Er is natuurlijk een verschil tussen iets geloven en een geloof opdringen aan anderen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:35 schreef Dimens het volgende:
Iedereen in zijn waarde laten maar toch even in een topic klagen.
Nee, ik vraag me af wat een ander zou doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:35 schreef Dimens het volgende:
Een poster is iets opdringen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:36 schreef PMK111 het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen iets geloven en een geloof opdringen aan anderen.
Dat klopt, maar als langs het huis loopt en je leest het, ben je er echt zelf bij om de keuze te maken of jij je laat opdringen of niet om bij dat geloof te gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:36 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen iets geloven en een geloof opdringen aan anderen.
Ik zou er niets van zeggen.quote:Mijn vraag, zou jij er iets van zeggen en op wat voor een manier zou jij het brengen?
Waarschijnlijk wel.quote:Of moet ik de komende jaren tegen deze onzin aan gaan kijken?
Imo niet. Maar je kan er zo weinig aan doen.quote:Of stoor ik me onterecht hieraan?
Ik vind dit wel opdringen ja. Tenminste, een poging. Want ik heb niet het idee dat een ongelovige door zulke posters ineens gelovig wordt.quote:
Je kan mensen in hun waarde laten maar iets toch vervelend genoeg vinden om erover te klagen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:35 schreef Dimens het volgende:
En dan zeggen dat je het de andere buren zag doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:37 schreef Softlegend het volgende:
Gooi der ruit 's nachts in, dat zal der leren!
Nee hoor. Ik vraag me gewoon af hoe een ander hierover denkt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef kadeautje het volgende:
[..]
exact, TS maakt van een muis een olifant.
En omdat jij je er aan stoort, vind je dat zij niet meer achter haar ramen mag hangen wat zij daar wil ophangen? Dat gaat best ver.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef Bonno het volgende:
[..]
Ik vind dit wel opdringen ja. Tenminste, een poging. Want ik heb niet het idee dat een ongelovige door zulke posters ineens gelovig wordt.
Ja maar het is geen klacht. Als ik erover zou willen klagen ga ik eerst naar haar toe. We gaan heel erg goed met elkaar om.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan mensen in hun waarde laten maar iets toch vervelend genoeg vinden om erover te klagen.
Dat maak jij ervan. Ik heb niet gezegd dat ze het niet mag, alleen dat ik me eraan stoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En omdat jij je er aan stoort, vind je dat zij niet meer achter haar ramen mag hangen wat zij daar wil ophangen? Dat gaat best ver.
Je vindt het onwenselijk, je stoort je eraan en je wilt er iets van zeggen. Maar het is geen klacht?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:41 schreef Bonno het volgende:
[..]
Ja maar het is geen klacht. Als ik erover zou willen klagen ga ik eerst naar haar toe. We gaan heel erg goed met elkaar om.
Ja, ik vind dat ik recht heb om mijn ongenoegen te uiten. En ik vroeg me dus af hoe andere mensen hierover denken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vindt het onwenselijk, je stoort je eraan en je wilt er iets van zeggen. Maar het is geen klacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |