hou het maar op poeppauzequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Swomp het volgende:
Die ticker heeft volgens mij een plaspauze...
Het biefstukje zag er gisteravond wat vreemd uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef JimboSlice het volgende:
Hij ziet ook wel pips he, Contador. Zou me toch niet verbazen als hij iets onder de leden heeft.
Zal er allicht nog een zijn die samen met hem naar boven kan..quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaat idd de rest mee laten rijden, tuurlijk niet, dan eindigt hij op 10 minuten van de winnaar.
"dwingen" ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Vraag me ook wel af waar Sanchez voor rijd met zijn ploeg. Hij rijd in principe hooguit voor de podium plek en kan dan beter Evans dwingen zijn mannen op te offeren
Andy heeft slechts mazzel. Als VDB meedeed had hij nu in de achtervolging op VDB geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Sasman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wimpie zich vergist. Andy gaat te snel....
Note to self: Geen vleesvervanger meer aannemen van onbekende bronnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het biefstukje zag er gisteravond wat vreemd uit.
Zou ik ook doen in zijn positie. Toch leuk, meerijden op kop in een etappe die we misschien nog lang zullen heugenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Die Belg rijdt puur om Evans te sarren
Eensquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef vivelafete het volgende:
Wat is dit allemaal joh? Wat een domper zeg!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Andy heeft slechts mazzel. Als VDB meedeed had hij nu in de achtervolging op VDB geweest.
En VDB op Vinokourov toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Andy heeft slechts mazzel. Als VDB meedeed had hij nu in de achtervolging op VDB geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |