Dat is gewoon dramatisch ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef luckass het volgende:
Maar serieus, er deden daar 9 mensen in de HE7 mee.
1e ronde bye, kwartfinale in het voorweekend en die halve finale kon niet op vrijdag.
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is gewoon dramatisch ja...
Tja ik zou zeggen dat je misschien een kleine boete van 15/25 euro krijgt? Of dat je niet meer mee mag doen met dat toernooi, wat je vast ook niet meer doet
Herkenbaar. Na 4 jaar weet ik in de regio Brabant ook wel welk toernooi relax is en welke absoluut niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee. Volgend jaar maar eens wat meer in district Den Haag proberen te spelen, toch iets leuker niveau over het algemeen.
Mag jij me vertellen waar ik me tegenspreekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en iemand die zichzelf in 1 post zo grondig tegenspreekt, dat vind ik nou gay.
je zegt zo uitgebreid dat je je nergens door moet laten afleiden, maar als je tegenstanders tips krijgen dan zeg je er wat van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen waar ik me tegenspreek
Kom op zeg, je ergeren aan omstandigheden vind ik gewoon zwak. Mensen die ook gaan zeuren over spandoeken die op de baan hangen en dat soort dingen..
Ik zie geluid maken naast de baan niet als valsspelen, tips geven (wat illegaal is) wel...Dat is mijn enige punt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
je zegt zo uitgebreid dat je je nergens door moet laten afleiden, maar als je tegenstanders tips krijgen dan zeg je er wat van.
dat is nou net waar jij wel een probleem van maakt (omdat je er wel last van hebt), en waar ik geen probleem van maak (omdat ik er geen last van heb).
Voor zover ik weet word in een poule de zodra iemand 1 walkover geeft de resultaten niet meer meegeteld van die persoon. Een poule van 4 wordt dus in principe een poule van 3.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
heel ander punt: ik speel in een poule van 4 (ander onderdeel dan mijn partij van gisteren), 1 wedstrijd verloren en de andere 2 heb ik gewonnen omdat ik ze helemaal stuk heb gespeeld en zij in de 3e set opgaven.
nou heeft die kerel waar ik van heb verloren ook slechts 2 winstpartijen, omdat hij er 1 heeft verloren (van 1 die bij mij opgaven dus).
wij hebben dus allebei 2 winstpartijen.
je zou dan toch zeggen dat er moet worden gekeken naar gewonnen sets of games of saldo (gewonnen minus verloren), maar nou blijkt op toernooi.nl als ik naar de poule kijk dat mijn gewonnen wedstrijden helemaal niet meetellen (waarschijnlijk omdat het opgave-partijen zijn)?????
iemand ervaring met dit soort geneuzel?
ik zou graag met argumenten komen waarom er toch naar de saldi moet worden gekeken, dan ben ik misschien nog poulewinnaar.
lesje hieruit: als je een poule speelt en je tegenstander wil opgeven, vraag dan of je (omwille van de poulestanden) toch voor de vorm even de wedstrijd mag afmaken.
Dat klopt, maar opgaves toch niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Voor zover ik weet word in een poule de zodra iemand 1 walkover geeft de resultaten niet meer meegeteld van die persoon. Een poule van 4 wordt dus in principe een poule van 3.
Bij een walk over (opgave voor aanvang wedstrijd), krijg je geen punten die je normaal gesproken zou krijgen als je de wedstrijd reglementair zou winnen. In een poule zou dat betekenen dat er gewoon 1 deelnemer minder is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
heel ander punt: ik speel in een poule van 4 (ander onderdeel dan mijn partij van gisteren), 1 wedstrijd verloren en de andere 2 heb ik gewonnen omdat ik ze helemaal stuk heb gespeeld en zij in de 3e set opgaven.
nou heeft die kerel waar ik van heb verloren ook slechts 2 winstpartijen, omdat hij er 1 heeft verloren (van 1 die bij mij opgaven dus).
wij hebben dus allebei 2 winstpartijen.
je zou dan toch zeggen dat er moet worden gekeken naar gewonnen sets of games of saldo (gewonnen minus verloren), maar nou blijkt op toernooi.nl als ik naar de poule kijk dat mijn gewonnen wedstrijden helemaal niet meetellen (waarschijnlijk omdat het opgave-partijen zijn)?????
iemand ervaring met dit soort geneuzel?
ik zou graag met argumenten komen waarom er toch naar de saldi moet worden gekeken, dan ben ik misschien nog poulewinnaar.
lesje hieruit: als je een poule speelt en je tegenstander wil opgeven, vraag dan of je (omwille van de poulestanden) toch voor de vorm even de wedstrijd mag afmaken.
Dan zou het Tesseltoernooi niet eens bestaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie geluid maken naast de baan niet als valsspelen, tips geven (wat illegaal is) wel...Dat is mijn enige punt...
Niet tijdens de punten hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Komakie het volgende:
Misschen lawaai langs de baan niet, maar opzettelijk geluid maken vind ik op zijn minst wel asociaal...
Tijdje geleden iemand die vertraagd kreunde, was ook apartquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef Komakie het volgende:
Misschen lawaai langs de baan niet, maar opzettelijk geluid maken vind ik op zijn minst wel asociaal...
dus voor het verloop in de poule zelf is een opgave gelijk aan een walkover.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij een walk over (opgave voor aanvang wedstrijd), krijg je geen punten die je normaal gesproken zou krijgen als je de wedstrijd reglementair zou winnen. In een poule zou dat betekenen dat er gewoon 1 deelnemer minder is.
Bij een opgave tijdens een wedstrijd kost het je wel punten (en win je punten als je tegenstander opgeeft) Nadeel is alleen dat alle partijen die diegene die op heeft gegeven gespeeld heeft, vervallen. Dus in een poule van 4, speel je 3 wedstrijden, jij wint tegen 2 mensen die tijdens de wedstrijd tegen jou, hebben opgegeven. Daar ben zowel jij, als die andere persoon die tegen hun gespeeld heeft de dupe van. Want je poule kent nu nog maar 2 deelnemers.
En aangezien jij die wedstrijd verloren hebt, eindigt hij als eerste in de poule, jij als 2e, en die andere 2 als gedeeld 3e.
Altijd leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Poulewedstrijdjes in de HD6 van de week gewonnen, vanochtend kwartfinale gewonnen.
Voor deze 3 potjes krijgen we precies 0,0 resultaat
Morgen halve finale om 09.00, tegen een gast die een paar jaar geleden nog HD3 speelde en een paar jaar niet gespeeld heeft. Die hebben hun poule gewonnen met louter 6-0 6-0 overwinningen ...
ik sta ook echt als een dolle te spelen deze week!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:38 schreef Komakie het volgende:
Ik heb goede zaken gedaan deze week (tot nu toe)
2 keer van een 4.6 gewonnen. Morgen tegen een 4.1. Als ik die win is het een top week.
die tegenstander van mij gisteren stond soms wel heel erg lang te dralen tussen de punten. wilde hij na de eerste set (geen pauze, want 6-4) effe naar het toilet, ik zeg "ok geen probleem".quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef Drassss het volgende:
Vervolgens ook nog een keer "Time" zeggen wanneer de pauze tussen de games 1 sec langer duurde..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:38 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
die tegenstander van mij gisteren stond soms wel heel erg lang te dralen tussen de punten. wilde hij na de eerste set (geen pauze, want 6-4) effe naar het toilet, ik zeg "ok geen probleem".
ik denk ik vul meteen met bidon effe, loop ik naar de kleedkamer, zit ie daar rustig op het bankje uit te puffen!!
ik heb hem rustig verteld dat ik dat opmerkelijk vond, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |