quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ren meteen naar het treinstation..
Op dit uur?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga een bammetjen met chocopasta smeren
omg die ene jongen die ik net zag gaat nu een bammetje met chocopasta smerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga een bammetjen met chocopasta smeren
Ja, ik heb als lunch maar 2 croissantjes opquote:
Heb je gelijk in ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je moet nu wel je nagels knippen hoor R_R ze worden langer dan mijn nagels.
Wat ongezond zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, ik heb als lunch maar 2 croissantjes op
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg die ene jongen die ik net zag gaat nu een bammetje met chocopasta smeren![]()
![]()
geil
Kan gebeuren maakt niet uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja.
Maarja, vakantie, lui, alles. Dan vergeetje dat soort dingen.
Gewoon roomboterquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Etsu het volgende:
welke had je genomen trouwens, kaasrolletje?
HATEN OP MIJN HAM KAAS CROISSANTSquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon roomboter
De ham-kaas van de appie hebben zurige ham
Daar val je niet echt van af, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga zo dik worden in Verweggistan.Of nee wacht niet, Ramadan alles.
APPIE HAM KAAS CROISSANTSquote:
Ik zal ze vanavond wel even knippen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan gebeuren maakt niet uit.
Ah, een echte `kenner`.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon roomboter
De ham-kaas van de appie hebben zurige ham
Nee kut. Dan eten we 's avonds lekker vettig alles oh nomnomnom.quote:
Gemig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee kut. Dan eten we 's avonds lekker vettig alles oh nomnomnom.
Maar twee jaar geleden toen we daar waren: 's ochtends vettig ontbijt, 's middags rijst met vlees (12 uur), rond 3 uur weer warm eten, rond zes uur, 's avonds om 9 uur weer eten. En dan om 12 uur ook nog
Godver.
Appie croissants zijn jaren mijn lunch geweest hoorquote:
Wtfquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee kut. Dan eten we 's avonds lekker vettig alles oh nomnomnom.
Maar twee jaar geleden toen we daar waren: 's ochtends vettig ontbijt, 's middags rijst met vlees (12 uur), rond 3 uur weer warm eten, rond zes uur, 's avonds om 9 uur weer eten. En dan om 12 uur ook nog
Godver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |