puma gaat zijn. Ze is nog jong dus een dierlijke speelkameraad als haar mens er niet is kan ze wellicht ook waarderen. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ze kittens wat groter zijn.
Yoko was/is bijvoorbeeld heel speels, die mepte in haar speelsheid de kittens al zowat de mand door op deze leeftijd... omdat ze bewogen. :') Maar nu heeft ze vooral knuffelcontact met Naartjie.
Behalve als ze Satsu flink loopt te klieren. En vice versa. Dan vergaat horen en zien je van het gegrom en vliegen de katten en plukken haren soms in het rond. Om 5 minuten later naast elkaar te liggen slapen. _O-
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Even hier een ervaring; Sjefke was heel gezellig en heel soms spelerig, maar niet echt meer kitten-like zeg maar, maar Sawyer heeft hem echt "omgespeeld" hoor :D

Je kan natuurlijk denken dat je nou eenmaal niet anders kan als er een kitten in je nek/staart/poot/oor hangt, maar als Sjefke echt niet wil dan gaat ie op de kast liggen waar Sawyer niet bij kan :+
En dat doet ie zelden, hij vindt het stiekem veel te leuk O+
Ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat en zo niet, dan ga ik kijken in het plaatselijke asiel. Sjefke is trouwens zo moppig met die kleine Sawyer, dat 'gevecht' op de bank.. O+

Cat sprak alleen iets uit wat ik zelf ook al als onderbuikgevoel had :Y
pi_99927970
En hoe is het vandaag, hebben alle kittens de oogjes open?
O+
pi_99929898
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
En hoe is het vandaag, hebben alle kittens de oogjes open?
O+
Jaja, ben net thuis van het werk. :P

Alles heeft de oogjes min of meer open. Ollie kijkt al heel helder de wereld in, net als zijn zus. Polleke (die ik trouwens stiekem tante Pollewop noem :@ ) gaat al echt op onderzoek uit om die twee nieuwe functionaliteiten die in haar hoofd zitten te ontdekken. _O-
Bij cyper leek het even alsof de luiken weer dicht waren. Maar die was gewoon veel te lui en sliep verder op mijn hand. O+ Beide zwartwitjes beginnen ook kijkers te laten zien.

Qua gewicht gaat het prima, geen kitten wat ook maar een dag afgevallen is;. Om de beurt doen ze het een dagje rustigjes aan en zo wisselt de koppositie qua gewicht dagelijks. maar vandaag zit er in het totaal maar 14 gram tussen. Allemaal prima dus. En Puma... die spint. O+

Ow ja, het wordt tijd dat de andere drie hun namen gaan krijgen. *O* Ik ga op dit moment uit van 3 heertjes, al zoek ik voor zwartwit smalle streep wel een unisex naam, hoef ik die in ieder geval niet aan te passen als ik ernaast zit. :')

Ik ging voor de schoenen, maar iets wat bij Polleke, Ollie en Puma past is ook leuk. Voorstellen zijn welkom!
pi_99930180
reebok
pi_99931445
Ik heb Pol geen Pollewop genoemd omdat die van DarkElf volgens mij zo heet :P Ze is wel een heel voortvarende kitten met haar 12 dagen.. Dat wordt nog wat :')

Brede streep: Brammetje
Cypers: Freek
Smalle streep: geen idee :+
pi_99932415
Zwartwit smalle streep zou ik gewoon Kappa noemen :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_99932462
Smalle streep :Sam of Charlie kan voor vrouwelijk en mannelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties