Best een gokje waard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Falco het volgende:
Andy Schleck nu bij Betfair op 1.98 voor ritwinst gequoteerd
Sanchez is ook geen Bask, komt uit Asturiaquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als niet-Bask mag hij dat wel omdat in Baskische jeugdploegen gereden heeft.
Al een keer WK, ook de Waalse pijl gewonnen net als Jopie, hij is aardig onderweg.quote:
Die mannen kunnen niks op het vlakke (zie ploegentijdrit)quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef Eppie_NL het volgende:
Die Euskatel mannen komen op kop en achterstand neemt weer toe....
Kan zijn omdat hij de overwinning misschien afgeeft en de rest voor m laat rijden. Hem gaat het enkel om de trui. Of zal hij op de Galibier nog wegspringen voor extra tijd?quote:
Het ging om de etappe toch? Zometeen op 1.60 zou ik 'm layen voor de etappe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andy maakt nu wel 50% kans om de Tour te winnen...
Als het 7 minuten word wel ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andy maakt nu wel 50% kans om de Tour te winnen...
Heeft ook in Baskische jeugdploegen gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sanchez is ook geen Bask, komt uit Asturia
Hij gaat idd de rest mee laten rijden, tuurlijk niet, dan eindigt hij op 10 minuten van de winnaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kan zijn omdat hij de overwinning misschien afgeeft en de rest voor m laat rijden. Hem gaat het enkel om de trui. Of zal hij op de Galibier nog wegspringen voor extra tijd?
Is toch mooi? Schleck knalt erin en ziet dat beloond!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef vivelafete het volgende:
Wat is dit allemaal joh? Wat een domper zeg!
Volgens mij heeft Wimpie zich vergist. Andy gaat te snel....quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ach jong. Wimpie komt vanavond langs en Jelle vliegt weer!
Ik denk eerder dat het een nummer 2 is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Swomp het volgende:
Die ticker heeft volgens mij een plaspauze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |