abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101177164
Maar serieus, er deden daar 9 mensen in de HE7 mee :').
1e ronde bye, kwartfinale in het voorweekend en die halve finale kon niet op vrijdag :').
pi_101177264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef luckass het volgende:
Maar serieus, er deden daar 9 mensen in de HE7 mee :').
1e ronde bye, kwartfinale in het voorweekend en die halve finale kon niet op vrijdag :').
Dat is gewoon dramatisch ja...

Tja ik zou zeggen dat je misschien een kleine boete van 15/25 euro krijgt? Of dat je niet meer mee mag doen met dat toernooi, wat je vast ook niet meer doet :P
pi_101177343
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat is gewoon dramatisch ja...

Tja ik zou zeggen dat je misschien een kleine boete van 15/25 euro krijgt? Of dat je niet meer mee mag doen met dat toernooi, wat je vast ook niet meer doet :P
Nee :P. Volgend jaar maar eens wat meer in district Den Haag proberen te spelen, toch iets leuker niveau over het algemeen.
pi_101177406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef luckass het volgende:

[..]

Nee :P. Volgend jaar maar eens wat meer in district Den Haag proberen te spelen, toch iets leuker niveau over het algemeen.
Herkenbaar. Na 4 jaar weet ik in de regio Brabant ook wel welk toernooi relax is en welke absoluut niet...
pi_101182353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en iemand die zichzelf in 1 post zo grondig tegenspreekt, dat vind ik nou gay.
Mag jij me vertellen waar ik me tegenspreek :')

Kom op zeg, je ergeren aan omstandigheden vind ik gewoon zwak. Mensen die ook gaan zeuren over spandoeken die op de baan hangen en dat soort dingen..
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2011 @ 19:28:02 #231
21636 Feestkabouter
pi_101182668
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mag jij me vertellen waar ik me tegenspreek :')

Kom op zeg, je ergeren aan omstandigheden vind ik gewoon zwak. Mensen die ook gaan zeuren over spandoeken die op de baan hangen en dat soort dingen..
je zegt zo uitgebreid dat je je nergens door moet laten afleiden, maar als je tegenstanders tips krijgen dan zeg je er wat van.
dat is nou net waar jij wel een probleem van maakt (omdat je er wel last van hebt), en waar ik geen probleem van maak (omdat ik er geen last van heb).
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2011 @ 19:34:15 #232
21636 Feestkabouter
pi_101182994
heel ander punt: ik speel in een poule van 4 (ander onderdeel dan mijn partij van gisteren), 1 wedstrijd verloren en de andere 2 heb ik gewonnen omdat ik ze helemaal stuk heb gespeeld en zij in de 3e set opgaven.
nou heeft die kerel waar ik van heb verloren ook slechts 2 winstpartijen, omdat hij er 1 heeft verloren (van 1 die bij mij opgaven dus).

wij hebben dus allebei 2 winstpartijen.

je zou dan toch zeggen dat er moet worden gekeken naar gewonnen sets of games of saldo (gewonnen minus verloren), maar nou blijkt op toernooi.nl als ik naar de poule kijk dat mijn gewonnen wedstrijden helemaal niet meetellen (waarschijnlijk omdat het opgave-partijen zijn)?????

iemand ervaring met dit soort geneuzel?
ik zou graag met argumenten komen waarom er toch naar de saldi moet worden gekeken, dan ben ik misschien nog poulewinnaar.

lesje hieruit: als je een poule speelt en je tegenstander wil opgeven, vraag dan of je (omwille van de poulestanden) toch voor de vorm even de wedstrijd mag afmaken.
pi_101183125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je zegt zo uitgebreid dat je je nergens door moet laten afleiden, maar als je tegenstanders tips krijgen dan zeg je er wat van.
dat is nou net waar jij wel een probleem van maakt (omdat je er wel last van hebt), en waar ik geen probleem van maak (omdat ik er geen last van heb).
Ik zie geluid maken naast de baan niet als valsspelen, tips geven (wat illegaal is) wel...Dat is mijn enige punt...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:38:25 #234
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101183171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
heel ander punt: ik speel in een poule van 4 (ander onderdeel dan mijn partij van gisteren), 1 wedstrijd verloren en de andere 2 heb ik gewonnen omdat ik ze helemaal stuk heb gespeeld en zij in de 3e set opgaven.
nou heeft die kerel waar ik van heb verloren ook slechts 2 winstpartijen, omdat hij er 1 heeft verloren (van 1 die bij mij opgaven dus).

je zou dan toch zeggen dat er moet worden gekeken naar gewonnen sets of games of saldo (gewonnen minus verloren), maar nou blijkt op toernooi.nl als ik naar de poule kijk dat mijn gewonnen wedstrijden helemaal niet meetellen (waarschijnlijk omdat het opgave-partijen zijn)?????

ik zou graag met argumenten komen waarom er toch naar de saldi moet worden gekeken, dan ben ik misschien nog poulewinnaar.

lesje hieruit: als je een poule speelt en je tegenstander wil opgeven, vraag dan of je (omwille van de poulestanden) toch voor de vorm even de wedstrijd mag afmaken.
Voor zover ik weet word in een poule de zodra iemand 1 walkover geeft de resultaten niet meer meegeteld van die persoon. Een poule van 4 wordt dus in principe een poule van 3.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_101190721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef Salamando het volgende:

[..]

Voor zover ik weet word in een poule de zodra iemand 1 walkover geeft de resultaten niet meer meegeteld van die persoon. Een poule van 4 wordt dus in principe een poule van 3.
Dat klopt, maar opgaves toch niet?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:13:03 #236
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101204049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:

Bij een walk over (opgave voor aanvang wedstrijd), krijg je geen punten die je normaal gesproken zou krijgen als je de wedstrijd reglementair zou winnen. In een poule zou dat betekenen dat er gewoon 1 deelnemer minder is.

Bij een opgave tijdens een wedstrijd kost het je wel punten (en win je punten als je tegenstander opgeeft) Nadeel is alleen dat alle partijen die diegene die op heeft gegeven gespeeld heeft, vervallen. Dus in een poule van 4, speel je 3 wedstrijden, jij wint tegen 2 mensen die tijdens de wedstrijd tegen jou, hebben opgegeven. Daar ben zowel jij, als die andere persoon die tegen hun gespeeld heeft de dupe van. Want je poule kent nu nog maar 2 deelnemers.
En aangezien jij die wedstrijd verloren hebt, eindigt hij als eerste in de poule, jij als 2e, en die andere 2 als gedeeld 3e.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:30:30 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101204535
Woensdag verloren in de He4 van een jongen die 3de klasse mix speelt op zondag. Stond 3.7 gemiddeld ofzo.
Wel balen. We begonnen buiten op gravel, op 3-2 in zijn voordeel en 15-40 op mijn service begon het te regenen. Zo hard dat we gelijk moesten stoppen.
Er was een hal bij het park dus we konden de hal in, maar moesten wel eerst een uur wachten op andere partijen. We gaan de baan op en natuurlijk begin ik met een dubbele fout en dus game weg |:(

De rest van de set ging op service dus 6-3 voor hem.
2de set weer gelijk op tot een service game van mij. Hij breekt me en weer op service klaar. Op de laatste service game na die ik ook nog verloor.

Op een hele rare ondergrond binnen gespeeld. Het leek op gravel, maar dan een blauwe kleur en een soort tapijt met allemaal rondjes erin. Ik vond het een lastige kleur. Ik kon niet echt goed de bal zien. Die jongen kon ook gewoon heel goed serveren dus kwam 2 keer op 30-30 en verder niet.
Grappig genoeg was ik beter in de lange rally's, maar met zijn service kwam ik niet zo ver :P

Vanavond kwart finale 5 tegen de 2de geplaatst. Ik heb hem zien spelen en het is een redelijke speler. De mensen van de wedstrijdleiding zeggen dat ik hem kan hebben, maar we zullen zien. Voel me aan het einde van zo'n werkweek altijd wat moe dus ik hoop dat er nog een beetje energie in zit...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_101209344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik zie geluid maken naast de baan niet als valsspelen, tips geven (wat illegaal is) wel...Dat is mijn enige punt...
Dan zou het Tesseltoernooi niet eens bestaan _O-.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:56:11 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101209443
Misschen lawaai langs de baan niet, maar opzettelijk geluid maken vind ik op zijn minst wel asociaal...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_101209850
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Komakie het volgende:
Misschen lawaai langs de baan niet, maar opzettelijk geluid maken vind ik op zijn minst wel asociaal...
Niet tijdens de punten hoor :P.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:36:48 #241
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101211274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Komakie het volgende:
Tijdje geleden iemand die vertraagd kreunde, was ook apart :D . Dan kwam zijn kreun er pas uit als de bal ze maar over het net ging naar mijn kant.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:50:35 #242
21636 Feestkabouter
pi_101225735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij een walk over (opgave voor aanvang wedstrijd), krijg je geen punten die je normaal gesproken zou krijgen als je de wedstrijd reglementair zou winnen. In een poule zou dat betekenen dat er gewoon 1 deelnemer minder is.

Bij een opgave tijdens een wedstrijd kost het je wel punten (en win je punten als je tegenstander opgeeft) Nadeel is alleen dat alle partijen die diegene die op heeft gegeven gespeeld heeft, vervallen. Dus in een poule van 4, speel je 3 wedstrijden, jij wint tegen 2 mensen die tijdens de wedstrijd tegen jou, hebben opgegeven. Daar ben zowel jij, als die andere persoon die tegen hun gespeeld heeft de dupe van. Want je poule kent nu nog maar 2 deelnemers.
En aangezien jij die wedstrijd verloren hebt, eindigt hij als eerste in de poule, jij als 2e, en die andere 2 als gedeeld 3e.
dus voor het verloop in de poule zelf is een opgave gelijk aan een walkover.
right?
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:39:34 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101260946
Ik heb gisteren en vandaag weer gewonnen *O*
Gisteren de kwart finale. Op gravel terwijl het net geregend had en een beetje vochtig bleef. Gevolg: zware ballen en een langzame baan waardoor het veel duw en trek werk werd. Een beetje lekker door spelen was er niet bij. Gelukkig maakte mijn tegenstander een hoop fouten dus achteraf werd het nog een relatief makkelijke partij. 6-2 6-3

Vanmiddag was wel bizar. Speelde tegen een jongen die ook in de halve finale 4 staat.
Eerste set lukt er helemaal niets en verlies ik 1-6. Ik sloeg echt de meest bizarre ballen fout.
Daarna 2 moeilijke eerste games in de 2de set die ik allebei won. Stoomde ik door naar 6-1.

3de set werd een beetje een slijtage slag. Hele lange games en op zich best redelijk tennis af en toe. Op 3-3 brak ik hem. Daarna op 4-3 een hele lange service game gespeeld. Elke keer als hij op nadeel kwam sloeg ik een goede bal en als ik dan op voordeel kwam sloeg hij weer een goede bal. Uiteindelijk won ik die game en daarna brak ik hem nog een keer

Wat daarna gebeurde was ook bizar. Ik gaf hem een hand en hij loopt met 1 van zijn 2 tassen de baan af. Blijft een tijdje weg en komt dan weer terug. Pakt zijn andere tas en loopt weer weg. Dus ik stond even te wachten op hem. Duurt het zo lang voordat hij terug komt dat ik maar van de baan af ga. Dus ik stand doorgeven enzo. Sta ik nog even te kijken op het terras, komt hij ineens langs me gelopen. Dus ik vraag of hij wat te drinken wil, zegt hij alleen maar "nee" en loopt hij zo door. Niet meer terug gezien. En dat is een vent van iets van 40 :')

Morgen tegen iemand die in 3 sets gewonnen heeft vandaag en al 4 toernooien op rij heeft gewonnen. Zal zwaar worden.

Wel in de 5 een winnerstreak van 7 inmiddels :D
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:07:20 #244
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_101262043
Poulewedstrijdjes in de HD6 van de week gewonnen, vanochtend kwartfinale gewonnen.

Voor deze 3 potjes krijgen we precies 0,0 resultaat :D

Morgen halve finale om 09.00, tegen een gast die een paar jaar geleden nog HD3 speelde en een paar jaar niet gespeeld heeft. Die hebben hun poule gewonnen met louter 6-0 6-0 overwinningen ... :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:38:19 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101263163
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Poulewedstrijdjes in de HD6 van de week gewonnen, vanochtend kwartfinale gewonnen.

Voor deze 3 potjes krijgen we precies 0,0 resultaat :D

Morgen halve finale om 09.00, tegen een gast die een paar jaar geleden nog HD3 speelde en een paar jaar niet gespeeld heeft. Die hebben hun poule gewonnen met louter 6-0 6-0 overwinningen ... :')
Altijd leuk :')

Ik heb goede zaken gedaan deze week (tot nu toe)
2 keer van een 4.6 gewonnen. Morgen tegen een 4.1. Als ik die win is het een top week. :P
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 00:11:32 #246
21636 Feestkabouter
pi_101273208
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:38 schreef Komakie het volgende:

Ik heb goede zaken gedaan deze week (tot nu toe)
2 keer van een 4.6 gewonnen. Morgen tegen een 4.1. Als ik die win is het een top week. :P
ik sta ook echt als een dolle te spelen deze week!
ik sta nu 5.6, van de week al gewonnen van een 4.9 (zie mijn enthousiaste verhaal eerder in dit topic), en zojuist de halve finale HE5 gewonnen van een 4.5!!!!!!
ik ging er echt heen met de verwachting dat ik ze keihard om m'n oren ging krijgen (ik had hem al zien spelen van de week), maar toch heel relaxt geprobeerd wat ik kon, en daar had ie het blijkbaar heel moeilijk mee :P

eerder vanmorgen een kutpartij gespeeld (voorweekend, wel gewonnen, maar ik moest het echt uit mijn tenen omhoog halen). toen vanmiddag nog een uurtje met een vriend staan tennissen (alsof ik nog niet genoeg beweging heb gehad met mijn 77 partijen inmiddels), maar ik denk dat dat goed was om het slechte spel van vanmorgen te vergeten.

morgen dus finale HE5 tegen de kerel die ook in de HE4 in de finale staat.
en dan te bedenken dat ik in de HE6 niet eens de poule heb gewonnen.........
pi_101273319
Kolere zeg wat een mixpotje net. Tegenstander die een laffe onderhandse service slaat richting mij partner. Uiteraard punt, want dat verwacht je niet op de 1e service. Eigenlijk verwacht je zoiets nooit :p

Vervolgens ook nog een keer "Time" zeggen wanneer de pauze tussen de games 1 sec langer duurde.. Goh dit was dus weer zo'n partij die je 1x per jaar meemaakt :P

Wel gewonnen in 2 sets >:)
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 11:38:37 #248
21636 Feestkabouter
pi_101282299
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef Drassss het volgende:

Vervolgens ook nog een keer "Time" zeggen wanneer de pauze tussen de games 1 sec langer duurde..
die tegenstander van mij gisteren stond soms wel heel erg lang te dralen tussen de punten. wilde hij na de eerste set (geen pauze, want 6-4) effe naar het toilet, ik zeg "ok geen probleem".
ik denk ik vul meteen met bidon effe, loop ik naar de kleedkamer, zit ie daar rustig op het bankje uit te puffen!!
ik heb hem rustig verteld dat ik dat opmerkelijk vond, meer niet.
pi_101282512
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:38 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

die tegenstander van mij gisteren stond soms wel heel erg lang te dralen tussen de punten. wilde hij na de eerste set (geen pauze, want 6-4) effe naar het toilet, ik zeg "ok geen probleem".
ik denk ik vul meteen met bidon effe, loop ik naar de kleedkamer, zit ie daar rustig op het bankje uit te puffen!!
ik heb hem rustig verteld dat ik dat opmerkelijk vond, meer niet.
_O-
pi_101283336
Vraagje: Ik ga binnenkort naar Utrecht verhuizen. Wat zijn daar nou aan te raden verenigingen met ook een goede selectie wat jongere spelers van mijn leeftijd? 25 jaar oud en zo. Er moet namelijk wel even een nieuwe vereniging gevonden worden :)
Sommige verenigingen hebben dan echter weer een wachtlijst, en sommige verenigingen zijn ook weer zo vol dat je daar nooit zult kunnen vrijspelen..Dus wie is er bekend hier en kan wat leuke verenigingen aanraden? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')