Mooi, dan ga ik dat proberen!quote:
Hoe meer vet in stoofvlees, hoe lekkerder. Ik koop altijd riblappen. Ik eet het 'grote' vet dan niet op hè. Maar de aders die wegsmelten maken het mals.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Het ruikt hier in ieder geval zalig. Ik heb alleen magere runderlappen (reclame bij C1000) gebruikt, maar zelden zo ongelofelijk veel vetaders in runderlappen gezienWat is in godsnaam de definitie van magere runderlappen
Ik vond het vlees echt van slechte kwaliteit. Maar goed, eens zien hoe het smaakt, dat zal wel meevallen.
Muv de tuinerwtjes heb ik het al vaker op en het wasquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm ik heb in huis o.a.: hamblokjes, garnaaltjes, groene pesto, champignons, tuinerwtjes, prei, ministukje courgette.
Nu heb ik bedacht: penne met pesto, hamblokjes, champignons en tuinerwtjes, met wat kaas eroverZou dat wat wezen? Ik heb nog nooit pasta pesto op
Was idd wel lekker! Beetje teveel pesto misschien en ik kreeg mn bord weer eens niet leeg, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Muv de tuinerwtjes heb ik het al vaker op en het was
Sure, iedereen is welkomquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:53 schreef Phaidra het volgende:
Coco, wat enorm lief dat jullie nieuwe kittend gekregen hebben![]()
![]()
!!! Wat zijn ze cute! Nou wil ik zeker een keer langskomen
.
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Mixende: wut? Kittens met hoge koorts?? Kijk je uit, die beestjes hebben nog niet veel weerstand. Je doet er zo luchtig over...
Ze is uit etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
@MM: wat zei het asiel over die koorts?.
Toen we Eros net hadden kreeg hij niesziekte. Duidelijk geval vanin het asiel opgelopen. Reactie van het asiel: "Oh. Nou. Ie moogn m wa trugbrengn ajwilln eur. Krieg oe zo joen gelddrug"* Hoe hartelijk en dierlievendquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
@MM: wat zei het asiel over die koorts?.
Vergeet je Sport niet in je lijstje te zetten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, terug van m'n ouders
Uiteindelijk lijstje
O: meloen
L: omelet met groente/champignons/chorizo/gehakt
T: boterham met chocoladehagelslag (puur)
D: rijst, boontjes, kipfilet, kroepoek + fruitsap
T: meloen en/of cashews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |