SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Dat is toch van Ali B of zo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2 middelvingers de lucht in. Das vet stoer.
Moet jij zelf weten, maar bedenk dan wel dat jij op dat moment bijdraagt aan een negatieve sfeer en niet ik.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JIJ SNAPT ER WEER NIKS VAN HÈ KB
En dat wilde misschien maatschappijleer gaan doenquote:
trorlrorlrorlooololoquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat wilde misschien maatschappijleer gaan doen
Godver autist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag je op z'n minst wel weten hoe de politiek in elkaar steekt en welke stromingen en richtingen je hebt.
Hmm., hoeft niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag je op z'n minst wel weten hoe de politiek in elkaar steekt en welke stromingen en richtingen je hebt.
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had een 8 voor maatschappijleer jeweet toch.
MAW DIT DAT! GODVER KUT EXAMEN>!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
Owja, liberialisme, sociaaldemocraten en confessionalisme.
Dat krijg je ook met geschiedenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
Owja, liberialisme, sociaaldemocraten en confessionalisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |