Ja, en van het Ditisjan fantopicquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, hij/zij zat in EXA. Maarre.. LeaderRoel is toch van de 'EIERKOEKUH'?!![]()
Etsepetsquote:
Ik maak 'm alvast voor jequote:Op donderdag 21 juli 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
bohh ik wil KB 100 hartjes gevenmaar dan wordt moblo boosss
Ik kon eerst de bakker niet vindenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang stond je te kijken vanmiddag eigenlijkOf ging je meteen naar mij vragen?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kon eerst de bakker niet vinden
Ben ik weer teruggelopen, en toen zag ik hem wel. Ik ben echt blind
Tijd voor een nieuwe bril?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Arctic Etsuquote:
Ben je gek, ik heb deze net een maand of 5.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bril?
NINJA-EDITquote:
Tijd voor lenzen dan. Lenzen > bril.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Arctic Etsu
[..]
Ben je gek, ik heb deze net een maand of 5.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ah, wat schattig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef Etsu het volgende:
Zo, zie mijn onderschrift. Nu heeft KB 23352 hartjes over het hele forum verspreid.
Heb ik geprobeerd, ik werd er echt gek vanquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor lenzen dan. Lenzen > bril.
Ik zag 'm dus nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Maar Rogiertje, als je binnenkomt, dan zie je de bakkerij hoor?
Oh, da's wel minder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, ik werd er echt gek van
Na 4 dagen weggeflikkerd, ik kan er echt niet tegen. Ik hoor het wel altijd
[..]
Ik zag 'm dus niet
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, dat is echt weer iets voor jou hoor..![]()
Klopt, toen had ik mijn bril niet op en langer haar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
Hihi, ik had eerst helemaal niet door wie hij was, toen dacht ik erover na.
Maar Kaasrolletje, op die foto die je stuurde en op cam zag je anders uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |