SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Dat is toch van Ali B of zo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
2 middelvingers de lucht in. Das vet stoer.
Moet jij zelf weten, maar bedenk dan wel dat jij op dat moment bijdraagt aan een negatieve sfeer en niet ik.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JIJ SNAPT ER WEER NIKS VAN HÈ KB
En dat wilde misschien maatschappijleer gaan doenquote:
trorlrorlrorlooololoquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat wilde misschien maatschappijleer gaan doen
Godver autist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag je op z'n minst wel weten hoe de politiek in elkaar steekt en welke stromingen en richtingen je hebt.
Hmm., hoeft niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag je op z'n minst wel weten hoe de politiek in elkaar steekt en welke stromingen en richtingen je hebt.
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had een 8 voor maatschappijleer jeweet toch.
MAW DIT DAT! GODVER KUT EXAMEN>!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
Owja, liberialisme, sociaaldemocraten en confessionalisme.
Dat krijg je ook met geschiedenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
Owja, liberialisme, sociaaldemocraten en confessionalisme.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geschiedenisquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
Ik ga de geschiedenislessen missen. Ik had altijd geweldige leraren voor geschiedenis.
Ik had dit jaar een Duitser die er totaal geen kaas van had gegeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
Ik ga de geschiedenislessen missen. Ik had altijd geweldige leraren voor geschiedenis.
hoe ben je dan geslaagd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit jaar een Duitser die er totaal geen kaas van had gegeten.
Echt, het hele jaar heb ik niet een keer wat gedaan tijdens zijn lessen.
Ik had een Limburger die Duits lulde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zie je dat ze het wel kentquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boek lezen wil nog wel eens helpen.quote:
Mijn was ook baasquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
Dat is mijn Wiskunde A.quote:
O, dat is stom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boek lezen wil nog wel eens helpen.
Terechte emoticon gebruik.quote:
Geschiedenis kan best leuk zijn, maar ik vind rekenen gewoon leuker dan leesvakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn geschiedenis is toevallig Wiskunde A. Ik vind Wiskunde A echt een rotvak.
Vind je economie ook leuk?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geschiedenis kan best leuk zijn, maar ik vind rekenen gewoon leuker dan leesvakken.
Vind het best jammer dat er niet zoveel rekenvakken zijn (behalve na/sk, maar dat vind ik dan weer prut).
En dan kies jij m&oquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rekenvakken zijn juist kut, geef mij maar liever geschiedenis of aardrijkskunde.
Economie en M&O? Ik houd van vakken zoals geschiedenis. Filosofie en maatschappijleer waren naast geschiedenis mijn favoriete vakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geschiedenis kan best leuk zijn, maar ik vind rekenen gewoon leuker dan leesvakken.
Vind het best jammer dat er niet zoveel rekenvakken zijn (behalve na/sk, maar dat vind ik dan weer prut).
Economie is meer beredeneren. M&O is wel rekenen, wat ik ook wel oké vond, maar het is zoveeeeeeeelquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Economie en M&O? Ik houd van vakken als geschiedenis. Filosofie en maatschappijleer waren naast geschiedenis mijn favoriete vakken.
Maatschappijwetenschappen jongequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Viel weinigs anders te kiezen man.
O, klinkt leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Economie is meer beredeneren. M&O is wel rekenen, wat ik ook wel oké vond, maar het is zoveeeeeeeel44 hoofdstukken verdomme
Goed van je school, blijft een kutvak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
`
[..]
Had je niet bij ons op school.
Precies.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed van je school, blijft een kutvak.
Best leuk maar die SE waren bij ons keihard verneukt en de CE niet veel anders.quote:
Bij mij op school is 50% geslaagd voor maw...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Best leuk maar die SE waren bij ons keihard verneukt en de CE niet veel anders. :R
Aan de hand van de naam van het vak kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het kut is gr grquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je niet weten als je het nooit gehad hebt gr gr
Mijn geschiedenisleraar en zijn broer gaven elkaar houten planken, hamers en spijkers voor elkaars 33e verjaardag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey, #33. Jezus was #33 toen hij stierf.
Onwaar en verworpen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan de hand van de naam van het vak kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het kut is gr gr
Denk bij ons nog niet eens 15%quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij op school is 50% geslaagd voor maw...
kom mr rotterdam jwz`quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal jou eens verwerpen.
Ik woon niet in Eindhoven, sjefke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam bashen terwijl je in Eindhoven woont.
Ik ook niet in Rotterdam, sjefke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik woon niet in Eindhoven, sjefke.
SJEFKE ahahaha echt Brabants.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik woon niet in Eindhoven, sjefke.
Leuk man, maar ik mag dus wel Rotterdam bashen.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk man, maar ik mag dus wel Rotterdam bashen.
Rotterdam.
.quote:
Ick VerveEl My Eehn BeEutjuh!quote:
Braaf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
Ik ga straks slapen, morgen om 5 uur opstaan.
nee verdomme. Ik heb geen zin om weer vroeg op te staan om weer die fucking broodjes en croissants te bakken die weer te klein zijn volgens rogierquote:
Maak ze dan groterquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee verdomme. Ik heb geen zin om weer vroeg op te staan om weer die fucking broodjes en croissants te bakken die weer te klein zijn volgens rogier
Niet zo slim doen nu, 2e kleineer-moment van de dag.quote:
Dat is toch mongolisch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Joosterd het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=102314 Check dit .
Je kan toch al naar het hbo als je de 5e haalt? Dus wat is uberhaupt het verschil?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is toch mongolisch.
Zit je ineens met een havo-diploma, nou, leuk man.
Wat een kutschool, zouden ze gelijk moeten sluiten.
Wel genoeg water drinken hè anders droog je uit in de auto gr grquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:28 schreef Water123 het volgende:
Hallo! Heb nog mb's over voor vandaag dus ik dacht laat ik gaan FOK!en
Ik heb maar één slok water gehad! Ik droog uit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wel genoeg water drinken hè anders droog je uit in de auto gr gr
Gauw, ga in een glas zitten en drink het leeg!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb maar één slok water gehad! Ik droog uit!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gauw, ga in een glas zitten en drink het leeg!
Pf het is irritant via mobielquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gauw, ga in een glas zitten en drink het leeg!
Gewoon kwestie van wennen, voor ik mijn laptop had deed ik niet andersquote:
Kap eens met al dat gekots, het begint te stinken hierquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kap eens met al dat gekots, het begint te stinken hier
Als ik uitgekotst ben ruim ik het op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kap eens met al dat gekots, het begint te stinken hier
Dat siert je.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik uitgekotst ben ruim ik het op.
Je eigen troep opruimen ja.quote:
Je moet het relativeren hè, die is het gewend om vroeg op te staan. Dit is gewoon 5 uur voor mijn standaard "wakker-word-tijd"quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Oscar moet om 5 uur op, niet huilie doen.
Zegt me niksquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens, morgen tweede en tevens laatste deeltentamen natuurkunde voordat ik er dinsdag echt aan ga zitten..Wish me luck..
@Ezell: ''*basstem* happeh days!''![]()
Happy Days is ook best oud (1974–1984). Ik keek naar de herhalingen.quote:
Serieus? Dat ga ik eens terugkijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]Alvast veel succes hé.
[..]
Happy Days is ook best oud (1974–1984). Ik keek naar de herhalingen.Alfred J. Kwak ken ik ook. Dat wordt nu uitgezonden op Kindernet.
Hè, dat is nou ook al wat Gadaffi denktquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wil er nou liefde en geknuffel als er ook haat en verderf is?!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wil er nou liefde en geknuffel als er ook haat en verderf is?!
Inderdaad. Alles goed, lekkere neukslet?quote:
Ja, net als Boes Boes, Sinbad en andere oude series. Ik kijk wel eens naar Kindernet als ik echt niks te doen heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Serieus? Dat ga ik eens terugkijken
O geniaal, maar volgens mij hebben we het niet eensquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, net als Boes Boes, Sinbad en andere oude series. Ik kijk wel eens naar Kindernet als ik echt niks te doen heb.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hè, dat is nou ook al wat Gadaffi denkt
muah.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Alles goed, lekkere neukslet?
vanochtend was ik vrolijk jaquote:
Volgens mij is Kindernet tot 3 uur 's middags te zien op de zender waar eerst TMF werd uitgezonden. Ik weet het niet zeker hoor. Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst daarnaar heb gekeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O geniaal, maar volgens mij hebben we het niet eens
Vervangt het het ochtend/middagprogramma van een andere zender of is het apart?
Dan ga ik maar eens kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij is Kindernet tot 3 uur 's middags te zien op de zender waar eerst TMF werd uitgezonden. Ik weet het niet zeker hoor. Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst daarnaar heb gekeken.
Klopt kindernet zit nu wel op TMFquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij is Kindernet tot 3 uur 's middags te zien op de zender waar eerst TMF werd uitgezonden. Ik weet het niet zeker hoor. Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst daarnaar heb gekeken.
Zitten ze naast elkaar op laptop te fokkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn vriendin in de gaten houden.
Moet ie mij in de gaten houden dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn vriendin in de gaten houden.
Ja, na 2,5 jaar lig je niet meer ieder moment van de dag te neuken als konijnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zitten ze naast elkaar op laptop te fokken
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik kom hier voor mijn geheime liefde, KB.
Waarom?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf dat plaatje
Oh HJ neuk Jan maar plat. Ben hem zat.![]()
Speciaal voor jou! Of ben je mij ook al zat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf dat plaatje
ah, ik dacht even dat dit FC SES was en was al bijna een scheldkannonnade begonnen.. ik ga daar wel even heenquote:
Ah, wat kut KB.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf dat plaatje
Schop hem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt wat een sukkel en nu zegt hij sorry enzo maar toch.
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Met zoute stengel. Jij denkt sinds je bf altijd aan seks ofzo?
Dit moet ik geqoute hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bah, vrouwen met een dikke kont. Mij niet gezien hoor..
Oke gelukkig!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar als je morst of whatever dan ben je in Groningen gewoon een viespeuk, een griemer of een knoeier.
Wil jij mij nu?quote:
Nee met condoom is minder lekker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew, daarom altijd condoom gebruiken
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig!
[..]
Wil jij mij nu?
Zolang jij maar netjes je pil sliktquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee met condoom is minder lekker.
Condooms.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew, daarom altijd condoom gebruiken
Ja, doe ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang jij maar netjes je pil slikt
Ah, dat klinkt niet zo leuk. Maar ik ga nu offline. Veel sterkte/succes KB.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt wat een sukkel en nu zegt hij sorry enzo maar toch.
mja. Dankjewel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt niet zo leuk. Maar ik ga nu offline. Veel sterke/succes KB.
Marklinkertjes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer komen de baby Heromarkjes?
Er komt ook in voorvocht als je erin aan het frotten bent hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gewoon elke keer je pieleke afdrogen
Jij weet wanneer er voorvocht is op elk moment van de dag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gewoon elke keer je pieleke afdrogen
Nou zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er komt ook in voorvocht als je erin aan het frotten bent hoor
Pausschool dit dat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nou zegBij biologie zeiden ze altijd dat dit het veiligste was wat er bestond
Nee. Pausschool? Daar leerden ze andere dingetjes omtrent jonge jongetjes en zo.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Pausschool? Daar leerden ze andere dingetjes omtrent jonge jongetjes en zo.
Nee. Gewoon nee.quote:
Met yoghurt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Verse worst, nog een beetje zacht. Groningse, met kruidnagel. HEERLIJK
Nee Huls is baasquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Verse worst, nog een beetje zacht. Groningse, met kruidnagel. HEERLIJK
Nee, een beetje doorzettingsvermogen kweken vent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Kaasrol het volgende:
Willen jullie me voor een uur of 5 bannen? Ik ben bang dat ik anders niet op tijd ga slapen
Dat kan ik niet zo a la minutequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, een beetje doorzettingsvermogen kweken vent.
Hee wat leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
morgen ben ik alweer een jaar getrouwd
Keiharde neuqsecks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hee wat leuk!Gaan jullie het nog vieren?
Neuh, dat hebben we gisteren al gedaan, nu weer een weekje wachten. Het getrouwde leven hè?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hee wat leuk!Gaan jullie het nog vieren?
Ow, wil ik best regelen. Voor 48 uur of zoquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Kaasrol het volgende:
Willen jullie me voor een uur of 5 bannen? Ik ben bang dat ik anders niet op tijd ga slapen
Bohh dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh, dat hebben we gisteren al gedaan, nu weer een weekje wachten. Het getrouwde leven hè?
[..]We gaan lekker uit eten bij www.artisanrestaurant.com
Ziet er leuk uit, maar niet echt mijn ding.. Zulk soort eten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh, dat hebben we gisteren al gedaan, nu weer een weekje wachten. Het getrouwde leven hè?
[..]We gaan lekker uit eten bij www.artisanrestaurant.com
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
@ strontboer: Vonden wij ook!
Na ons trouwen zijn we samen naar Vesters in Nijmegen gegaan, ook een aanraderecht mijn favoriete restaurant aller tijden! Zijn er nu 3 keer geweest geloof ik? Te duur, maar té lekker
http://www.restaurantvesters.nl/vesters/
Dé piem0ls zegquote:DINEREN BIJ VESTERS
Drie gangen ¤37,50
Vier gangen ¤46,00
Vijf gangen ¤55,50
Zes gangen ¤61,00
Zeven gangen ¤69,50
Acht gangen ¤75,00
En dan nog je wijnarrangementquote:
Gambaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Als ze ergens gamba's of scampi's hebben hoef ik niet verder op de kaart te kijken.
Sowieso moet het een keer kunnen vind ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan nog je wijnarrangement
Morgen kost ons ook 80GBP de man (90 euro ofzo)maargoed, we hebben het er voor over
![]()
zitten er dan wrsch ook wel van 19.30 tot na 00.00uur!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whut whut, ik vind het oko niet erg hoor.
quote:
In de pub waar ik was niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
scampi's: elk 2m2 die zich hier ene pub noemt heeft het op de kaart staan
Idd, doen het ook niet elke week. 2 a 3 keer per jaar zoiets is meer dan zat: 't moet ook wel leuk en speciaal blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Sowieso moet het een keer kunnen vind ik
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
Máár, dan ga k maar 's slapen. Moe van het niets doenen morgen sollicitatiegesprek bij de Marks&Spencer... om 17.00uur
doewiequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
Máár, dan ga k maar 's slapen. Moe van het niets doenen morgen sollicitatiegesprek bij de Marks&Spencer... om 17.00uur
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:27 schreef Markaanuit het volgende:
ik zie nu pas dat er een slow chat topic is in SES ! leuk![]()
iemand nog wakker?
Naar 'n meertje geweest beetje gitaar gespeeld met vrienden, redelijk chill :- )quote:
Oke, chillquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:19 schreef Markaanuit het volgende:
[..]
Naar 'n meertje geweest beetje gitaar gespeeld met vrienden, redelijk chill :- )
Terechte klachtquote:
quote:
quote:
Ik heb er gewoon geen zin inquote:
Op zichquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |