quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja flikker op wij hebben geen kraan in de wc. Ga niet telkens naar de keuken lopen om mijn handen te wassen, ik pis toch niet over m'n handen heen.
Jij weet duidelijk niet hoe meisjes plassen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar meisjes plassen zittend. Voor de rest hoeft er niks meer gedaan worden. Jongens RAKEN het aan.
Ik weet neit, ik veeg mijn dingie wel altijd af na het plassen anders krijg je zo'n smerige vlek in je broekje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar meisjes plassen zittend. Voor de rest hoeft er niks meer gedaan worden. Jongens RAKEN het aan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet neit, ik veeg mijn dingie wel altijd af na het plassen anders krijg je zo'n smerige vlek in je broekje.
Raar he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe meisjes plassen dan.
Paar dagen geleden zei je nog dat je een Jood was. Joden hebben een besneden penis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
En daarbij raak ik enkel de voorhuid aan en die is gewoon schoon bij mij hoor.Weet niet hoe het bij jou zit.
Je hebt Joden en je hebt joden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zei je nog dat je een Jood was. Joden hebben een besneden penis.
Je hebt Lulverhalen en lulverhalen, dit is van allebei een beetje.quote:
Ik was serieus hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt Lulverhalen en lulverhalen, dit is van allebei een beetje.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Dastan het volgende:
Ik heb het in ieder geval niet als religie en m'n ouders ook niet, dus ik ben fijn onbesneden.
Zeg op z'n plat Helmonds dat ie de pleuris kan krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt waarom moet ik altijd mijn vader wegbrengen.Gaat ie eerst wachten tot m'n moeder thuis is en daarna moet ik 'm wegbrengen?
Wtf.
Ik moest naar Erp, ik zeg ik weet niet waar dat is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg op z'n plat Helmonds dat ie de pleuris kan krijgen.
Tomtom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moest naar Erp, ik zeg ik weet niet waar dat is.Zegt ie ik wel ik zeg JA IK MOET TOCH OOK NOG TERUG OFNIE
Alsof vrouwen daar mee om kunnen gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |