Owww... dat zou ik wel verschrikkelijk leuk vinden!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je wil (en indaha ook natuurlijk) kun je zaterdag een schijfje of usb stick meenemen, zet ik daar de volledige collectie ongecensureerd op.![]()
Foto's zijn aan het uplaoden!
Kan ik die van je overnemen zodra ik haar ophaal?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Polleke is echt een biatch!Nu heeft ze nog geen tanden maar dat wordt wat als die gaan doorkomen.
![]()
*gaat asbest handschoenen kopen*
Ik duw ze wel in de tas erbij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan ik die van je overnemen zodra ik haar ophaal?
Graag gedaan, is ook eigenbelang, ik spam graag met 'mijn' kittens.quote:Oh.. en Cat... superbedankt weer, babe! Lief van je!
Weet je nog dat je dit zei, nou nu ik het filmke gezien heb heb ik een brave knul en jij een hele pittige damequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh.. probeer jij het seriemoordenaartrekje van je jongste aanwinst maar met de mantel der liefde te bedekken hoor...
quote:
Natuurlijk ze moet gewoon met strenge hand opgevoed worden , I wish you luckquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
*komt hier echt helemaal niet meer bij*
-edit- zodra ze hier is, wordt ze natuurlijk überlief...
()
Na het herbekijken van de filmkes ik mezelf (en Pumaquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Natuurlijk ze moet gewoon met strenge hand opgevoed worden , I wish you luck
Als ik het nog goed uit mijn hoofd weet: 275 gram. Hij blijft mooi gelijk opgaan met Polleke.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef indaha het volgende:
Cat bedankt voor de foto's en de filmpkes, hoe zwaar is die dikkevan mij nu of heb je hem niet gewogen?
Kind van z'n moeder (zowel in lomp- als aanhaligheid blijkbaar...)quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Live naast de Puma: Ecco houdt van knuffelen met zijn moeder (vooral wriemelende pootjes die in elke opening van Puma's hoofd belanden) en van kriebels van mij! Ik stak een vinger de mand in: komt er een heel klein koppie genietend tegenaan schurken.
Niet-klontvormende. Die is wat lastiger te vinden en specifieke merken heb ik niet voor je, maar de dierenspeciaalzaak weet dat vast wel. Of help me er zaterdag aan denken dat ik even op de Redcat zak kijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
Ik heb het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden maar wat is nu goede kattenbakvulling voor in de kittenkattenbak
Wat n lieve knorbendequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
En soms zeggen filmpjes meer dan 17 foto's
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Superquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:15 schreef Cat22 het volgende:
Net met Redcat gebeld: het is normaal niet de bedoeling dat poezen over en weer gaan ivm vakanties maar in dit geval mogen Puma en kroost na mijn vakantie bij me terugkomen!
Oh! Helemaal leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:15 schreef Cat22 het volgende:
Net met Redcat gebeld: het is normaal niet de bedoeling dat poezen over en weer gaan ivm vakanties maar in dit geval mogen Puma en kroost na mijn vakantie bij me terugkomen!
Ik dacht dat we voor die tijd met 2/3 van het team nog een knuffelbezoek vooroverleg konden plannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:16 schreef Takaiki het volgende:
Joepie!![]()
![]()
![]()
Stuur effe een katzit-schema voor je vakantie, je vaste team wil vast wel wat eten als jij de hort op bent
Wat liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn edele delen!Wat doe je?
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
O wat fijn voor jouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:15 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn edele delen!Wat doe je?
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Die gaat blij zijn dat ze bij mij mag blijven logeren. Net maar meteen een afspraak gepland voor haar sterilisatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lieve en lompe moeder is Puma toch![]()
Oh jee, wanneer moet ze?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gaat blij zijn dat ze bij mij mag blijven logeren. Net maar meteen een afspraak gepland voor haar sterilisatie.
Ja!quote:
Ik ben ook erg blij dat we het zo kunnen regelen. De week voor ik vertrek kijken ze wie er beschikbaar is en dan ga ik daar afspraken mee maken over brengen en halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:43 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat fijn voor jouen ook zeker voor ons ivm de updates
en het is ook leuker om ze bij jou op tehalen tzt
Wat zal ze blij zijn!quote:
Dat. Het is dat de kittens veel te jong voor de operatie zijn als ze weggaan, anders werden die ook al gesteriliseerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat zal ze blij zijn!![]()
![]()
Nah.. Puma babies zijn lief en ze kan hier niet naar buiten (althans niet waar ze andere katten kan tegen komen), maar het zou toch wel erg fijn zijn als het niet heel erg per ongeluk alsnog kan gebeuren. En het zal vast ook wel een vereiste zijn van Redcat dat poezenmoeders ook worden geholpen.
Kort gezegd:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:50 schreef indaha het volgende:
Dat vind ik juist het goede ervan dat je zeker weet dat ze niet nog een nestje krijgen.
Ik vroeg met alleen af ivm de kittens laten helpen hoe Red Cat dat controleert bij diegenen die dat niet bij Red cat laten doen.
Puma is nog steeds een spinnetje. Ze eet als een idioot maar komt geen gram bij. Over een paar weken, als haar kinderen zelf gaan eten, dan is haar kans om aan te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:27 schreef indaha het volgende:
Ha lekkere dikzakjes, hoe is het met Puma krijgt zij ook al de kans om iets aan te komen of zuigen de kittens alles weer uit haar?
Geef ze allemaal een stevige aai van mij! Vooral het cypertjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vandaag!![]()
Puma-aaidag! (en kittens uiteraard)...
Zal hem een lekkere knuffel van je gevenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geef ze allemaal een stevige aai van mij! Vooral het cypertje
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
Ik zit al in de trein in ieder geval! Nog maar 1,5 uur en dan kan ikPuma en de babies
aaien en Cat en de andere dames ontmoeten... Spannend!
Jaaaa!quote:
O ik heb het cypertje extra geknuffeld voor je,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:31 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt als een gezellig meetBen benieuwd naar meer foto's en het filmpje!
Je bent een schatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef indaha het volgende:
O ik heb het cypertje extra geknuffeld voor je,
Ja! Net.... Ook het overstappen ging prima, jammer dat een muts hier in de coupe al vanaf Eindhoven werkelijk over niets aan 1 stuk door zit te pratenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je het gezellig vond Paarsbeestje.![]()
Had je je trein nog gehaald? Ik zag hem het station binnenrijden toen ik wegreed.![]()
Ow, en PB en indaha (en man) zijn ieder op hun beurt getuige geweest van een voor het eerst spinnende Kappa en Ollie..
Fijn dat je het gehaald hebt! Scheelt je toch weer een half uur.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja! Net.... Ook het overstappen ging prima, jammer dat een muts hier in de coupe al vanaf Eindhoven werkelijk over niets aan 1 stuk door zit te pratenSpinnende kittens
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt dat ene voetje vandaan
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Is vast Ecco. Die heeft hetzelfde patroontje als zijn mamaEn een wit voetje
Pfwiew; opgelostquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Alle pootjes zijn geteld en aanwezig bij de correcte eigenaren.![]()
Ecco is een goede kanshebber. Die ligt graag onder moeders hoofd of poot.
Je maakte je écht zorgen he?quote:
Wat een leuke foto van Ollie, de bovenste! Enquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat ik je daarmee een plezier kan doen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je thuisbent Paarsbeestje!Ben erg blij met je kado via usb, zijn nu aan het uploaden
![]()
Ja verheug je maar vast , je bent nu een officiele blikopenerquote:Op zondag 31 juli 2011 18:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik moet zelf hier nog even aan het idee wennen dat ikPuma en Pol
nu officieel mijn katten kan noemen en dat ik ze in september op kan halen.
![]()
![]()
![]()
(ja, ik lijd aan een hevig
gebruik vandaag.. sorry!)
Mooi vooral het eerste filmpje, Polleke weet wel de aandacht van Puma te trekkenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
I haz pictures and videos?
Puma en Pol (Puma stampend met haar pootje in Pol)
[ afbeelding ]
Puma close-up
[ afbeelding ]
En nog één:
[ afbeelding ]
Dan de video's.. de bestanden zijn én een beetje erg groot (geen idee hoe ik dat kleiner kan maken) en ik had m'n Iphone dwars moeten houden)
Video1:
http://s1222.photobucket.(...)current=IMG_0233.mp4
Video2:
http://s1222.photobucket.(...)current=IMG_0234.mp4
Ach beterschap voor Pumaquote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum! De Puma voelt zich niet lekker.![]()
Heeft net haar maag omgekeerd op de vloer (alleen brokjes, geen rare dingen) en is daarna maar weer bij haar kinderen gaan liggen. Maar er kon geen spinnetje vanaf.
Ja, ze leek meteen nog smaller.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach beterschap voor Pumaen ze is al zo dunnetjes
Och jee, arm Pumaatje! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter, het is al zo'n scharminkel.. Wanneer ze niet knort, dan is ze écht niet lekker.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum! De Puma voelt zich niet lekker.![]()
Heeft net haar maag omgekeerd op de vloer (alleen brokjes, geen rare dingen) en is daarna maar weer bij haar kinderen gaan liggen. Maar er kon geen spinnetje vanaf.
Jij weet het.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Och jee, arm Pumaatje! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter, het is al zo'n scharminkel.. Wanneer ze niet knort, dan is ze écht niet lekker.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het.![]()
Net ging het nog niet beter: flink plas helder vocht, nu moet haar maag toch écht leeg zijn en dan gaat het hopelijk beter.
Komt wel goed hoor. Kroeltjes werden evengoed nog gewaardeerd alleen de totale overgave was even minder. En dat is niet gek.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
![]()
Het arme ding.. Echt zielig! Breekt wel m'n kleine hartje hier hoor... Ik ga gewoon duimen dat ze straks weer ok is.
Dat trappelen met die pootjes bedoel je? Dat is heel normaal kitten gedrag, stimuleert de melkstroom. En als grote poezen heel tevreden zijn doen ze het nog steeds. Kijk maar wat filmpjes terug, dan zie je grote Puma poten precies hetzelfde doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh noes! Ik krijg twee van die harde spinners!![]()
Wat lief! En is Pol nou zo ruw bij d'r moeder tijdens het drinken of hoort dat zo? (*geen idee heeft*
)
De foto's zijn ook weer lief! Leuke foto van Ollie weer en Pol haar close-up
Nee, dat trappelen dat snapte ik (quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat trappelen met die pootjes bedoel je? Dat is heel normaal kitten gedrag, stimuleert de melkstroom. En als grote poezen heel tevreden zijn doen ze het nog steeds. Kijk maar wat filmpjes terug, dan zie je grote Puma poten precies hetzelfde doen.
Ow dat!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, dat trappelen dat snapte ik () Ik bedoelde meer het gebonk met dat koppie, maar dat zal er dan ook wel bijhoren. Ik heb nog niet eerder kat met kittens gezien, dus ik zie het allemaal voor de eerste keer enzo
![]()
Kan me niks schelen! Zelfs uitgezakt is ze leuk!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow dat!Nah, ook dat is normaal kitten gedrag. En wordt alleen maar erger naarmate ze groter worden.
Die Puma gaat uitzakken in het tettendepartement!
Maar plooit vast mooi terug.
Vind ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan me niks schelen! Zelfs uitgezakt is ze leuk!
Hihihihi!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan me niks schelen! Zelfs uitgezakt is ze leuk!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Puma is back.Ze eet weer als vanouds en kroelt weer als vanouds. Ecco vanmorgen gewogen als steekproef en die was weer 3 gram bijgekomen.
En nu zit mevrouw haar jasje blinkend te poetsen want tante Cat had onomnomnomnom bij zich.Speesjaal superlekker en heel energierijk voer. Ze was zwaar vereerd. Nu moet ze nog zwaar worden. Ze is zo dunnetjes dat je het meteen ziet als ze haar buikje vol heeft gegeten.
En ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je het gezellig vond Paarsbeestje.![]()
Had je je trein nog gehaald? Ik zag hem het station binnenrijden toen ik wegreed.![]()
Ow, en PB en indaha (en man) zijn ieder op hun beurt getuige geweest van een voor het eerst spinnende Kappa en Ollie..
quote:
Ze kijkt hier bozer dan ze was, ze was vooral stomverbaasd geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo!Wil jij mijn kinderen even heel snel in hun mandje terug leggen?
Men zegt dat je je kat regelmatig moet ontwormen. De frequentie hangt af van het middel wat je gebruikt. Pumaas die binnen komen worden standaard ontwormd (en ontvlooid) voor ze naar een gastgezin gaan en ik doe dat ook nog 1 of 2 keer. Omdat je niet weet waar ze vandaan komen en er dus vanuit moet gaan dat ze wormen hebben. De kittens krijgen het mee van de moeder dus die ontworm ik als ze 4 en 7 weken zijn en dan zou het in orde moeten zijn.quote:Puma!Lekker dier! Ik ben blij dat ze zich weer een beetje beter voelt! Moet ik die wormbehandeling hier nog voortzetten, Cat? (zo ja, dan ga ik me alvast geestelijk voorbereiden
![]()
) Puma weegt trouwens inderdaad maar erg weinig.. heeft wat vetjes nodig
*huurt Takaiki in voor eventuele Puma/Pol pilnoodgevallen*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef Takaiki het volgende:
Oh, dan moet je mij als catzit aannemen.![]()
Ik heb er ervaring mee, ook met pillen geven
Ach, dat is wel heel lief!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Takaiki het volgende:
Hoeveel uur vanaf Cat's huis?
Ik ben gewend om ver te reizen
Goed ideequote:
Noh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik was bijna poesjes komen kroelen gisterenMaar ik was te laat
Ik reed van Heerlen naar huis, maar had geen tijd over (dacht op de heenweg nog... stel... maar helaas... voor mij dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |