quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja hoor.. het is me allleeeemaal aan komen waaien.. en het is allemaal zoooo relaxt mijn leven!Dat zeg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar jouw situatie is lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend als voor jou.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* Barreltje IS het speelgoedquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef Fha het volgende:
[..]wel genoeg ruimte laten voor alle speelgoed die perse mee moet heh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Jeeeejquote:
ik heb een technische studie gedaan niet nederlands gestudeerd .. oftewel whut ??quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet!
Maar jouw situatie is lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend als voor jou.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[me=Barreltje] IS het speelgoed
[/me]Voor Thijs? Of voor meneer TaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[me=Barreltje] IS het speelgoed
[/me]Kan je een paardje na doen? Of ben je een plitieoto met zonder deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat het niet voor iedereen mogelijk is om uberhaupt een universitaire studie te doen of 50 uur per week te werken etcquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een technische studie gedaan niet nederlands gestudeerd .. oftewel whut ??
dan is het maar goed dat ik het even vraag want DAT begreep ik er niet uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat het niet voor iedereen mogelijk is om uberhaupt een universitaire studie te doen of 50 uur per week te werken etc
Gok ik hoor
Gamma!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat het niet voor iedereen mogelijk is om uberhaupt een universitaire studie te doen of 50 uur per week te werken etc
Gok ik hoor
Maar..voedselquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd om op te scheppen? Ah, dat sla ik toch even over.
maar NIJNTJE ! je moet wel genoeg eten hoor...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd om op te scheppen? Ah, dat sla ik toch even over.
GMTAquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar..voedsel
* Fha deelt tosti met knijn
mmboeequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hou op over voedsel, ik heb vandaag weer zo'n dag dat eten niet gaat![]()
en om 9 uur weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
mmboee
Ik moet werken van 6 tot 9 dus daarom eet ik maar nu alvast wat
Mijn lichaam wil dat ik één keer per twee dagen eet, oftewel de ene dag is vreetdag, de volgende dag kan ik niets eten...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
mmboee
Ik moet werken van 6 tot 9 dus daarom eet ik maar nu alvast wat
Mweh.. ik heb er ook hard voor moeten werken hoor..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Vanzelfsprekend heb ik al een pizza gekocht om dan in de oven te gooienquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Barreltje het volgende:
Mweh.. ik heb er ook hard voor moeten werken hoor..
en heb een hoop mazzel gehad.. maar heb er genoeg voor moeten laten, zelf nu nog...
en jah.. ik ben er trots op op wat ik ben..
beetje jammer dat dat 9 van de 10 keer wordt gezien als snobisme..Ik ga niet zeggen dat je nooit iets hebt moeten doen want ik geloof je primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat een "goed leven" voor iedereen maakbaar is ben ik het niet helemaal mee eens
Ik ben ziek, dat zorgt er de rest van mijn leven voor dat ik een hoop dingen gewoon nooit zal kunnen. Wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben over wat ik heb want ik ben prima gelukkig met mijn gigantische studieschuld en mijn minihuisje, maar de doelen die ik graag zou bereiken zijn gewoon absoluut niet realistischWat dat betreft is echt niet alles maakbaar
Helaas
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mweh.. ik heb er ook hard voor moeten werken hoor..
en heb een hoop mazzel gehad.. maar heb er genoeg voor moeten laten, zelf nu nog...
en jah.. ik ben er trots op op wat ik ben..
beetje jammer dat dat 9 van de 10 keer wordt gezien als snobisme..als je er hard voor werkt moet je er ook hard van genieten niks mis mee, en je mag er zeker wel trots op zijn maar het is zeker niet voor iedereen weggelegd of haalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
een goed leven is niet per definitie een ton op de bank ofzo..quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je nooit iets hebt moeten doen want ik geloof je primaMaar dat een "goed leven" voor iedereen maakbaar is ben ik het niet helemaal mee eens
Ik ben ziek, dat zorgt er de rest van mijn leven voor dat ik een hoop dingen gewoon nooit zal kunnen. Wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben over wat ik heb want ik ben prima gelukkig met mijn gigantische studieschuld en mijn minihuisje, maar de doelen die ik graag zou bereiken zijn gewoon absoluut niet realistischWat dat betreft is echt niet alles maakbaar
Helaas
goed niet iedereen dan.. maar er zijn te veel mensen die op hun luie reet zitten en zeuren dat ze het niet goed hebben.. Let op! ik beschuldig niemand van de KSC!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je er hard voor werkt moet je er ook hard van genieten niks mis mee, en je mag er zeker wel trots op zijn maar het is zeker niet voor iedereen weggelegd of haalbaar
Neuh dat heeft voor mij ook niks te maken met een ton op de bank hahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Barreltje het volgende:
een goed leven is niet per definitie een ton op de bank ofzo..
want ook ik heb niet het goede leven dat ik zou willen ( en dat heeft niks met gel te maken) .. BarMan en ik zijn nu aan het kijken hoe we dat over 15-20 jaar voor elkaar kunnen hebben.. wat wel betekent dat er nog 15-20 jaar keihard gewerkt moet worden
Een studie schuld heb ik ook.. dat is gewoon investeren in jezelf(bravo voor de mensen die wel een studie af kunnen ronden zonder studie schuld, al zijn dat vaak de studenten die hun handje ophouden bij papa en mama..) Overigens is een studie niet een garantie voor een goed leven
genoeg ondernemers die geen universiteire studie hebben gedaan..
En een ziekte is een vervelend iets.. ik heb gelukkig geen lichamelijke gebreken en kan daar dus niet over oordelen.. psychisch is een ander verhaal, maar daar wordt aan gewerkt
wij ook niet hoor.. aan het eind van het geld houden we steevast een stukje maand overquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat heeft voor mij ook niks te maken met een ton op de bank hahaDat ga ik sowieso nooit bereiken, meneer gelooft heilig dat geld moet rollen
Ik bedoel meer te zeggen dat prioriteiten stellen gewoon niet altijd genoeg is om te komen waar je wilt komen omdat er voor een hoop mensen een hoop dingen in de weg zitten (waar ze geen controle over hebben).
En ook psychisch is niet altijd werkbaar helaasDan zou het al een stuk simpeler worden voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |