da's jongquote:
waaromquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Zo'n 70-75. In ieder geval voor de dementie toeslaat.
picsquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontzettend, ik zit hier met een stijfje.
Mag niet, helaas, anders had ik het meteen gedaan.quote:
Na regen komt zonneschijn, zelfs na heel veel regen zal er ooit zonneschijn komen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, wat geeft het leven mij nou? Behalve allemaal tegenslagen.
Nou nou, niet zo vrolijk doen jij..quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinker heeft hier een punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn, zelfs na heel veel regen zal er ooit zonneschijn komen.

je hebt jan toch prrrquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tuurlyk mag dat wel via DM :Squote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag niet, helaas, anders had ik het meteen gedaan.
ohw.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou ja, ja, ik weet niet. ik word een beetje somber van lichamelijke aftakeling.
Ja, tegen de tijd dat je mij ontmoet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooit. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vast niet. Je bent nog vet jong, er kan nog van alles gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, is toch zo. [ afbeelding ]
Ja, of je stelt je verwachtingspatroon bij en bent sneller tevreden met de kleine dingen van het leven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk bestaat het leven vooral uit hoop putten uit `een beter vooruitzicht` dat immer uitblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |