Maar iedereeen hier neukt toch alsof het een lieve lust is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
TT om de seksloze Singles jaloers te maken?
C´mon, breathe! BREATHE, GODDAMNIT!quote:
'Alsof' is het magische woord hier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar iedereeen hier neukt toch alsof het een lieve lust is?
Seksloze Singles? Zijn die er dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
TT om de seksloze Singles jaloers te maken?
al heul langquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, sinds wanneer kan je je icon veranderen door er simpelweg op te klikken?
* Spezza19 heeft nooit de behoefte gehad om er op te klikken, maar ging nu per ongeluk
Oh, dus het zijn allemaal leugensch?quote:
Met een koekepan moet het toch ook lukken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jammer.. dacht ik morgen lekker vlamtosti's te maken als avondeten, ligt mn tosti ijzer nog bij mn oma of mn moeder
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jammer.. dacht ik morgen lekker vlamtosti's te maken als avondeten, ligt mn tosti ijzer nog bij mn oma of mn moeder
ja, maar dan plakt het niet zo goed aan elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Met een koekepan moet het toch ook lukken?
zin inquote:
Paulquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:12 schreef dawg het volgende:
evilchick, felon was wel leuk maar vond hem niet heel bijzonder.
meer tips?
Eh - ja!quote:
'n avondquote:
Dat was het leukste van jouw dag vandaag?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een stilte hier
Vandaag op mijn werk nog een leuke opmerking:
Van handwerk kan je tenminste geen ziekte krijgen. Een chickie wel
wat heb jij wel niet voor werk?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een stilte hier
Vandaag op mijn werk nog een leuke opmerking:
Van handwerk kan je tenminste geen ziekte krijgen. Een chickie wel
Nee natuurlijk niet. Vanmorgen wakker worden en weer aan het werk mogenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was het leukste van jouw dag vandaag?
Een hele normale baan met abnormale collega'squote:
dat klinkt bekendquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hele normale baan met abnormale collega's
ff rust dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Bijna weekend. En dus bijna mijn ouders voor vier weken op vakantie
.
Always a pleasure.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Vanmorgen wakker worden en weer aan het werk mogen
Waar is dat feestje!!! DAAAAR is dat feestjequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Bijna weekend. En dus bijna mijn ouders voor vier weken op vakantie
.
Ruilenquote:
Ik verheug me nu al op doen wat ik wil hoe laat ik dat wilquote:
Nah, was niet van plan een feestje te gevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar is dat feestje!!! DAAAAR is dat feestje
Uhm ja?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, was niet van plan een feestje te geven. Moet ik de troep opruimen zeker.
en wiequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op doen wat ik wil hoe laat ik dat wil.
Dat overleef je niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ruilenik een dagje jouw werk jij een dagje mijn werk
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette foto's van mijn nieuwe vette camera. Nu eindelijk omgezet van negatief naar foto (ja, zo'n ouderwets toestel) dankzij de nieuwe scanner
Hebben we afgesproken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet werken, alleen maar mooie dingen doen met mooie mensen.
daarvoor kun je ook gewoon uit huis gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op doen wat ik wil hoe laat ik dat wil.
Andersom jij welquote:
met mooie mensen zekerquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef Delan het volgende:
![]()
telefoon naar de knoppen, maar wel een heeeeeeeerlijk weekendje voor de boeg
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:01 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette foto's van mijn nieuwe vette camera. Nu eindelijk omgezet van negatief naar foto (ja, zo'n ouderwets toestel) dankzij de nieuwe scanner
Mijn telefoon is ook aan het doodgaan, heb m nu 2 maanden.. volgende week maar eens terug naar de winkelquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:12 schreef Delan het volgende:
![]()
telefoon naar de knoppen, maar wel een heeeeeeeerlijk weekendje voor de boeg
hoop op mooi weer voor jequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef Delan het volgende:
[..]
jazeker met 3 mooie mensen!! met 3 vriendinnetjes naar scheveningen!!
boh voel me echt gehandicapt!!!!! maar goed er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ook aan het doodgaan, heb m nu 2 maanden.. volgende week maar eens terug naar de winkel
ja dat hoop ik ook!!!!! morgen schijnt het wel wat mooier te worden want het is toch eigenlijk wel de bedoeling om bij een strandtentje neer te gaan ploffen!!!quote:
zo dood is de mijne nog niet gelukkig... maar ik snap wat je bedoeld. kon vorig jaar kerst ook geen afstand van mn foon doen om hem te laten maken.. die nadat mn nieuwe is gerepareerd maar eens opsturenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef Delan het volgende:
[..]
boh voel me echt gehandicapt!!!!! maar goed er zijn ergere dingen
hier in nijmegen wordt het wel mooi weer.. Jammer dat ik moet werken, maar wel fijn voor de patienten die naar buiten gereden worden om de intocht te kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef Delan het volgende:
[..]
ja dat hoop ik ook!!!!! morgen schijnt het wel wat mooier te worden want het is toch eigenlijk wel de bedoeling om bij een strandtentje neer te gaan ploffen!!!
de mijne gaat nog aan en thats it!! geen sms en niet bellen en aangezien dit de enige tel is die ik heb, bah bah, maar goed, eens kijken naar een reserveding!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo dood is de mijne nog niet gelukkig... maar ik snap wat je bedoeld. kon vorig jaar kerst ook geen afstand van mn foon doen om hem te laten maken.. die nadat mn nieuwe is gerepareerd maar eens opsturen
oi.. zeker dat het aan je telefoon en niet aan je simkaart ligt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef Delan het volgende:
[..]
de mijne gaat nog aan en thats it!! geen sms en niet bellen en aangezien dit de enige tel is die ik heb, bah bah, maar goed, eens kijken naar een reserveding!!
Gewoon bij bol.com een goedkope nokia kopen voor de time being.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef Delan het volgende:
[..]
de mijne gaat nog aan en thats it!! geen sms en niet bellen en aangezien dit de enige tel is die ik heb, bah bah, maar goed, eens kijken naar een reserveding!!
ooooooja morgen is de laatste dag alweer he?? altijd mooi om te zien. mn moeder heeft ook een aantal jaren meegelopen, wij liepen altijd het laatste stukje "via gladiola" mee, prachtig om te zien hoe alle wandelaars binnen gehaald worden, muziek, aanmoedigingen!! mn moeder zei al altijd, bij dat laatste stukje voel je geen pijntjes meer, je geniet alleen nog maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier in nijmegen wordt het wel mooi weer.. Jammer dat ik moet werken, maar wel fijn voor de patienten die naar buiten gereden worden om de intocht te kijken
yep, want mn sim doet het wel bij mn moeders telefoon dus het is echt mn telquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oi.. zeker dat het aan je telefoon en niet aan je simkaart ligt?
ja precies, zoiets zal het m wel worden, ach komt wel goed, het scheelt nu even weer in de telefoonrekening, hahahahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon bij bol.com een goedkope nokia kopen voor de time being.
Heb ik ook... altijd makkelijk als back-up
ja, is ook erg mooi om te zien, maar dit jaar geen tijd voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef Delan het volgende:
[..]
ooooooja morgen is de laatste dag alweer he?? altijd mooi om te zien. mn moeder heeft ook een aantal jaren meegelopen, wij liepen altijd het laatste stukje "via gladiola" mee, prachtig om te zien hoe alle wandelaars binnen gehaald worden, muziek, aanmoedigingen!! mn moeder zei al altijd, bij dat laatste stukje voel je geen pijntjes meer, je geniet alleen nog maar
welke provider? want bij vodafone winkel bijvoorbeeld heb je telefoons (kan je echt alleen mee bellen en smsen) voor iets van 20 euro ofzo.. maar als tijdelijke vervanger wel okequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:20 schreef Delan het volgende:
[..]
yep, want mn sim doet het wel bij mn moeders telefoon dus het is echt mn tel
ik loop hem ook nooit of te nimmer mee hoor, ik zeg altijd ik vind het superknap wat die mensen presteren maar ze hebben het goed wies kapot!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, is ook erg mooi om te zien, maar dit jaar geen tijd voor![]()
ik als echte nijmeegse loop nooit van mn leven mee, maar mijn oma heeft al jaren dezelfde wandelaars in huis en had met haar samen wel op Ben willen wachten met een gladiooltje, maar helaas gewoon werken.. En het Radboud zit bijna bij de stad, dus komen ze allemaal langsgelopenmisschien in mn pauze ff naar buiten en een half uurtje ervan genieten
Wie is wequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm ja?
Nou ja we helpen je wel beetje met opruimen dan
quote:
ja vodafone inderdaad!! ooo voor 20 euro? dat gaat wel lukken!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welke provider? want bij vodafone winkel bijvoorbeeld heb je telefoons (kan je echt alleen mee bellen en smsen) voor iets van 20 euro ofzo.. maar als tijdelijke vervanger wel oke
mijn motto is: 'Een echte Nijmegenaar loopt de vierdaagse niet, die loopt de zomerfeesten'quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ik loop hem ook nooit of te nimmer mee hoor, ik zeg altijd ik vind het superknap wat die mensen presteren maar ze hebben het goed wies kapot!
http://www.vodafone.nl/sh(...)g-e2121/sku51400023/quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ja vodafone inderdaad!! ooo voor 20 euro? dat gaat wel lukken!!
haha, ik vind dat een goed motto, en dat als brabantse, hahaha!! zomerfeesten trouwens nog nooit geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn motto is: 'Een echte Nijmegenaar loopt de vierdaagse niet, die loopt de zomerfeesten'
Helaas ben ik dit jaar geen Nijmegenaar, en had ik geen geld om de zomerfeesten te bezoeken
super! thanks!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/sh(...)g-e2121/sku51400023/
bijvoorbeeld.. In de winkel hebben ze er nog meer hoor
http://www.vodafone.nl/sh(...)e1150-i/sku51840039/quote:
Mja, 'Vroeger' waren de zomerfeesten nog veel leuker..quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, ik vind dat een goed motto, en dat als brabantse, hahaha!! zomerfeesten trouwens nog nooit geweest, heel misschien morgen nog even voordat we naar scheveningen gaan
zet dat maar inderdaad tussen haakjes ja, pfff voel me ineens wel oud hoor, hahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, 'Vroeger' waren de zomerfeesten nog veel leuker..
ach, over een weekje ben ik ook hoogbejaardquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:34 schreef Delan het volgende:
[..]
zet dat maar inderdaad tussen haakjes ja, pfff voel me ineens wel oud hoor, haha
och germquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, over een weekje ben ik ook hoogbejaard
pfff want dan word je hoe "oud" ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, over een weekje ben ik ook hoogbejaard
EN DAN KOOP IK EEN KNALROZE ROLLATORquote:
welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
volgens mij neem ik die nu opquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk August Rush. Wat een leuke film is dat.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe noem je mij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'datgene dat alleen nog haar ogen hoeft te sluiten' ?quote:
Als jij opneemt wat op Net5 is, dan klopt dat wel. Al kan je wel stoppen, want hij is afgelopen. Geloof ik.quote:
HE ZEG!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'datgene dat alleen nog haar ogen hoeft te sluiten' ?
Ach, lichamelijk ben jij een stuk minder oud dan ikquote:
Gaat mallemaal automatistischquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij opneemt wat op Net5 is, dan klopt dat wel. Al kan je wel stoppen, want hij is afgelopen. Geloof ik.
ja probeer het maar te sussen jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, lichamelijk ben jij een stuk minder oud dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:49 schreef Delan het volgende:
[..]
ja probeer het maar te sussen ja!!
Niks sussen, dat is de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks sussen, dat is de waarheid
oeeeeeee nee dat had ik nog niet meegekregen!!! super man!!! ik zit zelf ook te wachten op een uitnodiging!! ik sta eerste op een woning in boxmeer!!! maar er hebben 5 mensen geweigerd dus wil eerst weten waarom dat is natuurlijk!! maar joh een vaste woning voor jou in nijmegen!! dat zou niet verkeerd zijn he? ik zal voor je duimen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen weigeren erg snel is mijn ervaringquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef Delan het volgende:
[..]
oeeeeeee nee dat had ik nog niet meegekregen!!! super man!!! ik zit zelf ook te wachten op een uitnodiging!! ik sta eerste op een woning in boxmeer!!! maar er hebben 5 mensen geweigerd dus wil eerst weten waarom dat is natuurlijk!! maar joh een vaste woning voor jou in nijmegen!! dat zou niet verkeerd zijn he? ik zal voor je duimen!!
gat in de lucht heeft geen tuin dus 'niks mis mee' is understatementquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen weigeren erg snel is mijn ervaring
zus heeft nu ook een woning, en ze was 31e
niks mis met die flat, keigroot balkon, grote woonkamer, grote keuken.. echt, keimooi
ik haat tuinieren, is voor mij dus een geweldig ietsquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef clevy het volgende:
[..]
gat in de lucht heeft geen tuin dus 'niks mis mee' is understatement
ja dat is waar!!! ik bedoel als het wat opknapwerk is dan laat ik het niet voorbij gaan natuurlijk, ik heb handige mensen in de buurt die willen en kunnen helpen maar als het aan de buurt ligt word het een ander verhaal, wil wel dat het vooral s'avonds niet te onrustig is, heb 2 kids natuurlijk, maar goed we zullen zien, eerst maar eens gaan babbelen daar maar ik ben zo ongelooflijk gelukkig als dit door zou gaan!! eindelijk weer terug naar mijn boxmeer, hahahaha!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen weigeren erg snel is mijn ervaring
zus heeft nu ook een woning, en ze was 31e
niks mis met die flat, keigroot balkon, grote woonkamer, grote keuken.. echt, keimooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |