Net als gister: "Ik zei toch dat het verschil in de afdaling gemaakt ging worden !1!einz!!!"quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
Godver Herbert, wat briljant ben je!
Denk niet dat 'ie gaat hoor. Bovendien kunnen ze 'm dan nog niet bijhouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Falco het volgende:
Zometeen cameramotor achter Sanchez bitte.
Dan rijdt Sanchez die uit z'n wiel...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Falco het volgende:
Zal dringen worden. Denk dat iedereen wel achter Sanchez in de afdaling wil rijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:00 schreef Falco het volgende:
Jij eet toch ook prikkeldraad?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik op me fiets op me bek ging kwam Hoogerland me helpen, hij zei dat hij zelfs zo een klap niet zou overleven.
Anders gooi je even een bidon waar geen mensen staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef tong80 het volgende:
Anders steek je even over als er een renner aankomt.
Hij voelt dan ook gelijk aan de kont van zijn partner.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een natte wind weer die Andy.
Ja. Een dealtje, een afspraak.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef Thomas B. het volgende:
Weet behalve Maarten Ducrot eigenlijk iemand wat een conctie/conksie/konktie is?
Minder steil inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef Falco het volgende:
Evans zie ik nog wel terugkomen op de Galibier
Maar geen Eurosport?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zou Danny Nelissen wel willen horen nu eigenlijk.
Nou schakel naar Eurosport.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zou Danny Nelissen wel willen horen nu eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |