Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
M'n Alzheimer slaat weer toe, ik wou gisteren wat nummers downloaden maar toen deed ik het niet en nu ben ik vergeten wat ik ook alweer wilde downloaden.
In principe wel ja.quote:
Dat doe je goed.quote:
Graag gedaan.quote:
Dit is ook goed.quote:
Ik kan er mee leven.quote:
Wie?quote:
Apart, ik weet het ook niet meer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik weet haar naam even niet meer, ook niet hoe ze eruit ziet.
Mooi zo, zijn we goed op weg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Apart, ik weet het ook niet meer.
Wij zijn altijd goed op weg.quote:
Ik vaker dan jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij zijn altijd goed op weg.
Als jij dat wil geloven moet je dat vooral doen.quote:
Het is zo. Ik moet m'n best doen om niet op ene "Klinkerbotsing" te reageren trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven moet je dat vooral doen.
Oké, als we zo gaan beginnen dan negeer ik Klinkerbotsing wel niet meer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is zo. Ik moet m'n best doen om niet op ene "Klinkerbotsing" te reageren trouwens.
hahahahaah echt joekeldom hoe kom je daar nu weer bijquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, als we zo gaan beginnen dan negeer ik Klinkerbotsing wel niet meer.
Slechte zaak dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, als we zo gaan beginnen dan negeer ik Klinkerbotsing wel niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |