Wat is ze toch heerlijk lomp!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Plof, miew ende slobber
[ link | afbeelding ]
Dat had ik vanaf het begin bijquote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
dat filmpje
![]()
![]()
/smelt
ik ben geloof ik stiekem een beetje verliefd
Als je katten goed op hem reageren dan zou je de bench voor de nacht kunnen proberen zodat ze aan elkaar wennen. Maar als het in het begin nog veel geblaas is, is een aparte kamer voor hem sowieso een veiliger gevoel denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:11 schreef indaha het volgende:
Nou echt lang weg zowieso niet , wie wil dat met zo'n beestje in huis, maar het is vooral voor als we slapen.
Ik heb wel een kamertje over voor hem maar ik dacht dat hij zich daar zo alleen zou voelen nadat hij zoveel katten gewend is bij jou thuis
Vandaag nog eens gespiekt en ik denk dat het 4 jongetjes en 1 meisje zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh Cat, kun je al beter zien of het jongetjes of meisjes (uiteraard nog steeds zonder enige garantie0 zijn?
quote:Ik ga maandag even bij de baas melden dat ik september een week ofzo vrij neem..
Ik vind het zo zielig om mamapoes bij de kittens weg te halen...quote:Op zondag 24 juli 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag nog eens gespiekt en ik denk dat het 4 jongetjes en 1 meisje zijn.![]()
Waarbij Polleke uiteraard de dame is.
[..]
![]()
Ze mogen 9 september weg (mits ge-ent en gezond natuurlijk)
Tegen die tijd zijn ze zelfstandig zat. En hopelijk *duimt* gaat iedereen tegen die tijd verhuizen. Poezen zijn geen mensen, dat helpt mij in ieder geval als ik een week momentje krijg.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig om mamapoes bij de kittens weg te halen...Andersom is natuurlijk logisch, maar nu kom ik Puma en één kind ophalen en blijft de rest zielig achter..
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Had je nog een meisje gehad dan had ik die waarschijnlijk ook wel meegenomen om die reden. Of Pol lijkt op d'r moeder natuurlijk en dan gaan ze allebei gewoon hun eigen gang hierquote:Op zondag 24 juli 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze zelfstandig zat. En hopelijk *duimt* gaat iedereen tegen die tijd verhuizen. Poezen zijn geen mensen, dat helpt mij in ieder geval als ik een week momentje krijg.
En Puma is haske lief maar echt geen oermoeder die elke scheet van haar kinderen hoort. Ze doet haar ding, geeft ze eten en warmte en doet de was, gaat wellicht nog wat opvoeden, maar volgens mij kijkt die echt geen 2 keer om nadat ze met je mee is gegaan. Die vindt jou veel te leuk dan.Ik ben benieuwd hoe de relatie tussen haar en Polleke gaat worden.
Zou je dan voor 3 gaan?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Had je nog een meisje gehad dan had ik die waarschijnlijk ook wel meegenomen om die reden. Of Pol lijkt op d'r moeder natuurlijk en dan gaan ze allebei gewoon hun eigen gang hier
En ik hoop dat die leuke kittens allemaal een fijn baasje krijgen. Ollie is in ieder geval al onder de pannen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je dan voor 3 gaan?![]()
Door mijn misrekening vorige keer twijfel ik nu ontzettend.Maar als ze naar het andere gezin gaan dan ga ik met hen ook nog kontje checken, weet je het weer net een beetje eerder dan na het DA bezoek wat pas met week 7 is.
Ik ga half augustus.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een beetje mijn eigen twijfels uitspreekt over Puma en kroost.. Volgens mij is Puma (de babe) een verschrikkelijk lieve poes, maar wellicht voor een speelse kitten een wat minder gezellig gezelschap.
Wanneer ga je eigenlijk met vakantie?
Dank je.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef livalo het volgende:
Die zwart witte kittens lijken net op de katten hier die in augustus verhuizen. Zooo lief
. Ik lees 't al heel lang mee hier, maar echt super hoe de zorg voor die beestjes geregeld wordt en hoeveel tijd en moeite je erin steekt. Echt helemaal geweldig.
![]()
.
Even hier een ervaring; Sjefke was heel gezellig en heel soms spelerig, maar niet echt meer kitten-like zeg maar, maar Sawyer heeft hem echt "omgespeeld" hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een beetje mijn eigen twijfels uitspreekt over Puma en kroost.. Volgens mij is Puma (de babe) een verschrikkelijk lieve poes, maar wellicht voor een speelse kitten een wat minder gezellig gezelschap.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga half augustus.
En weet je, het is gewoon heel lastig om te voorspellen hoe Puma gaat zijn. Ze is nog jong dus een dierlijke speelkameraad als haar mens er niet is kan ze wellicht ook waarderen. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ze kittens wat groter zijn.
Yoko was/is bijvoorbeeld heel speels, die mepte in haar speelsheid de kittens al zowat de mand door op deze leeftijd... omdat ze bewogen.Maar nu heeft ze vooral knuffelcontact met Naartjie.
Behalve als ze Satsu flink loopt te klieren. En vice versa. Dan vergaat horen en zien je van het gegrom en vliegen de katten en plukken haren soms in het rond. Om 5 minuten later naast elkaar te liggen slapen.
Ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat en zo niet, dan ga ik kijken in het plaatselijke asiel. Sjefke is trouwens zo moppig met die kleine Sawyer, dat 'gevecht' op de bank..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Even hier een ervaring; Sjefke was heel gezellig en heel soms spelerig, maar niet echt meer kitten-like zeg maar, maar Sawyer heeft hem echt "omgespeeld" hoor
Je kan natuurlijk denken dat je nou eenmaal niet anders kan als er een kitten in je nek/staart/poot/oor hangt, maar als Sjefke echt niet wil dan gaat ie op de kast liggen waar Sawyer niet bij kan
En dat doet ie zelden, hij vindt het stiekem veel te leuk
Jaja, ben net thuis van het werk.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
En hoe is het vandaag, hebben alle kittens de oogjes open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |