Hoe is 't anders met de sneuheid dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe is het met die wekker? Kan die niet een half uurtje eerder afgaan? Kun je rustig ontbijten, wel gefeliciteerd met je baan trouwens.
Net 3 kwartier gefietst, het ging regenen dus ik ging terug. Kleine 20km dus niet zoveel maarja. Verder een half brood op vandaag damn.
Ik moet er nu (als ik daar ga werken, dus niet nu nu) tussen 6:15 en 6:30 uit als ik om 8:30 wil beginnen en dat vind ik wel vroeg genoeg, eigenlijk. En ik hoef niet zo nodig rustig te ontbijten thuis. Fokken en Facebooken kan in de trein ook welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe is het met die wekker? Kan die niet een half uurtje eerder afgaan? Kun je rustig ontbijten, wel gefeliciteerd met je baan trouwens.
Net 3 kwartier gefietst, het ging regenen dus ik ging terug. Kleine 20km dus niet zoveel maarja. Verder een half brood op vandaag damn.
Shit, dan mag ik wel eens op gaan ruimen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik gok Maria, omdat ze daar ook mee zou gaan winkelen!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shit, dan mag ik wel eens op gaan ruimen!
Hier werkt de combo klein appartement en 2 mensen met een hoop meuk niet echt goed samen, plus vriendje heeft een hobby die nogal ehhh veel ruimte in beslag neemtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n plekje vrijwel altijd neuver d'r bij liggen en hoor hier altijd verhalen over hoe zo'n bende het wel niet is. Ik altijd maar denken dat kerels sloddervossen waren
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hier werkt de combo klein appartement en 2 mensen met een hoop meuk niet echt goed samen, plus vriendje heeft een hobby die nogal ehhh veel ruimte in beslag neemt
Op de zwarte cross was ik verbaasd over de hoeveelheden tandenpoetsende en scherende mensen 's ochtends. Ik had het ranziger verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n plekje vrijwel altijd neuver d'r bij liggen en hoor hier altijd verhalen over hoe zo'n bende het wel niet is. Ik altijd maar denken dat kerels sloddervossen waren
Nee erger!quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de zwarte cross was ik verbaasd over de hoeveelheden tandenpoetsende en scherende mensen 's ochtends. Ik had het ranziger verwacht.
Oja! Je had volgens mij wel eens zo'n beeldje hier gepost.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee erger!
Nee glapje - WarhammerZowel fantasy als 40k, dus we hebben overal dozen / koffers / etc. met miniatuurtjes staan
We proberen het te beperken tot de berging en de meterkast en een van de kasten in de woonkamer, maar hij is er altijd zo enthousiast mee bezig dat negen van de tien keer de huiskamer ook deels is overgenomen
Rond z'n pc staat het bijv. vol, en er slingeren vaak doosjes etc. rond...
Maar laatst gezien dat het erger kan, toen we een vriend hielpen met verhuizenEn die heeft nog veuuuuul meer dan mijn vriend
Gelukkig ook wel een groter appartement dan wij hebben, en daar woont ie dan in zn eentje
![]()
Je kunt op z'n minst een hint geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gearriveerd maar ze is te laat. Wel vermakelijk dit
.
Hmmm... *nadenkt. Lastig!quote:
*dingdingdingding*quote:
Yeah! Daar is het vriendje vast blij mee, extra bergruimte!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*dingdingdingding*
Je hebt de Warhammer-koelkast gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keuken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voortuintje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik beginnen met een deel van de zooi boven![]()
![]()
Oh, de paar keer dat ik Maria heb gezien, hebben we juist alleen maar over de andere Slankies geroddeldquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier, dames!
En niet over ons roddelen hè?![]()
.
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk foute combi in je keuken Coco!![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, de paar keer dat ik Maria heb gezien, hebben we juist alleen maar over de andere Slankies geroddeld![]()
![]()
Goed bezig geweest mademoiselle! Ik moet ook
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
En wat hebben jullie over mij gezegd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, de paar keer dat ik Maria heb gezien, hebben we juist alleen maar over de andere Slankies geroddeld![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Hoezo, fout?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat een heerlijk foute combi in je keuken Coco!![]()
Ultramodernhip man!![]()
![]()
Dat je nieuwsgierig bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat hebben jullie over mij gezegd?.
crap in = crap out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |