Mooi zo, zijn we goed op weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Apart, ik weet het ook niet meer.
Wij zijn altijd goed op weg.quote:
Ik vaker dan jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij zijn altijd goed op weg.
Als jij dat wil geloven moet je dat vooral doen.quote:
Het is zo. Ik moet m'n best doen om niet op ene "Klinkerbotsing" te reageren trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven moet je dat vooral doen.
Oké, als we zo gaan beginnen dan negeer ik Klinkerbotsing wel niet meer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is zo. Ik moet m'n best doen om niet op ene "Klinkerbotsing" te reageren trouwens.
hahahahaah echt joekeldom hoe kom je daar nu weer bijquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, als we zo gaan beginnen dan negeer ik Klinkerbotsing wel niet meer.
Slechte zaak dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, als we zo gaan beginnen dan negeer ik Klinkerbotsing wel niet meer.
Ik ken hem wel, maar die is mensenschuw.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeg, KB, ken jij ene Etsu? Ik niet, maar ik denk, ik vraag het even.
Dat is wel tamelijk vervelend voor hem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar die is mensenschuw.
Best zielig ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel tamelijk vervelend voor hem.
Ja, inderdaad, arme knul.quote:
Hij is dit jaar ook gezakt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, arme knul.
Grapje toch liefje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 5 vakken + pws wel gehaald, dus niet zo bashen.
Ja. Het is nog gelukt ook, 7 fout bij het eerste gedeelte en 3 bij het tweede gedeelte.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:25 schreef strontboer het volgende:
Eeeej R_R wanneer had je theorie-examen? Vandaag toch?
Gefeliciteerd jongenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Het is nog gelukt ook, 7 fout bij het eerste gedeelte en 3 bij het tweede gedeelte.
Dankje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |