Haha oke danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef gupje86 het volgende:
Werk als coordinator. Beetje tegen mensen zeggen wat ze moeten doen, is wel lachen.
probeer dat zo min mogelijk te doen. Alleen als ze echt te ver gaan ga ik op mijn strepen staan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha oke danLekker het baasje spelen dus
Goedzo, nooit over je heen laten lopen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef gupje86 het volgende:
[..]
probeer dat zo min mogelijk te doen. Alleen als ze echt te ver gaan ga ik op mijn strepen staan.
Zoek het niet om helemaal naar de stad te lopen joh. Denk dat ik gewoon thuis blijf vanavond
ja ik ook.. Maar meeste van mijn vrienden kunnen ook nie vanavond.. Ken toch wel genoeg mensen in de kroeg maar is toch altijd minder leukquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Goedzo, nooit over je heen laten lopen!
Haha jij ook al? Ik voel me best oud en saai nu.
Ach dat is zo overquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
Toch maar blij dat ik niet ben gegaan, het regent best hard hier nu
Kom maar gauw hierheen dan, hier is het alweer droogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef gupje86 het volgende:
Je zou niet de eerste zijn haha.
Nu regent het hier ook kei hard joh.. Bahbah
Verschilt, qua innerlijk in ieder geval het volgende; betrouwbaar, eerlijk, knuffelig, zelfstandig en volwassen (zit dus niet te wachten op een meisje dat zich gedraagt alsof ze 16 isquote:
Haha grappigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef gupje86 het volgende:
Haha heel je beschrijving slaat op mij man hahaha.. Lache.. Ben alleen maar 165, dus niet groter, en ben nu nog best stevig maar ben af aan het vallen
Val meestal op donker/rood haar, niet te groot. Verder heel verschillend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |