Sinds wanneer? (heb ik gemist geloof ik) * Gitank2houdt alle dopingopmerkingen voor zichquote:
Ja doe ik allang natuurlijk meer tv is mooier en loopt niet achter.quote:
er is een mod die alles edit wat maar met doping of twijfel aan prestaties te maken heeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:19 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? (heb ik gemist geloof ik) * Gitank2houdt alle dopingopmerkingen voor zich
die post zeker gedopeerdquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
er is een mod die alles edit wat maar met doping of twijfel aan prestaties te maken heeft.
Een parrtimer? ik zag hem alleen zaterdag vol grinta alles wissen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
er is een mod die alles edit wat maar met doping of twijfel aan prestaties te maken heeft.
Gast het mag niet en het is niet grappig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Frank staat er nog dicht op, die kan een lekke band/ketting etc faken
camera?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Falco het volgende:
Wat is tegenwoordig nog het praktisch nut van die motards
Daar zat genoeg panache achter ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Een parrtimer? ik zag hem alleen zaterdag vol grinta alles wissen.
Ik bedoel die gele motortjes met tijdsaanduidingquote:
Je zegt het toch net zelf nu ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik bedoel die motortjes met tijdsaanduiding.
Net of nu?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je zegt het toch net zelf nu ...
Ik dacht dat hij dan te oud was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jammer dat Gesink niet de hele tour zoals vandaag gewoon de gele trui bij had kunnen houden, dan had hij het wit kunnen winnen.
Weet iemand of hij volgend jaar nog voor wit kan gaan?
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jammer dat Gesink niet de hele tour zoals vandaag gewoon de gele trui bij had kunnen houden, dan had hij het wit kunnen winnen.
Zijn niet genoeg betaald door Contadorquote:
dit is laatste jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Neuh dan is tie toch 26?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee volgend jaar moet je van '87 of later te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
... Mijn excuses maar hier kan alleen een 'Echt waar:o?' op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Franse Melkertbaantjes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik bedoel die gele motortjes met tijdsaanduiding.
Volgens mij is dit z'n laatste jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn ze niet gewend.quote:
Bye Byequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef Tommeke het volgende:
Vanendert moet weer ff TB500 bijtanken...
Nee, dan is hij dacht ik te oud.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Klopt, dan is hij even oud als Andy nu is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, dan is hij dacht ik te oud.
Op niveau mag er ook wel gemod worden wat mij betreftquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |